1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Van ongeveer randje 16 schiet ik ze er 90% in, zonder overdrijven.

    L1 (lob-knop) + Pijl omhoog + schieten = WIN

    Je levert een poeier af, ik scoor gewoon altijd in de kruising waar de keeper gewoon staat. Je moet niet de schuin voor de goal staan, dan heeft de keeper hem nog weleens maar voor het grootste deel knal je gewoon in de haak \o/
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    En als je op zo'n 22 meter staat kan je het besten met RB krullen.
    Let erop met welk been hij schiet, als hij rechtsbenig is draait hij naar binnen, denk eraan dat je een halve meter rechts van het goal moet mikken, door de curve van de speler draait hij dan eerder in de kruising.
    Dat gel ook voor een linksbenige naar de andere hoek, of als je een linksbenige vanaf rechts laat nemen moet je iets naar het midden mikken en dan gaat hij alsnog in de kruising;)

    De kracht moet je oefenen maar als je die beheerst is het niet meer zo lastig
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Klopt het dat als je binnen 5 minuten leaved, de wedstrijd dan niet mee teld?

    Ik speelde tegen iemand die Fifa Freakky ofzo heette.
    Hij was Nederlands en zij, '' he kom je uit a'dam?''
    Ik nee, Haarlem.
    Hij: aight we zijn brada's mattie jeweetz,

    en hij begon te praten over dat iedereen noob is en dat de top 100 bullshit is, dat hij nummer 101 was en dat hij toen uitlagde en daardoor 300 is, en hij zat te praten dat hij van C.Ronaldo NL heeft gewonnen en dat hij super pro is en shit.
    En toen scoorde ik vanaf de aftrap na 3 minuten en leavde hij.
    Ik stond nummer 500 nog wat en nu sta ik het nog steeds:confused:

    Echt te triest die praatjesmaker, wel hard geowned.
     
  4. Besman

    Besman Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha geniaal dan jaaa ik sta in de top 100!

    heel leuk die gastjes met Man utd inderdaad online,
    vorige week kon je ze zo dik pakken allemaal met de adidas live update in engeland
    was toen chelsea, die waren 88 86 84 ofzo, lekker 442 met drogba 91 anelka 92 lampard 92 terry 95...
    stuk voor stuk op de klote gegeven omdat hun snelle C ronaldo er maar niet langskwam.
    deze week gewoon weer van alles en nog wat:D!

    even een ander vraagje: weet iemand hoe ik mijn opgeslagen filmpjes terug kan kijken op easportsworld? heb een account en dergelijke maar kan die videos echt niet vinden!
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het zo dat als je vóór 15 minuten(in-game!) disconnect, het niet mee telt
     
  7. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel SP met AZ:
    GK:Worlë(scout)
    R: Del Prico(scout)
    CV: Jaliens
    CV: Luirink
    L: Pocgonoli
    LM: Martens
    CM: De Zeeuw
    CM: Schaars
    RM: Lens
    LS: Dembele
    RS: Dumphy(Scout)

    Ik ben in seizoen 1 en speel legendarisch en sta na 12 wedstrijden 4de postitie.

    Online: Hier speel ik altijd met mindere clubs zoals: Udinese, Sunderland, hull City,As-Saint Entienne en het is heel simpel kom je een 5 sterren noob tegen, dan ga je gewoon weg en zoek je opnieuw zoals ik heb de laatste 80 wedstrijden geen enkele wedstrijd gespeeld tegen een 5sterren team en dan merk je dat het leuker wordt en je skills komen echt van pas ipv dat je met Lampard elke kopduel wint en dat Ronaldo altijd er langsgaat.
    Nu moet je echt voetballen ipv GAMEN en dat is het grootste verschil tussen spelen met goede teams en mindere teams.
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik sta nu 400ste:)

    Colint12 van xbw staat 10de :thumbs:
     
  9. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je dat zien hoeveelste je staat?
     
  10. Besman

    Besman Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Ogre

    Ogre Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

    Ik heb een vraagje,ik sta na 2 minuten meestal al met 10 man op het veld omdat iedere tackle een kaart opleverd,hoe tackle of pak je de bal af zodat de kaarten op zak blijven?

    BTW super spel!

    Ik was altijd een fan van PES,maar nu is FIFA weer top! :thumbs:
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je moet eigenlijk vooral zorgen dat je van voren tackelt,.. tackle van achteren is bijna altijd een kaart. Zelf gebruik ik de sliding tackle zelden, eigenlijk alleen als ik een bal wil onedrscheppen. In de meeste gevall is de standing tackle veel safer en als je maar zorgt dat je goed staat heb je ook niet meer nodig.

    En ook al is je tegenstander een keer weg, de scheids is zo snel met de kaarten voor tackles van achter dat je ze beter maar op je keeper af kunt laten lopen en daar wat mee proberen te doen.

    misschien een idee om je opstelling wat te customizen, zet je spitsen helemaal naar voren en je verdedigers een stuk naar achter, dan heb je meestal als je tegenstander komt nog wel mannen achter de bal zodat je geen rare fratsen uit hoeft te halen.
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    bij xbox live menu, mij xbox live ofzo en dan leaderboards, je moet wel in de top 10.000 ofzo staan wil je een rank hebben.

    Ik heb net de nummer 2 van Spanje verslagen:D
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dat is wel ziek Viktortje. Met welke clubs speelden jullie?
     
  15. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    hey! Die colin staat in mijn friendslist!
     
  16. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2008
  17. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Ogre

    Ogre Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok bedankt ga ik nu ff proberen.
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Aston Villa:)

    Echt een lekker team!

    Net Deadly Berbatov verslagen met 3-0 :) (het is erg laat ik weet het)
    Er zijn in de top 100 zo'n 7 deadly's
    dat is een engelse clan ofzo met deadly rooney, deadly berbatov, deadly tevez en deadly ronaldo.
    ronaldo is rank 1.

    Nu rank 150:D
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Hebben jullie ook bij offline wedstrijden, dat ze de hele tijd kappen, terugdraaien, kappen, kappen en dan een wereldbal geven naar voren en die gene maakt hem fantastisch af..

    Maar vanmiddag even lekker veel ranken, kheb eindelijk tijd om 10tallen wedstrijden te spelen met: daar zit ik nog aan te twijfelen dus aan jullie de vraag: AS ROMA/Atletico Madrid/Juventus?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina