FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een probleem: ik heb het spel nog geen week, maar al drie keer is het gebeurt dat de xbox zegt, de disc is unreadable, maak em schoon en hij kapt ermee. Maar met de disc is niets mis. Ook gebeurt het vaak dat het geluid eventjes volledig stilvalt. Het valt me ook op dat de 360 een enorm lawaai maakt bij dit spel. Iemand suggesties of zal ik de klantenservice maar bellen?

2. Nethris

Nethris Guest

Misschien een idee om het op je hdd te zetten?
    (Een suggestie, weet niks over dit probleem)

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik had ook wel eens een dirty disc error tijdens een online potje. Vond ik wel vervelend, want zo kreeg ik iedere keer een verlies genoteerd. Spel dus maar geïnstalleerd op mijn HDD, zo heb ik ook geen last meer van dat probleem.

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je eindelijk een match gevonden, na een minuut of 5 zoeken/matchen/wachten en weer zoeken, kom je wederom 1 op de 3 keer uit bij Man Utd of Barca.

Het opnieuw zoeken ben ik echt beu en daarom ben ik maar een 5-sterren team gaan zoeken om deze gasten tegen te werken. Juventus heeft een beersterke aanval.

Trezeguet ( 86 ) - Iaquinta ( 84 )
    Del Piero ( 88 )

Met Mauri (85) als reserve. Dan komt Nedved (82) nogal vaak op via de zijkant en die heeft een erg lekker schot!

Verdediging zit ook goed in elkaar, snelle backs en sterke centrale verdedigers. Ik denk dat ik Juventus voorlopig pak tegen de beste teams. Verder blijf ik bij de Spurs voor bijna alle andere teams, behalve Inter, die pak ik ook met Juventus.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Net wel ziek spannende wedstrijd.

ik stond 2-0 achter, maakte dat in de 2de helft goed.
    Toen na verlening werden het strafschoppen.

Die serie leek sprekend op Ajax - AZ in de bekerfinale 2 jaar terug.
    Ik miste meteen, hij miste de 4de dus we gingen door.
    De 7de ofzo penalty stopte ik waardoor ik het dus mocht afmaken maar hij stopte hem.
    Toen moest ik dus steeds scoren om erin te blijven en dat lukte.
    De keepers scoorden beide waarna alle spelers een 2de keer moesten schieten.
    Hij deed een chip door het midden en ik stopte hem.
    Als ik scoorde had ik gewonnen maar ik miste weer!
    meteen daarna stopte ik hem weer, en stopte hij mijnes ook.
    Echt niet te geloven ik kon mezelf wel opeten, 3x een kans om het af te maken en 3x mis!

De penalty erna miste hij meteen weer en toen maakte ik het eindelijk wel af.

Na 28 penalty's dus een winnaar8)

6. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ die vrije trap

vooruit dan. ik doe het op gevoel maar zal het proberen uit te leggen met de knoppen want weet ze niet uit me hoofd. Volgens mij rb, lt en B. Je richt iets links van de linkerpaal en gebruikt die 3 knoppen. Dan schieten, ong 1/4 van balkje vol maken en loslaten. Als die de aanloop neemt moet je snel met beide 'draaisticks' (weet naam niet :$) naar rechts. Effect: hij schiet het met gevoel en doordat je naar rechtsdraait draait die hem erin. Het is makkelijker dan het lijkt. (miss kan het ook bij rechterpaal, iets rechts ervan en dan met 2 knoppen naar links, denk dat dat ook wel lukt)

@ die disc error

Heb k ook vaak last van gehad. Elke keer voordat ik ging spelen maakte ik disc schoon. Het hielp wel. Maar nu heb ik fifa09 opgeslagen op harde schijf, sindsdien geen errors meer. Dus dat is het beste als je ruimte over heb.

aub :p

Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  7. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    Als je na een tijdje met dezelfde team speelt lukt het gewoon niet meer. Ik weet nog toen ik Bayern koos dat ik alles won of nipt verloor met de statistieken in mijn voordeel.
    Nu win ik nipt van mensen met minder ervaring en staat er na 90 minuten vaak 4-1 of 3-0

Toch maar een andere team kiezen dan?

8. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies mijn ervaring ;)

Je moet regelmatig van team switchen heb ik wel gemerkt, anders lukt het op 1 of andere manier gewoon niet meer.

Dit heb ik met Liverpool, Chelsea, Inter, Villa, Valencia, Spurs gehad. Nu ben ik bezig met Juventus, dit draait momenteel ook weer best lekker. Maar zodra ik merk dat ik het weer uit handen ga geven en te weinig kansen creeer, dan pak ik weer een ander team.

Zit te denken aan A. Madrid of misschien Real een keer.

9. AtoniSD

AtoniSD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, al m'n manager modes lopen na 4 seizoenen vast. Heb al mn cache leeggemaakt, fifa 09 staat op de harde schijf. Niets aan te doen zeker.:'-(

10. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit spel net gekocht en het bevalt me zeer goed!
    Ik ben nu AC Milan met Managermode.

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Duh beste FIFA ooit!

- Je kan kiezen uit 12 verschillende commentatoren.
    - Je kan je goals opslaan en simpel uploaden op de computer
    - Adidas Live Season, spelers worden beter of slechter gebasseerd op de echte wedstrijden
    - Interactive League voor de liefhebbers.
    - 10 tegen 10 online, je kan iedereen zijn die je wilt.
    - Clubs, maak een club en speel online met 10 tegen 10.
    - Carriere, 15 jaar lekker een team coachen (niet heel veel veranderd)
    - Be a Pro carriere, begin onderaan de ladder, speel je in het nederlands elftal en wordt legende van je team en land.
    - Heerlijke cliché's in wedstrijden, met corners kan je keeper mee naar voren.
    - Adembenemende graphics.
    - Een goede spelsnelheid.
    - Eenruime variatie aan bewegingen, hooghouden en hakballetjes.
    - Leef je uit in de Free Roam
    - Leuke achievements!
    - Maak je eigen tactiek, kies per speler of hij aanvallend of behoudend speelt, of dat je team agressief op rustig speelt.

Laat ik dit maar meteen in de startpost zetten8)

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Dubbelpost, m'excuse..

13. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Dat op de harde schijf zetten helpt wel, maar het zou toch niet de bedoeling moeten zijn :confused:

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Mooi, Man utd speelt gelijk en Aston Villa wint:)
    Helaas wint Barca 2-0.. nu gaat Messi nog meer omhoog..

15. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Barca met Live Season on is de enige ploeg waartegen ik niet speel.

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Waar speel jij mee?
    Inter is ook te goed geworden, Julio Cesar is niet te passeren, Maicon en Cordoba rennen iedereen eruit, Ibra begint op Torres te lijken.

17. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Inter, maar ik speel zonder live updates.

Had vrijdag een aardig dagje met 10 winst uit 10 gespeeld tegen gelijkwaardige opponenten. Steeg van unranked naar positie 6500 :p

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, Barca gewoon 91-87-86 ofzo. Dan is het niet eens leuk om het te proberen. Hij hoeft maar 1 goede steekpass te geven en hij rent met Messi of Eto'o door en scoort.

Gisteren wat bezoek gehad en hij koos Man Utd en ik begon met Villareal. Hij helemaal blij, hij scoorde er 3 en ik maar 1. Ik gaf toe dat het geen beste wedstrijd was, maar dat het zeker met zen team te maken had.
    Dit vond hij een beetje gelul en geloofde me niet. Ik pakte dus ook Man Utd en hij ook. Ik gaf hem dikke klop met 7-1 en ineens had hij niet zo'n grote bek meer :eek:

Dit gaf voor mij aan dat Man Utd toch echt gewoon te makkelijk was om zelfs van de iets meer ervaren spelers (ik zelf) te winnen. Hij heeft het spel net en pas 20 wedstrijden gespeeld ofzo.

Barca en Man Utd probeer ik echt gewoon te mijden, maar als ik dan na 10 minuten pas bij een match uitkom omdat ik elke keer moet reconnecten en moet wachten, dan ga ik niet weer opnieuw connecten om een ander team te krijgen.

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Zo dat is een aardige stijging inderdaad!

Ik zit in een slechte periode.
    Ik was rank 80, toen was ik gebanned, na mijn ban was ik rank 145.
    Toen heb ik niet veel meer gewonnen dan verloren.
    Ik had 1x onterecht van C.Ronaldo NL verloren, daarna wel van hem gewonnen.
    Zo goed vond ik hem niet, hier op xbw zijn een hoop betere, zoals bijvoorbeeld Pro Evo Gamer.

Loonens, ik wil tegen jou, ik voeg je toe!

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Als iemand nog een wedstrijd tegen mij wilt voeg mij ook maar toe! :p
    Ben nog maar net begonnen, 2 weken ofzo.
    Ik kies nooit man utd altijd Chelsea.
    Gamertag is ferronn.
    Trouwens hoe moet je een ranked match tegen een vriend spelen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina