1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had dit vorige week ook. Daarna alle kabels eruit gehaald en er weer ingezet. Toen deed hij het weer...
     
  2. Achillias

    Achillias Guest

    Wat ik persoonlijk jammer vind is de censuur op voetbalshirtjes met Bwin of een ander bepaald merk erop.


    Als je de taal op engels zet staat het er wel gewoon.
     
  3. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Gokbedrijven zoals Bwin (Madrid en AC) en bierbrouwers zoals Carlsberg (o.a. Celtic) worden gecensureerd voor kleine kinderen. Mijns inziens wel terecht. Zet je menu lekker op Engels, heb je daar ook geen last van.
     
  4. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze moeten wel de juiste sponsers op de shirts zetten vind ik! Verhogen ze de minimale leeftijd anders desnoods maar! De keeper shirts staan er trouwens ook weer mooi op, geweldig|:-
     
  5. Achillias

    Achillias Guest

    En in Engeland/US of andere Engelstalige kolonies wonen geen kinderen wil je zeggen? 8)

    Enfin je begrijpt het zelf vast ook wel. ;)
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Net met Valencia een competitie begonnen op Legendarisch. Eerste serieuze ervaringen offline. Eerste wedstrijd tegen Getafe gewonnen met 1-0, daarna op bezoek bij Real.

    Het eerste wat ik jammer vind is dat het spel van de tegenstander na 10 minuten gewoon constant hetzelfde blijft. Ze zoeken constant Robben op, die loopt naar binnen en Nistelrooij staat er om het af te maken. Ze lopen ook veel en lang met de bal soms, terwijl het echt niks oplevert.

    Ook merkte ik best goed dat ik tegen de CPU speelde ipv tegen iemand online. Ik bedoel dat in de maten van forcerend scoren. Ik kwam op 2-0 en daarna maakte Real serieus 3 onmogelijke aanvallen en was het binnen 9 minuten weer 2-3. Dus was de balans weer terug en toen kwam er weer een redelijke wedstrijd. Ik kom op 3-3 en meteen scoort hij weer 3-4. Hoe ik ook probeer om hem aan te pakken of vast te zetten.

    Als dit nog wat wordt getweakt en wat realistischer wordt neergezet is het echt een top AI om tegen te spelen. Dit is wel de beste die ik tot nu toe heb meegemaakt, ik ben de AI van PES gewend dus dan is het al snel goed :)
     
  7. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de AI wel redelijk eigenlijk. Alleen dat ze soms wat lang met bal lopen ben ik met je eens. Maar dat ze de wedstrijd in balans proberen te houden heb ik nog nooit gezien.
     
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geef ik ook aan, het is sowieso de beste die ik tot nu toe heb gehad. Maar er zijn nog wel een paar onrealistische voorvallen die een beetje aangepast moeten worden.

    Voor men gevoel werd de wedstrijd zo een beetje in balans gehouden ofzo, ineens combineerden ze heel erg goed, liepen de spitsen heel goed de diepte in en waren de schoten precies in de hoek.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook vrij vervelend is het als de keeper een uur gaat staan wachten voor de uittrap. Voorderest vind ik de AI wel goed. Ze zijn niet voorspelbaar in ieder geval, iets wat ik bij vorige footies heel veel zag
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind dit gewoon onzin dat forcerend scoren van jou. Omdat ze achter staan gaan ze aanvallender voetballen. Jij verdedigd dan gewoon niet goed genoeg ofzo want ik heb hier nooit last van. ( ja ook op legendarisch)
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk gaan ze aanvallender voetballen, maar t/m de 35e minuut combineerden ze erg matig, veel ballen kwijt en veel slappe schotjes en slechte passes. Voordat het rust was scoorden ze 3x, perfecte combinaties, goed geplaatste schoten, heel balvast en de spitsen lopen heel erg goed vrij.

    Dit verschil was toen ineens onnatuurlijk groot. Nogmaals, de AI is de beste AI die ik tot nu toe in een footie ben tegengekomen, maar verbeteringen zijn zeker nog mogelijk en bij sommige bugs zelfs hard nodig.
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik vond legendary niet te doen. Op semi, slow, 2x20m

    Fysiek waren 1-2 sterren teams beter dan ik met mijn 4 sterren Bordeaux ... dat klopt natuurlijk niet. Dus terug naar WC, dat is makkelijker, en nu terug naar PROF ... dat lijkt nu ietjes TE makkelijk, want 1-1 pak ik de bal iets te simpel af.

    Ga waarschijnlijk nu wel een tandje hoger

    Maar het moet wel leuk blijven. Met PROF heb ik de laatste tijd veel plezier, en de wedstrijden lijken net echt. Zoals gezegd ga ik misschien een tandje hoger maar Legendary? Ik weet het niet (volgens mij klopt de balans, bv Fysiek, of bv kopduels, niet helemaal)
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    2x20m? Dus je speelt wedstrijden van 40 minuten? Damn.

    Ik heb de instellingen op 10 minuten staan, ik weet alleen niet of dit nou 10m per helft is of niet.

    Ben wel elke wedstrijd bijna 20 minuten kwijt geloof ik, let er niet echt op.
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Yup, 2 x 20 minuten = 40 echte minuten + soms een Classic verlenging ... kom je op 55 minuten ECHTE speeltijd ... tel daar de rust, wissels, replays, uploads e.d. bij op en dan zit je aan DIK over een uur:)

    Ik zei ook al, het voelt aan als een ECHTE wedstrijd:) Voordeel is dat je hem ook zo benaderd. Zo stond ik laatst al vlot met 2-0 voor tegen Ajax, had ik zoiets van, die ga k niet meer prijsgeven en dan ben je een half uur bezig om dat 'vast te houden'

    Opvallend, bij mij, is dat de uitslagen normaal blijven ondanks de lange duur. Erg knap gedaan, bij PES had ik zelfs op Top Player wel uitslagen als 5-4 e.d. maar die heb ik hier nog niet gehad (ja verloren met 7-0 in het begin:)

    Kan zijn dat ik erg slecht ben, maar dat valt wel mee denk ik zelf. Je schiet ze er gewoon niet zo makkelijk in, en veel is ook een middenveld gevecht.

    Anyway, probeer het zelf eens.

    Voor mij is 1 pot van een uur meer dan 3/4 potjes van een kwartier ... Maar inderdaad, je moet er wel echt voor gaan zitten:)
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik spel op legendary met 6 minuten per helft. Anders krijg ik de hele tijd van die monsteruitslagen, zelfs nu krijg ik dat al. Maar mijn spelers bij arsenal waren allemaal dik goed geworden na twee seizoenen dus ik ben nu naar heerenveen gegaan omdat het te makkelijk ging, ik won de tripple namelijk. Moest ik meteen tegen Liverpool op legendary voor de ecc kwalificatie8)
    2-0 verloren dus.
     
  16. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me eigenlijk ook wel vet inderdaad :) Maar zijn je spelers op het einde dan niet helemaal uitgeput? Of is dit in verhouding allemaal berekend?

    En wat stel je dan in bij je speelduur? Hij staat op 10 minuten bij mij. Betekend dit 10 minuten totaal of 10 minuten per helft?
     
  17. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso iets dat me opvalt... Bij PES waren me poppetjes helemaal uitgeteld aan het einde van de wedstrijd, bij FIFA heb ik nog nooit iemand gewisseld omdat ie doodmoe was...
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    ^^ 20 minuten PER HELFT

    Opvallende zaken:
    - Mannetjes worden NAUWELIJK moe (aan het eind zie ik ze op 30% of zo, weet niet of ze dan al slechter spelen ... wel regelmatig geblesseerd door trappen van de tegenstander!) ... met de aantekening dat tegen een 1 sterren team ik DAT team aan het einde (verlenging) wel helemaal uitgeteld zat. Die had ik met Bordeaux helemaal vast en die kwamen niet eens meer over de middenlijn. Net echt, en ik scoorde in de 120e ook nog de 2-1 uit de laatste corner. Uitermate cool!

    Maar goed, het moe worden lijkt in PES beter te zijn uitgewerkt (lees 'iets pittiger zijn ingesteld') maar de blessures zijn in Fifa weer veel beter.

    - Jammer dat er geen 'randomizer' bij Exhibition is
    - *IK* krijg geen monsteruitslagen (reden: ik ben slecht?, semi?, slow? Ik speel met Bordeaux?)

    Verder heb ik hier ook al eens gelezen dat het net lijkt alsof UITWEDSTRIJDEN makkelijker te winnen zijn. Dat lijkt bij mij ook zo:)

    Verder is het ook opvallend dat ik bv 4 sterren Ajax en Befica vrij goed aankon (lees winnen) maar tegen een stug verdedigend lager sterren team toch moeite had ... misschien nog meer van afstand knallen, want Bordeaux is niet echt kopsterk dus voorzetten heeft bij mij weinig effect.

    Afsluitend: Ik vind Fifa09 een KANJER van een game (en moet de mensen die mij voorgingen hierin toch gelijk geven .. Fifa09 staat er gewoon:))
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij worden de spelers juist best snel moe. De meesten gaan in het rood na twee wedstrijden. Daarom heb ik nu flink geïnvesteerd in de fitness afdeling:+
     
  20. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    ^^ Goeie tip ... Ik speel tot nu toe alleen maar Exhibition ... maar zal eens een competitie opzetten, want dat vorm/vermoeidheid/kaarten (die wedstrijd naar volgende wedstrijd wordt overgedragen) management vind ik wel leuk/belangrijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina