1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Inter is niet geweldig hoor.
    Een matige keeper, en verdediging, 1 goede spits..
    Liverpool en Arsenal zijn beter dan Inter denk ik..

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Inter anders echt heerlijk spelen hoor. Mancini, Quaresma en Zlatan :9

3. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja klopt, maar als je van Inter verliest moet je niet zeggen dat het komt omdat Inter te goed is (loonens) Man Utd is skillloos en Barcelona is ook newbie inderdaad.

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Niet? Mancini + Quaresma lopen alles er bijna uit. Ik krijg Ibra met heeeel erg veel moeite van de bal af, en vaak is het dan al te laat.

Het is niet zo erg als Man utd en Barca maargoed, verschil is niet zo erg groot ;)

Iedereen moet natuurlijk weten wie hij pakt, maar jammer vind ik het altijd als je niet weg wordt getikt maar er alleen uit wordt gelopen. Dan weet je gewoon dat je de wedstrijd kon winnen, als je maar snellere verdedigers had ;)

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Liverpool vind ik zelf een erg relax team. Snelle aanvallers. Speel zelf ook veel met Liverpool en Bayern München is ook een relax team met Ribéry en Toni. Speel ik alleen weinig mee. Blijft gewoon leuk dat je even een paar potjes rustig kunt spelen. :)

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik irriteer me alleen aan Manchester United, voor de rest is het een top spel.

7. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ff 5 potjes gespeeld met Atletico Madrid

1-6 verloren van Aston Villa :x
    4-2 gewonnen van Liverpool
    2-1 gewonnen van Manchester United :lol:
    1-0 gewonnen van Arsenal
    0-1 gewonnen van Barcelona

Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  8. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    De goede spelers pakken vaak de mindere teams, en dan is het nog 10x moeilijker om daarvan te winnen dan dat je speelt tegen een Man Utd van een gemiddelde chef.

Heb een keer tegen Hertha gespeeld met Valencia en hij tikte me volledig weg. Daarna tegen Barca en won ik met 3-0. Echt een raar spelletje :D

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kan je nu WEL of NIET zelf je weer stuff instellen? Want heb gisteren in de sneeuw gespeeld, ging niet echt super

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat is het rare van FIFA09. Op het MOMENT dat je met je verdediger een mogelijkheid ziet om een flink gat te trekken en zo op de helft van je tegenstander wilt eindigen, dan ren je ineens WEL sneller als iedereen... maar zodra het andersom is en jij, bijvoorbeeld, Ronaldo, Ibrahimovich of Rooney wil stoppen ben je zo traag als dikke stront door een trechter.

Erg irritant omdat je weet dat je beter speelt. Vind het ook grappig dat de keeper de bal van Ronaldo 1) wegbokst 2) niet kan vangen :cool: door z'n handen laat glippen 4) altijd te ver uit zijn goal staat.

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    En ik merk ook dat de laatste rij verdedigers altijd even een honderste van een seconde moeten reageren als je van spelers wisselt. Dus als ik zie dat Ronaldo uitbreekt en ik de dichtsbijzijnde speler pak, dan blijft de verdediger heel even staan en gaat dan pas rennen.

Terwijl ik toch ECHT R1 + -> in hou gedrukt. In het echt lopen de verdedigers toch ook automatisch al een stuk terug? Ook al zijn ze niet per se in de buurt van de bal? Dat had wel beter gemogen. Het spel WEET dat je teruggaat rennen maar heeft toch heel even nodig om dit te beseffen ofzo, heel raar.

Wat jij zegt herken ik ook wel Rampy, vooral het eerste. Ik liep een keer met Marcheno van de verdediging in 1 rechte lijn naar het goal, leek wel Forrest Gump! Maar daarna een keer Marcheno op laten komen omdat hij dus erg snel was, dacht ik.....Mooi niet, hij leek ineens op een stroopveld te lopen ofzo :eek:

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    AMEN! _O_

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zie dat door de Franse rosterupdate PSG 4 1/2 ster is :eek:

Online is Spanje nu een aanrader.
    Door de update is Torres weer 95, Villa is 86 en dan heb je middenvelders als Fabregas (88) Xabi Alonso (87) Iniesta (87) en natuurlijk Casillas

Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik dacht om maar weer eens een wedstrijd online te spelen, kom ik weer zo'n klootzakje tegen. Iemand die alleen maar puur met zijn vleugelspelers speelt, vervolgens je 16 meter gebied wilt binnenkomen en vervolgens snel naar een medespeler speelt zodat je keeper de verkeerde kant op gaat en hij makkelijk scoort. Echt, kan me daar helemaal aan irriteren. Ik speel dan ook alleen nog maar tegen mensen uit mijn friendlist, tegen de computer of met vrienden want dat zijn niet zo'n klootzakjes.

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zo te horen speelt ie het goed uit :)

16. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    beter verdedigen

17. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het weer even kwijt denk ik :eek:

Laatste 15 wedstrijden denk ik 10 verloren. Ik kom nergens meer aan toe en men tactiek begint weer verneukt te worden. Dit heb ik met elk team waar ik te lang mee speel, echt superraar.

Heb ik ook gehad met Liverpool, Inter, Chelsea, Arsenal, Juventus en nu met Valencia. Dan maar weer een ander team uitkiezen denk ik. Ik kom er gewoon niet meer doorheen en loop echt overal op vast.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Online is echt klote soms hoor... 8)

Neemt er een Man United, enigste wat hij doet is naar Rooney spelen. Die rent ook echt zwaar onrealistisch jezus, een Walcott is in het echt supersnel maar in de game een slak, Rooney is in echt niet super snel maar in de game is hij sneller dan het licht. :emo: 1-0 gewonnen van hem.

Volgende wedstrijd Spanje ( Ik ) tegen Argentinië, binnen 28 minuten sta ik 2-0 voor. Hij trapt af, schiet de bal naar mijn keeper en leaved. Echt, gamen doe je toch voor de fun & plezier, niet om wat statistieken voor je internetpenis. |:-

19. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de enige. Ik irriteer me mateloos aan aan Man United.
    Gisteren nog 1-6 verloren van Aston Villa. Die had me gewoon weggespeeld, respect.

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Mede door FIFA is Ronaldo één van de meest gehate spelers op dit moment, ik hoor heel vaak mensen die hem een blessure toewensen, gister kreeg Capdevilla rood na een keihard trap op zijn enkels:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina