1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Met kleine teams spelen is echt leuk, je moet echt gaatjes zoeken en je tegenstanders zwakke plek zoeken anders zal er niet veel gebeuren. Maakt het spelletje alleen maar leuker en geeft een beter gevoel dan wanneer je wint met Manchester.
     
  2. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Vandaag ook nog 30 euro bij Play.com, helaas wel alleen met credit card te betalen.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Grappig dat ongeveer 70% van de posters hier altijd zeiken over Manchester United. Ik speel er zelf graag tegen omdat je er voor MOET zorgen dat je altijd met 1-0 voor komt te staan. Als Man. U op 1-0 komt te staan loop je 2x5 minuten te kloten om gelijk te maken en ALS je tegenstander dan zo slim is, zet hij alles op verdedigen en kom jij er echt niet door.

    Toenstraks gespeeld als NAC tegen Real Madrid. Leuk potje en gewonnen met penalties. Hij stond 3-0 voor en geeft ineens erg veel ruimte weg, mijn LiverPool custom tactic toegepast en 3-3 gemaakt. De 3-3 viel trouwens in de 92ste minuut. Verdomd spannend potje :)
     
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het probleem is dat je dan veel wedstrijden verliest tegen mensen die minder goed zijn. En daar kan ik niet tegen.

    Ik speel met Arsenal overigens.
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen 5 en 4,5 sterren teams pak ik altijd Valencia, voorin maak je goede kans maar achterin en op het middenveld komen ze niet boven de 80. Dus moet je hier goed opletten.

    Tegen Man Utd en Barca ben je gewoon gedwongen om een hoog team te pakken. Natuurlijk, als je echt heel erg goed bent win je die wedstrijden, maar de verdedigers houden het gewoon simpelweg niet bij met rennen. Tegen deze 2 teams is het dan gewoon niet leuk om te spelen.

    Tegen 4 sterren teams of lager pak ik ook een lager team, dat maakt de wedstrijd gewoon leuker en spannender.

    Sampdoria is ook wel een leuk team om mee te spelen, zelfs een paar potjes met Vallacano gedaan tegen Standard Luik. Nadeel is wel dat je de sterktes niet altijd weer van deze teams.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  6. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er trouwens nog goede tips voor veldspel...
    Bij PES kwam ik er altijd redelijk goed door als ik maar genoeg 1-2tjes opzetten...
    Bij Fifa'09 kom ik er moeilijker door en krijg ik bijna altijd om mijn oren in een snelle counter van een club als Barcelona of Manchester... Ik laat wel zoveel mogelijk mijn verdedigers achter, hoewel ik wel vaak de backs op laat komen...
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens het echte veldspel houd ik vaak L2 ingedrukt, dat je rustig aan gaat dribbelen met de bal bij je lichaam.

    Daarnaast hou ik de bal best lang vast indien mogelijk, als je maar de ruimte hebt, dan snel meters maken met R1. Maar alleen als ik zeker zie dat ik de bal niet kwijtraak.

    Als het druk is veel en snel combineren naar de vrije man, als het druk is druk ik nooit op R1 -> sprinten. Dan ben je echt te snel de bal kwijt als de tegenstander op "drukzetten" drukt.

    Ook af en toe een snelle dieptepass geven als je weet dat hij een verdediger mee naar voren heeft laten komen. Dit zorgt vaak voor snelle en goede counters!
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hoe kan ik 2 vs 2 doen maar dan met een online vriend? :+
     
  9. Jigsaw X

    Jigsaw X Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    guest sign in tijdens team kiezen > press Y
     
  10. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx ik zal het proberen... verlies inderdaad heel vaak de bal in de sprint, probeer het al minder te doen, maar op de een of andere manier krijg ik het niet uit mijn spel... Verder merk ik ook dat ik te vaak de bal verlies als ik pass... simpelweg omdat ik niet weet wat de supercancel is (wat is de supercancel eigenlijk?) of omdat ik vergeet naar de bal toe te lopen als er een man voor mijn speler komt op het moment dat ik pass...
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    SuperCancel = de linker + rechter bumper indrukken. ( 360! )

    De bal kort op je houden heeft ook z'n nadelen. Ik kan de bal heel erg simpel van jou afpakken en omdat je niet kan rennen als je de L2 knop ( PS3? ) ingedrukt hebt ben ik vaak al snel weg voordat jij achter me aan kan hollen. Voordeel is dan wel dat als je een tackle uitvoert je meestal een overtreding krijgt omdat de game de L2 knop registreerd als "trick-button".
     
  12. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij welke configuratie is dit? Ik heb hem namelijk precies zo ingesteld als PES,
    dus bij mij is de rechterschouderknop sprinten en de rechter bumper, of trigger het beheerst schieten.... (normaal andersom)
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    *krijgt aanval*

    Geen idee welke config dit is. Heb niets eraan veranderd dus zal wel de standaard zijn. Linker Bumper = Trick-button
    Rechter Bumper = Sprint-button
    Rechterschouderknop = Geplaatst schot
    Linkerschouderknop = Lobje
     
  14. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeej dan zou het in mijn geval dus linkerbumpert (huh lijk van Hanegem wel hahaha ging per ongeluk, maar staat wel mooi zo) en rechterschouderknop zijn... Mmm niet echt heel handig dus... misschien moet ik het mezelf maar aanleren om te sprinten met de rechterbumper...
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik kwam jou gisteren tegen. Ik speel ook altijd met Arsenal en je weigerde van team te wisselen, dus leavde je :)
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb je een link, ik zie hem namelijk alleen voor de normale prijs. Geldt die prijs ook voor de ps3 versie?
     
  17. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt mij niks uit om ook Arsenal-Arsenal te spelen hoor :)

    Ik ging weg omdat ik net werd geroepen door mijn moeder. Moest meehelpen sjouwen in verband met verbouwing keuken:'-(
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij loopt bij mij soms vast, wanneer ik Arsenal - Arsenal speel, vandaar ;)
     
  19. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, daar heb ik ook weleens last van gehad bij unranked matches. Dan loopt ie vast in de Arena?
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dan loopt hij vast na de match. Erg irritant.

    Zelfde als Liverpool - Liverpool :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina