1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat heb ik dus ook he,
    speelde altijd met ac milan en verdediging was altijd goed nu heb ik opeens last van gaten in me verdediging en verdedigers die te ver na voren komen en Zware button lag het is gewoon niet meer leuk verdedigen heeft amper nog zin want als ik druk takkelt ie pas 2 seconden later ofzo shitttttt (tactiek staat gewoon hetzelfde)

Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  2. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Zal er wel aan liggen dat het druk is op Live in verband met het nieuwe dashboard. Gisteren werkte alles gewoon perfect.

3. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt echt goed hoor, dat nieuwe rugnummersysteem, ik contracteer de transfervrije Eto'o en hij krijgt nummer 58 8)

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Zo zeg, wat een rust nu hij op de hd staat :eek:.

5. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu met Milan in mijn vierde seizoen met Manager Mode, maar hij loopt telkens vast bij match day 3. :mad: Zowel wanneer ik sim als wanneer ik de wedstrijd zelf probeer te spelen. Nu lees ik op Google dat het veel vaker voorkomt, maar ik vind geen commentaar of oplossing van EA. Hebben jullie daar misschien iets over gelezen?

6. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig heb ik dat ook en óók met Inter. Is zeer irritant, want daar gaat je team..

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Even een vraagje, kan je het team wat je hebt opgebouwd in de Coach mode nou ook buiten de coach mode gebruiken in bijvoorbeeld een vriendschappelijk potje tegen de CPU of Online?

8. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou kerel, ik moet je toch teleurstellen. Ik heb net een update moeten downloaden van 25 mb buiten het spel om, dus DIT is pas de echte update!

Was maargoed ook, ik merkte niks van die aanpassingen

9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Dat jij de update nog niet binnen had is jouw probleem. Ik heb hem sinds dinsdag en heb het nog even gecheckt voor je, maar ik krijg nu geen melding van een nieuwe update.

10. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg toen jij het zei een korte update in het spel, die was binnen 10 seconde ofzo gedownload. Vandaar dat ik dus dacht dat jij die bedoelde.

Daarna kreeg ik vandaag de melding van update van 25 mb voordat ik het spel opstartte.

Ik speel het wel op de PS3, dus daar kan het ook mee te maken hebben gehad.

Nu merk ik echter wel verschil dus dit is voor mij wel pas de echte update :+

11. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    PS3 is altijd later, dus dat zal het zijn ;)

12. MoonWalker NL

MoonWalker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb naast de standaart gratis adidas live nog 1 erbij gekocht van de serie A en nu opeens na een week kan ik hem niet meer gebruiken hebben meerdere mensen dit probleem?

13. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Jup ik heb het probleem met alle leagues (1600 points... zo'n 15 euro toch ongeveer?) en ze doen het ook niet meer...

http://forums.electronicarts.co.uk/...son-leagues-having-problems-post-here-14.html

zijn meer mensen met het probleem, ben benieuwd of EA er wat aan gaat doen...

14. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je nou een goed 1 - 2 tje ? ik druk vaak op lb acher elkaar maar die mannetje loopt die door ?

15. Nurt Cobain

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan de LB (is trouwens wel afhankelijk volgens mij van je toetseninstelling) indrukken en de korte pass knop....

Dus in mijn geval (met alternate instelling) [LB] + (a)

16. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, LB+A tegelijk indrukken. Heel handig, gebruik ik echt honderd keer in een wedstrijd.

17. Nurt Cobain

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar je moet het niet teveel gebruiken, dadelijk staan al je spelers op de helft van de tegenstanders en ben je heel kwetsbaar in de snelle omschakeling ;)

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Klopt, maar het is heel handig in veel situaties.

19. JBS

JBS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht heb ik wat over het hoofd gezien, maar het is bij mij altijd mooi weer. De (veranderende) weersomstandigheden waar ik over gelezen heb zijn niet aanwezig?

20. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    In 'Be a pro' mode heb ik wel al regen en sneeuw gehad. Bij gewone wedstrijden heb ik daar nog niks van gemerkt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina