1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    CLUB: dutchkings zoekt nog members
    interresse? voeg toe:
    wappiiieee ( 3 keer i 3 keer e)

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, mooi om te horen!

Hoe zit het met de voordeelregel van de scheids? Is die verbeterd? Dus niet alleen de doelpunten laten tellen maar ook door laten spelen als je duidelijk voordeel hebt?

Kan je nu van speler wisselen terwijl je al een commando hebt gegeven? Dus dat de bal 20 meter van speler A ligt maar 5 meter van B, dat je nu kan switchen naar B terwijl A eigenlijk al het commando heeft gehad om te passen? Hopelijk begrijp je wat ik bedoel \o/

3. eXoDuSs

eXoDuSs CoD 5 Pro !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog 2 Interactive League matches winnen en nog even mijn seizoen met NEC afmaken. En heb dan eindelijk 800 GS met Fifa 09 :)

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn die interactive league matches eigenlijk? En moet je daarvoor in een league zitten ofzo of niet?

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hoe kan ik nou me tenuenummers veranderen in managermode?

6. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat nog steeds automatisch. Alleen nu kiest ie logische nummers.

7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, is wel jammer. Had liever gezien dat je zelf kon kiezen

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dan kies je een team, bijvoorbeeld Juventus, die speelt dan in de competitie (real life:+) tegen Atalanta. Dan speel jij in Fifa diezelfde wedstrijd en kun je punten verdienen voor Juventus!

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Iemand een lijstje met al die updates die er zijn gekomen??

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pagina 58 :)

11. MrKennedy

MrKennedy Talk Loud Hit Harder

Leuk Bevonden:
    0

Ja ik heb hetzelfde probleem. Bij alle competities staat er nu ook: Kopen, en daaronder: Meer informatie. Dan druk ik op Kopen, download ik em opnieuw, en dan vervolgens staat er nogsteeds: Kopen, daaronder: Meer informatie. En dan nog een x daaronder: Meer informatie.

Hoop dat die probleem snel opgelost is, anders wil ik mijn MS Points terug:'-(

12. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inderdaad wel een update moeten installeren maar of dit ook daadwerkelijk DE update is betwijfel ik. Er staat nog steeds: UPDATE COMING SOON in de balk en op de eatoofball website staat er ook niks over.

Hij was ook binnen 5 seconde gedownload en hij was "downloading squad file" dus ik hoop het eigenlijk niet.

Net namelijk weer 3x een goal tegengehad waar mijn verdediger schuin ging lopen ipv doorrennend naar de bal :eek:

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Interactive leage matches achievement is glitched he, ik heb er al ruim 10 gewonnen en heb hem nog steeds niet..

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Iemand FIFA 09 al geïnstalleerd op de hardeschijf? Merk je enig verschil qua gezoem etc.

15. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ben er nu mee bezig ;) Ill bring a report out soooon!

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Had hem meteen geïnstalleerd op mijn hardeschijf, geluid was weg maar voor de rest viel er niks bijzonders op, ja dat FIFA09 een dikke footie is _O_

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ben 'm nu aan het installeren. Heb maar een 20GB schijf dus als ik weinig verschil merk, installeer ik Mass Effect.

18. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Man man man, weet niet wat voor update dat was, maar echt wat een verneuking. Button-lag, verdedigers die opeens overal heen lopen. Staan je LCD & RCD opeens op de linkerflank te niksnutten. En idd heb nog steeds geen verschil gezien met de doorsteekballen. Daarnaast ook opeens onverklaarbare duels die altijd een andere kant op vallen. Echt vreemd dit... Zowel 3 of 4 wedstrijden gespeeld, met top en mid-class teams maar bij bijde valt het zelfde op. Vreemd :eek:

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Denk niet dat dit dé update was.

20. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was zeker wel de update.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.