1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik :D
    Napoli rules gwn, wel spijtig dat ze niet gelicenseerd zijn in fifa 09.
     
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweet het. Vind dat voetballetje met die paar strepen er om heen helemaal niks.
     
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    -Alle wedstrijden worden gespeeld met schitterend weer (en daglicht, tenzij je het veranderd bij exhibition).
    -Spelers worden veel te snel beter
    -Transfers onrealistisch
    -Soms staan teams dubbel ingeroosterd in Europa Cups.

    Maar goed, ik vind het wel een goede mode hoor. Het is alleen belachelijk dat ze de bugs van Fifa 08 er niet hebben uitgehaald.
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het speelplezier online elke wedstrijd bijna minder wordt....Het enige wat ik doe is snelle steekballen onderscheppen, niemand bouwt op en het is alleen maar counter-counter-counter-counter voetbal.
     
  5. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad.... Ik probeer altijd netjes op te bouwen en schiet daarna vaak net mis, of op de paal... hun lopen lopen lopen lopen.... 1 dieptebal op rooney of ronaldo en hij ligt er meteen in. Meestal speel ik veel beter als ik verlies.. I hate it..:eek:
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vooral dat is zo stom vervelend. Feyenoord in de Champions League en 2x Liverpool in de UEFA Cup. :emo:
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nog allemaal zo erg niet maar dat weer altijd maar die zon ik wil regen en sneeuw
     
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er mensen zijn die de game op de PS3 spelen, en graag wat realistischere potjes wilt spelen, voeg me even toe!

    Loonens

    Ben het echt beu, dat countervoetbal. Speel liever 10 minuten per helft, unranked, opbouwend voetballen. Als je niet vooruit kan, dan gewoon terug of opzij, leuk voetbal dus.
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    vind het een prima spel maar wat me tot nu toe beetje tegen valt is dat je per wedstrijd wel 2 of 3 keer een kans krijgt door de verdediger onder druk te zetten en dus de bal af pakken waarna je gewoon 1 op 1 met de keeper kan. toen ik het spel begon vond ik het echt vet hoe die steekpases gedaan waren, maar nu doe ik eigenlijk niet anders meer dat is een beetje jammer. bijna alle goals zijn het zelfde. gewoon door het midden en dan een steekbal om vervolgens 1 op 1 met de keeper te komen. speel nu nog op proffesional maar win nu alles met 5-0 5-1 enzo dus hoop dat als ik de moeilijkheid opschroef dat de computer dat soort dingen niet meer toelaat.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Morgen kan ik eindelijk weer online:)
    wel lullig, ik stond 80ste op de ranglijst, toen werd ik voor een week gebanned en nu sta ik 125ste!!8)
     
  11. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij die link geven van de site waar je je avatar enzo kan aanpassen, ik weet echt niet meer wat de site ook alweer was...
     
  12. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    http://www.easportsworld.com/en_US
     
  13. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    hier kan je gewoon een profiel maken hoor en dan naar fifa gaan zo heb ik het ook gedaan...
     
  15. Nethris

    Nethris Guest

    Ik heb zojuist een glitch gehad, in mijn voordeel.
    We deden clubmatch, en iemand scoorde uit een vrijetrap. (Indirect, toen volley)
    Stond er: Eigen doelpunt, kregen wij de goal. :D_0/
     
  16. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    ook 1x gehad hij scoorde en ik kreeg hem als goal haha hij was minder blij dan ik..
     
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is weer een nieuwe rage online. Inter pakken, Maicon aanspelen. Rennen naar de achterlijn en voorgeven op Ibra of Cruz.

    3 van de 4 laatste tegenstanders deden dit. Nog 2 verloren ook door 2 lucky headers.
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een vraagje, ik wil graag mijn commentaar naar Braziliaans doen, maar bij die opties kan ik alleen kiezen tussen: Zweeds,Engels,Nederland, hoe kan dit?

    Want ook als ik mijn taal moet invoeren voordat ik ga spelen kan ik alleen kiezen tussen:Engels,Nederlands,Zweeds,Noors.......

    Hulp zou fantastisch zijn,.
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Die moet je apart downloaden, zie marketplace :)
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet meer op marketplace
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina