1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je kan als het goed is zelf je team maken als ik me niet vergis?

Zelf spelers maken kan. Tot hoeveel dit is weet ik niet. Heb gisteren m'n hele familie in een elftal gedumpt, verlies ik verdomme nog ook!

2. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je eigenlijk Pogrebnyak en Arshavin krijgen? staan bij Rusland maar krijg ze er niet uit bij alle spelers van Rusland staat " is already in the national squad"

3. Japa

Japa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Raar inderdaad dat het niet lukte, verder kon ik ook wel gewoon online tegen anderen spelen.
    Vanavond ben ik nog wel online waarschijnlijk.

4. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Yes! Weer een aantal achievements gehaald vandaag: scoren uit een corner, Eat my Chip, scoren met een verdediger, met een half * team winnen van een ***** sterren team, 50.000.000 verkopen en kopen.

De mensen die de 50.000.000 achievements nog moeten halen, raad ik aan Man Utd te kiezen. Ronaldo te verkopen en Kaka te kopen.

5. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Jeuh ben zojuist Legend geworden voor mijn club Manchester United :) Club God achievement is binnen! Nu nog voor Nederland Legend worden

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kaka wil niet komen! :mad:

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wat is precies de bedoeling van die achievement?

8. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ik weet ook niet precies ik kreeg hem na 2 seizoenen erg goed spelen in het eerste van Manchester.. zorgen dat je echt onmisbaar wordt ofzo denk ik

9. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Voor de liefhebbers: mijn review van PES2009 staat online op Xboxworld.nl

10. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, waar dan precies?
    Het moet toch mogelijk zijn om een team aan te maken, genaamd Zenit Sint Petersburg of iets dergelijks en waarbij je alle internationals van dat team daar naartoe transfereert?

Bij PES had je die mogelijkheid altijd wel, toen maakte ik altijd de belangrijkste teams uit Duitsland na (omdat die competitie ontbrak).

11. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Weet niet of dat zelf teams maken kan, maar bij PES kan je zoiezo wel meer editen.. Ik mis het wel een beetje in FIFA want had Huntelaar graag een beter gelijkende kop gegeven, en wel meer spelers van Ajax..

12. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hallo, iemand? :confused:

13. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Merk bij mezelf dat ik nogsteeds iedere wedstrijd echt moet werken voor de overwinning en ook van een kreet bij een goal niet kan onderdrukken. Gamen ontspannend? Welnee :+

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Heb ik ook hoor :+ Wel leuk opzich, ben nu in manager mode met Arsenal bezig en het gaat niet zo best. In de league cup wel, maar in de competitie sta ik 13e dacht ik.

15. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik sta ook rond de 13e plaats met Feyenoord.. Einde van het seizoen.
    Legendarisch, dat wel. Kan nog wel aardig wat stijgen, geloof dat ik nog 6 wedstrijden moet en het verschil met de nummer 5 een punt of 6 is. Zou wel geweldig zijn als ik dat nog haal, maar zit er denk ik niet in. Vandaag kon ik ook weer niet winnen van Roda 2-2 na 2-0 achterstand bij rust en Sparta 1-1 na 1-0 achterstand, 4 keer de paal geraakt...
    Maar dit maakt het wel leuk, m'n bedoeling is om volgend seizoen zeker de top 5 te halen en dan het seizoen erna kampioen te worden, als ik volgend seizoen al goed genoeg ben is dat ook niet erg natuurlijk.

16. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of het al vaker gemeld is, maar ik had net een onzichtbare tegenstander online. lekker pauper.

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Net echt:)

Anyway, ik speel ook LEgendary, maar dan gewoon elke keer een exhibition match (2x20, semi, legendary, slow) Met een versterkt Bordeaux:)

Zojuist met 1-0 gewonnen van Ado Den Haag, 88min goal van Wesley Sneider (ik zei toch, versterkt Bordeaux)

Zit die hele wedstrijd op het puntje van mijn stoel. Ik vind het een bijzonder goede game. Het enige wat me nog stoort is mijn 'defending'. Mijn spelers voelen dan soms wat slow/apatisch aan ... misschien ook omdat ik teveel A gebruik, of niet time ... nog geen idee.

Verder is kansen creeeren op Legendary best wel fokking moeilijk, laat staan ze erin schieten. Dus zo'n 88e minuut goal voelt dan wel heel erg lekker. Heb trouwens de camera erbij gehaald dus dat wordt wel een YouTube filmpje:)

Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  18. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je zelf de spelers voor het NL elftal selecteren?

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Heb ik ook al eens gehad ja! Zeer irritant.

Hoe doen jullie het eigenlijk online?
    Ik ben best slecht begonnen , heb een tijdje op 24 gewonnen en 18 verlies gestaan. Maar sta nu op 61 gewonnen en 25 verloren. En daar ben ik opzich best tevreden mee, voor mijn doen:+

Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  20. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nergens vinden waar ik de spelers voor oranje zelf kan invoeren... Iemand?!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina