1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick feint is toch schieten indrukken en net voordat hij daadwerkelijk schiet op passen drukken en een kant kiezen? Die moet ik eens wat vaker gebruiken inderdaad :)
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Die werkt inderdaad wel lekker, ik gebruik ook vaak de truuk dat je de bal met je andere been door past. :+ Je doet hem met LB en dan RS omhoog en omlaag, ik kan het niet duidelijker uitleggen volgens mij :9
     
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn theorie hierover:
    Het spel bepaalt van te voren welke geluksfactor beide teams krijgen. Als je een hele lage geluksfactor hebt, krijg je de bal er met geen mogelijkheid in. Dan gaat er elke keer wel weer iets mis. Terwijl je hetzelfde doet als altijd.

    Bij een hoge geluksfactor is het elk schot prijs.

    Ik geloof echt dat ze dit naaiprincipe gebruiken. Want als ik in de 5e minuut een kans mis (paal of onmogelijke redding) die er normaal gewoon ingaat dan verwacht ik geen verbetering in de rest van de wedstrijd. En dat gebeurt dan ook niet.
     
  4. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap hem, gebruik t soms, maar is niet echt effectief. je bent langzamer, je moet het alleen toepassen als er iemand van de zijkant naar je toe komt rennen.

    "geluk dwing je af"
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  5. Nethris

    Nethris Guest

    De team waar ik in zit, is gister begonnen met gamebattles.
    We staan er al goed voor, binnekort play-offs.
     
  6. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom als ik huntelaar wil verkopen er alleen nederlandse clubs zich aan bieden?
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  7. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Omfg, wat een gast toenet zeg, serieus.
    Ik sta 6-1 voor, gaat ie de laatste 2 minuten en blessuretijd, 3x op start drukken voor de 40 seconden die je dan krijgt en hele tijd passen met zijn verdediging.
    Toen heb ik em ff uitgescholden via headset en toen was de wedstrijd afgelopen ;)
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Jouw theorie noemen ze ook wel de "tussen-de-oren-factor"
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, het klinkt inderdaad een klein beetje overdreven maar ik herken er sommige delen wel van.

    Gisteren nog een pot gespeeld tegen Bayern Munchen, dezelfde gast die me met HSV met 1-0 had verslagen in een heel frustrerend potje (Ik veel beter, 15 doelpogingen, 2x paal geloof ik. Staat in een paar posts terug), maar deze keer scoorde ik in de 4e minuut de 1-0 en werd het uiteindelijk 6-1. Dit, terwijl ik op dezelfde manier probeerde te scoren als tegen HSV.

    Het lijkt dan inderdaad wel de "tussen-de-oren-factor", maar Fifa zorgt er op 1 of andere manier wel een beetje voor hoe het spelbeeld bepaald wordt, door een soort van geluksfactor o.i.d..
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Daar is niks van waar, hoe denk je dat de toppers hoog op de ranglijst staan?
    Als je na denkt bij de geluksfactor ben je gewoon een waardeloze speler.
    Een sterke speler krijgt sowieso genoeg kansen.
    Als je vaak de paal raakt probeer je een kans uit te spelen zodat je hem desnoods voor open goal krijgt, of probeer een lobje.
    Geluksfactors bestaan niet
     
  11. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het maar waar, was het maar waar ;)
     
  12. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan hem natuurlijk eerst verkopen en daarna naar de goede club verplaatsen.

    En waarom kan je niet naar een nieuwe club? Ik bedoel waarom ontvang je geen biedingen.
     
  13. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    http://fifa.bluechampions.com/2008/11/18/tactics-for-top-teams-for-brilliant-gameplay-in-fifa-09/

    Beetje late reactie, maar zeer bruikbaar. Ik met Arsenal ineens goed, terwijl het hiervoor echt kut ging. Win nu 60-75%, minstens, en speel echt vette wedstrijden. Veel tikken, op balbezit en die idioten die met Ibra of Ronaldo op oorlogspad gaan pak ik makkelijk met 2 mannen. Het staat veel beter, en spelers maken supervette loopacties.

    En over Villa, wat een rotteam. Jezelf zogenaamd sportief noemen door AV te nemen ipv Man U terwijl Agbonlahor en Young beide een speed van 96 hebben..
     
  14. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    idd. aston villa vind ik scheinheilig, even kut als ManU
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik snap ook wel wat je bedoelt hoor.. Heb soms ook het gevoel dat die andere gast veel te veel mazzel heeft vergeleken met mij, maar op de lange termijn zul je het vast niet zo erg merken.

    Vanmiddag een mooie pot Arsenal - Juve (ik). Steeds kwam er één op voorsprong en maakte de ander de gelijkmaker. Uiteindelijk 3-3 en in penalty's besliste hij het door er 2 van de 5 te stoppen, waar ik er maar eentje stopte.
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    En die Carew kopt alle ballen binnen
     
  17. Nethris

    Nethris Guest

    Ik kwam er vandaag pas achter dat je de instelling op je eigen niveau kan doen.
    Makkelijker om hoger op te komen.
     
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Aanval van Villa is inderdaad erg sterk, maar de rest is normaal (zonder adidas season) of zelfs mager dus ik vind het mooier om tegen Villa te spelen dan bijvoorbeeld Man Utd
     
  19. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap er geen hol van, sommige tegenstanders spelen de bal aan naar hun aanvallers, sta ik er recht achter met mijn verdediger en probeer te verdedigen, neemt die aanvaller zo de bal aan en tikt hem meteen verder, ik kan niets doen. Soms draait hij in 1x weg, hoe doe je dit? Mij lukt dit helemaal niet. Lijkt net alsof hij dan de bal heel kort aan zijn voet heeft zeg maar.
    Nog mensen met rank hier tips ? :p
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Beweeg met het andere pookje de kant op waar jij de bal heen wilt spelen. Als je de bal dan aanneemt tik je hem automatisch naar voren.

    Jammer genoeg is het erg moeilijk om in de verdediging de aanvaller van het andere team te stoppen, dit omdat je verdediger eigenlijk "wegloopt" van de andere speler. Ze geven hem dus vrij baan. Gotta love it!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina