1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Daag me maar uit he als je wilt spelen .

Gamertag : Alpine2009

2. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zet je Adidas Live Season uit?? Kan de functie nergens vinden........

Alvast bedankt;)

3. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Bij de options ergens, volgens mij is er gewoon een tabje met Adidas Live Season.

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het laatste tabblad in advanced options geloof ik Buddha. Irritant is wel dat je het niet uit kan zetten, maar je kan wel uitzetten dat het niet wordt toegepast op bepaalde wedstrijden.

Als je dus in het hoofdmenu bij team management even een team wil opzoeken om mee te spelen, zijn die teams (van de league die je hebt geactiveerd) altijd aangepast naar de adidas update. De originele teams zijn niet te vinden van die league.

5. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voeg me maar toe ;)

Weet iemand trouwens hoe je de extra speler die je met vrije trappen erbij kan roepen aan de andere kant zet? Dit is me een keer gelukt, maar weet echt niet meer hoe.

6. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    @ Iers88 - linkertrigger dacht ik.

@Marruk & Loonens - thanks :)

@ Loonens - heb je nu wel Fifa op de 360? Wil wel een keer een potje ballen met je :) Als het maar geen 7-1 wordt;)

Laatst met Bilbao en Atletico Madrid gespeeld wat een heerlijke teams zijn dat.

Lijkt wel op buitlandse 3.5 - 4 sterrenteams beter zijn dan de Nederlandse. Hebben jullie dat ook zo ervaren?

Laatst bewerkt: 15 dec 2008
  7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel een beetje overdreven dat de degradatiekandidaten van Engeland evengoed of beter dan Ajax zijn.. Ajax is echt slecht gemaakt in FIFA. Misschien komt dat ook omdat Ajax veel jonge talenten heeft, maar ok.

8. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben je voorbij!:eek: Had ik niet verwacht aangezien ik vrijdag nog unranked was. Maar nu inmiddels de 2000 punten grens gepasseerd.

9. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik kreeg zaterdag visite en aangezien ik nog maar 1 PS3 controller heb maar wel 2 X360 controllers, had ik gevraagd of die kerel Fifa09 meenam. Vandaar dat ik er even op heb kunnen gamen ;)

Bevestigde voor mij trouwens wel dat ik de goede keus heb gemaakt om de game voor de PS3 te kopen. De game is gewoon precies hetzelfde, maar de PS3 controller ligt mij echt heel veel beter dan de 360 controller bij Fifa en PES. Heb jarenlang PES gespeeld op de PS2 dus vandaar dat ik het niet gewend ben en het ook nooi zal wennen :)

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Niet alleen Ajax of andere Nederlandse clubs, er zijn wel meer teams waarvan ik denk hoe kan dat nou. Bayern Munchen, 5 sterren ? Sorry hoor, maar die zijn al lang geen 5 sterren meer waard.

11. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ze hebben we toppers anders hoor.

12. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook 5 jaar lang PES gespeeld op PS2. Maar nu alweer 3 jaartjes op de Xbox PES6/Fifa 08/Fifa 09 en ik vind de Xbox controller nu fijner als ik weer op de PS3 speel.

13. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ hierboven: linkertrigger is het niet helaas, ik bedoel als het 2e mannetje er al staat, om hem aan de andere kant te laten staan dan.

Waar kun je nu ergens taal van commentaar wijzigen?

14. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    nog maar eens dezelfde vraag:

weet iemand hoelang het duurt voordat je legendary status hebt verworven met Be A Pro? club en land?

Thx! :)

15. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Be a Pro verveelt me een beetje, na een half seizoen als spits...

16. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    als je ff zoekt, heb je het zo gevonden.
    volgens mij bij mijn fifa 09

bedankt voor je informatieve commentaar.

iemand die het wel weet?

17. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    excuses dat ik iets plaats, dat niet volledig aan jouw wensen voldoet ;-) ik reageerde niet op jou, maar het was gewoon een willekeurige opmerking. Heb jij daar geen last van dan? dat het veel hetzelfde is? wordt het leuker/anders als je op een wat hoger niveau gaat spelen?

18. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    ja het is idd veel van hetzelfde, daar heb je gelijk in, je scoort altijd op dezelfde manier.
    ik speel altijd professional, dus tja. miss eens proberen op moeilijker niveau.

ik wil fifa gewoon ff uitspelen door alle achieves te halen, maar heb er wel lol in :)

19. harm_ltc

harm_ltc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee allemaal,

Binnenkort wil ik met wat vrienden een Fifa avondje organiseren. Dan gaan we met 3 of 4 xboxen, wat tv's en een beamer een toernooitje houden. Ik zit nog een beetje na te denken over de opzet en dacht aan een toernooi van 16 teams. Dan zal ik de beste 16 teams van Fifa uitzoeken en verloten onder de deelnemers. Daarna nog een loting doen voor groepsrondes zodat die gespeeld kunnen worden met de finales daar achteraan.
    Dan zou ik eventueel ook 'niet helemaal eerlijk' kunnen loten en degene die vaker Fifa doen op de xbox bijvoorbeeld geen Manchester United geven.
    Heeft iemand nog wat tips hiervoor, over hoe ik dit misschien wel beter aan zou kunnen pakken? Wat zijn de beste teams voor zoiets?
    En zijn er op internet misschien wat standaard programma's te vinden die ik tijdens de avond op een scherm kan laten draaien met de actuele stand van het toernooi (bijvoorbeeld met een grafiek in een soort boom structuur met vakjes en lijntjes ;) )

Groeten Harm

Laatst bewerkt: 15 dec 2008
  20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Heeft iemand zin in een ranked potje?

Edit://

oeps, ik dacht dat ik in de FIFA draad zat, dit is kennelijk de wie bakt de beste koekjes thread..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina