FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nee ebbies, gewoon hooghouden, de lucht in wippen en gaan met die banaan \o/

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Game 50 uur spelen dacht ik.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jammer dat de game geen counter heeft die bijhoudt hoelang je het al hebt gespeeld! :)

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sorry Jows en Viktortje, er ging van het weekend iets mis met mijn 360.

Geen RROD ;)

Heb nog geen hoop te leren. Heb vrijdag gelukkig m'n verlies weggewerkt. Sta nu weer postief :) Dat 2v1 spelen is echt klote, soms gaat het perfect maar na 100 kansen en geen doelpunt verlies je alsnog. Tijd om m'n winst uit te breiden :)

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heers nu echt met Benfica, net gewonnen van inter die al level 10 was en bayern op level 12. Ben zelf nu level 8. Krijg elke x 55 punten erbij als ik win en als ik verlies gaan er maar 20 vanaf ofzoiets. Heerlijk is dat!

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb gisteren eindelijk eens van een Man U speler gewonnen, in de verlenging (0-0 na 90 mins) maakte ik 2 goals. :)

Speelde zelf met Aston Villa, ook een erg fijn team.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Wou net wat online knallen, 5x achter elkaar Manchester United gehad. 360 maar weer uit gedaan. :'-(

Waar staat de code van Live Season trouwens, moet op mijn boxart staan toch. Waar precies. :+

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Achterop de manual.

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Haha
    ik dacht ik doe ff leuk BLY :+

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo sorry Viktortje? wat is er?

11. Zerol

Zerol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen waarom er in godsnaam geen normale passes kunnen worden gegeven met mijn team (Inter) want de rest heeft er op dit moment niet echt last van.

Iedere keer als ik A druk pass ik de bal en de spelers laten hem keer op keer langs zich gaan of door hun benen en gaan er dan achteraan rennen= een soort van steekpass = iedere keer bal verlies

het gebeurde zelfs bij de keeper! en scoorde ik dus met een pass een eigen goal.. we zijn nu competitie aan het doen heb het spel net even gekocht, iemand die weet hoe ik dit verhelp? want Y is toch overduidelijk een steekpass A hoort een veilige pass te zijn.

en hoe kan je meer dan 4 teams zelf besturen in een eigen aangemaakte competitie voor de gezelligheid, zitten hier met 5 man maar hij zegt iedere keer dat maximaal 4 teams door spelers kunnen worden bestuurd..

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik ben Waldini. Ik wou tegen jou spelen maar er ging niet echt iets goed met mijn 360.

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Probeer de linker trigger niet te te vaak in te drukken... laat gewoon alle knoppen los als je wilt pasen BEHALVE de knop waarmee je je looprichting bepaald. Als je de linker trigger indrukt laat je de bal lopen en kan deze opgepakt worden door een andere speler, MITS je natuurlijk je tacktiek zo hebt.

14. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Houd je tijdens het aannemen niet per ongeluk de knop ingedrukt voor een overstapje?

Edit: Zie hierboven...

Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wát een game is dit online zeg! Heerlijk!
    Net een wedstrijd met Liverpool tegen Arsenal gespeeld. Arsenal was vele malen sterker, kreeg kans op kans maar wilde er maar niet in. Ik kreeg ook een aantal kansen met Torres en Keane maar ook die wilde er maar niet in. 0-0 na 90 minuten en dus verlenging. Ik trap de bal het veld in met mijn keeper, Keane kopt 'm door op Torres die alleen op de keeper afgaat..1-0!! Volgens mij schold m'n tegenstander z'n headset vol! 8)

Tegen alle verhoudingen in, maar ik won! :cool:

Super! De mensen die zeggen dat elke wedstrijd bij FIFA hetzelfde is, think again! Ik zit iedere wedstrijd op het puntje van mijn stoel van de spanning!

16. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Als ik tijdens "be a pro" om een pass vraag heb ik vaak dat als ik de bal ontvang ik zelf pass.

Waarschijnlijk vraag ik dan net te laat om een pass ,maar tis erg frustrerend dat dit vrijwel altijd tot bal verlies lijdt.

Kun je deze actie nog annuleren voordat je de bal ontvang?

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    dat is inderdaad irritant, ze zouden je de bal alleen moeten geven wanneer je vraagt en niet onverwacht

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    RT + LT = Supercancel.

19. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Joehoe?_0/

20. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39

Ok tnx ga ik dat maar proberen, voorzover je natuurlijk op tijd doorhad dat je te laat om een pass vroeg.

In ieder geval bedankt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina