1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.853
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Dat niet, maar nu heb ik gewoon een SD tv, en wanneer ik next-gen wil gamen, wil ik het meteen goed doen, dus met HD-beeld. :)
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Huh? Maar je kan hem nu gewoon spelen toch? Dan zie je juist het verschil...

    Heb hem ook net toch maar gekocht, meteen Live Season voor de Premier League erbij en knallen maar. Nederlands commentaar na één potje maar weer uitgezet.. =(
     
  3. I 2 I Big

    I 2 I Big Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ea servers down ?
     
  4. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je die film hebt gezien weet je ook dat ze soms de zinsopbouw van enkele eeuwen terug hanteren, dus dat is nou niet bepaald een goede maatstaf.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Waarom is Beckham de enigste die een tatoo heeft in de game, is hij speciaal ofzo. 8)

    In FIFA10 mogen ze ook wel spelers hoofden updaten, Iniesta lijkt wel een kleine clown in de game. :emo: En als het kan wat meer leven geven aan spelers. Als iemand van achteren word getackled kijkt hij nog steeds normaal, bal tegen zijn hoofd en er gebeurt niks. Zelfs bij PES5 op de PS2 zag je spelers kwa gezicht veranderen als ze getackled worden, kleine details maar die zijn ook belangrijk.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    PES6 was qua physics zijn tijd ver vooruit. Zelfs na een jaar kwam ik nog nieuwe tegen. Helaas is PES er na 6 alleen maar op achteruit gegaan en is Fifa imo nu koning
     
  7. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon hem zo snel niet vinden met de zoekfunctie, dus ik denk ik post hem nog maar even....

    Voor de mensen die er behoefte aan hebben op http://www.sweetpatch.tv/index.cfm?articleid=3209 staat een volledige players guide... ik had er nog wel een paar goede tips gevonden... zijn er nog mensen die goede tips hebben?

    Ik heb zelf bijvoorbeeld gemerkt dat als ik niet teveel de sprint knop indruk en veel 1-2tjes op zet dat het allemaal net iets beter gaat :)
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hoe werkt, bij verdedigen, Jockey (=Ltrigger) nu precies?

    Ik gebruik eigenlijk altijd A (pressing) en pak de bal ook vaak, op het juiste moment, met A af ... maar Jockey?

    Trouwens, luchtduels verlies ik vaak. Moet ik wellicht bij luchtduels ook LTrigger (Jockey) gebruiken?
     
  9. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Met LT strafe je als het ware op het veld. Je kijkt naar de bal en beweegt zijwaarts om de bal te blokken of voor je tegenstander te blijven. In PES zat dit altijd onder RT.

    Maar mijn vraag:

    Hebben meer mensen last van multiplayerproblemen. Wanneer ik met 2 spelers speel, het maakt niet uit of we tegen elkaar of samen spelen, freezet mijn beeld. Mijn xbox loopt vast, niks meer aan te doen.

    Wel opmerkelijk, het zit alleen in controller nummer 2. Als ik dus met 4 spelers speel mag nummer 2 niet mee doen, dan gaat het fout. 1 en 3 hebben geen problemen, 1 en 4 niet, en 3 en 4 ook niet. Maar speler 2 mag alleen niet spelen, en niet meedoen. Like wtf? Zijn er meer mensen met dit probleem? En wordt er aan gewerkt door EA?
     
  10. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit online of offline? Offline heb ik er nog nooit problemen meegehad eigenlijk.. En online heb ik nog nooit met meerdere mensen op 1xbox online gespeeld...
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het commentaar best wel te doen dit jaar. Kan er echt mee lachen :lol:
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nooit! Heb hem een keer op Nederlands gezet, wat een bagger. Wedstrijd niet eens afgemaakt, meteen terug naar Engels gezet. Zelfs Zweeds is beter dan die Nederlandse commentaar. Nu weet ik ook meteen waarom ik zoveel FIFA09 speel en FIFA08 weinig, geen Nederlandse commentaar! _O_

    Niks mis met Nederlandse commentaar, maar doe het dan goed. Dit hoor je ook niet als je een wedstrijd bekijkt op tv.
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begon 09 met de Eredivisie, dus ik dacht; Voor het sfeertje doe ik Nederlands commentaar. Gelijk maar weer teruggezet. Vreselijk
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Maandje terug dacht ik al hetzelfde:)

     
  15. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Is echt kanloos ja dat commentaar :9

    Laatst speelde ik This Is Football 2002 (iets in die richting) en dat had ook Nederlands commentaar, maar dan goed commentaar.
     
  16. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Waat? Dat commentaar is echt vet. Die droge opmerkingen van Youri Mulder, zelfs die vragen van Evert over waar Youri en zijn vader het over hebben, echt vet hilarisch. Sowieos een meerwaarde als je de NL competitie speelt, en na 4 jaar PES met Peter Brackley en John Champion ben je sowieso snel tevreden. Maar ik vind het echt cool.


    Ik heb trouwens dat probleem offline, online nog niet geprobeerd. Sowieso nog niet online geweest..
     
  17. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    jongens de club dutchkings heeft nog goeie spelers nodig

    voeg me toe als je interresse hebt gamertag: wappiiieee
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat ben ik wel met je eens. Als PARTY GAME is dat ook heel leuk, maar als ik geconcentreerd een lange pot zit te spelen zit ik echt niet te wachten op dat gelul:) echt, ik kon me helemaal niet meer concentreren op het voetbal ... ik zat steeds te denken 'O, nu leest Youri een zinnetje voor van het papiertje/de lines dat EA hem heeft gegeven'
     
  19. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het irritantste nog wel de zin dat zij hun werk ook zo ontzettend goed zitten te doen. 1 keer is die leuk maar ik word er echt gek van.
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ze moeten commentaar van Jack van Gelder erin doen. Die deed het commentaar voor zon WK 1998 spel:lol: Wat een held, keihard schreeuwen als je scoorde net zoals in het echt. Moet je maar eens op de radio naar hem luisteren tijdens het EK of WK:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina