1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook met AV en speel 4-1-2-1-2 / 4-4-2 Daimond. Je vroeg het me niet maar misschien wel handig;).

    De matchmaking MOET echt beter EA. Ik zit soms gewoon 8 minuten (opgenomen op klok :eek:) te wachten, en dan kom ik na de wedstrijd erachter dat het een lvl 1 was :mad:
     
  2. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de PS3 zal het wel weer crap zijn, maar op de Xbox 360 heb je binnen 1 seconde een tegenstander gevonden. En die heeft 95% van de tijd dan een level dat in jouw buurt zit.
     
  3. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff... kan dan inderdaad wel aan de PS3 liggen misschien.

    Zijn er ook PS3 controllers voor de 360 verkrijgbaar?? :p
     
  4. Nethris

    Nethris Guest

    Viktor staat nu 79e, pro.
    Een vriend van me staat 95e nu, ken je waarschijnlijk wel.
    Mijn hoogste plek was 219e, maar ik zakte en zakte en zakte.

    Met mijn gamebattles team, dat nu 5e staat.. zijn we hard genaait.
    De nummer 2 heeft een opstelling gemaakt dat 8 verdedigers had, in een piramide vorm.
    We hebben ervan verloren, en nu gaat iedereen zijn opstelling kopieeren.

    Daar gaat onze 17w streak.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2008
  5. Nethris

    Nethris Guest

    Sorry, dubbel post.
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Viel mij ook op dat het op de PS3 best lang duurt. Was bang dat dat op de 360 ook zo zou zijn, wat dus helemaal niet zo is
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Thanks:)

    Cristiano Ronaldo NL?
    Hij heeft volgens mij hoger gestaan, hij is wel goed.

    Vanmiddag speelde ik tegen Ciagar, 1 van de beste 5 van frankrijk.
    Frankrijk ja, kutland.

    Ik sta 2-0 voor, leaved hij, teld de wedstrijd niet mee!
    We hadden beide een streak van 13 maar die mazzelpik verliest niet eens.

    Hij heeft 620 gewonnen en 80 verloren...
    Damn ik haat Fransen!!

    Had je me al toegevoegd Nethris? dan moeten we ff spelen!!
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Had het vandaag ook, iemand leavde en ik kreeg geen punten! :mad:

    Ben trouwens overgestapt van benfica naar aston villa! Veel verloren maar nu win ik wel veel :). Ben level 17 en maak altijd me eigen wedstrijden aan. Speel tegen spelers binnen 10 niveaus!
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat is de Manager Mode slecht zeg. Ik heb een klein elftal. 19 spelers in totaal. Dus 11 veldspelers, 7 als wissel en een als reserve. Als ik een rode kaart heb en een iemand met een blessure kan ik de wedstrijd niet spelen omdat ik dan dus maar 6 wisselspelers heb en dat mag niet! Boo fucking hoo. Je kan toch maar 3x wisselen dus wat maakt die ene speler op de bank nu uit. Al 2x een wedstrijd met 3-0 moeten laten verliezen omdat ik geen genoeg spelers had op dat moment. Kom op zeg.

    In ieder geval nog een wedstrijd te gaan. Uit tegen Chelsea, ze staan eerste met een punt voor dus ik kan nog kampioen worden. \o/
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vroeg niet om hoe je een vrije trap nam :p
    En is het trouwens mogelijk om je eigen opstelling te maken? (xbox 360)
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2008
  11. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    colin, wil je mij nog x berichtje sturen dan? ;)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    in een 5,3,2,1?

    met de middenvelders naar achter geschoven en voorin alleen een ram , lam en st?
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik voeg je wel weer toe, kunnen we weer spelen:)
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oke, wilde kijken wie het hoogst uit me lijst was en jij stond er niet bij. Wil wel ff een keer tegen je spelen. Kijken hoe goed iemand is uit de top100 :D. Met welk team speel je?
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Viktor, ik heb het je al een keer eerder gevraagd, maar waar selecteer jij de tegenstanders van je? Elke keer als ik na een tijdje iemand heb gevonden is hij vaak erg matig in rank. Soms verlies je dan zelfs en ben je 40 punten kwijt :+:mad:
     
  16. Nethris

    Nethris Guest

    Geen C Ronaldo maar ReinaNl1, heb net ook gewonnen van colint12.
    Nee, ik heb je niet toegevoegd. :eek:

    Reina staat nu 78 ofzo.
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Iemand dalijk even een potje, van 10minuten per helft?
    Graag iemand met een beetje voetbal inzicht, in plaats van al die snerte wat ik tegenkom wat alleen maar met wat snelle spelers gaan rushen, niet dat 't moeilijk is om hun te stoppen, maar het is gewoon geen leuk voetbal.
     
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 3 potjes gespeeld en het was weer als vanouds frustrerend :eek: :D.

    2x tegen Spanje met Villa. Hij elke keer lage steekballen schuin de diepte in op Torres en Villa. Erg irritant, want ik zie ze aankomen maar elke keer stapt mijn verdediger in als ik hem wil selecteren. Ik wil gewoon alvast een voorsprong nemen op die gasten maar toch stapt de verdediger erg vaak in als ik hem selecteer.

    1e keer kwam ik op 1-0, hij maakt in de 85e minuut de 1-1 met natuurlijk Torres. Daarna penalties en die wint hij ook nog....In de wedstrijd nog een keer de lat en de paal geraakt. Daarna een potje die hij net met 1-0 won, zelfde wedstrijdbeeld eigenlijk maar toen had ik het wel een beetje gehad met zen laffe spel de hele tijd. Ik doe geen rematch en toen zei hij dat hij geen overpowered spanje meer zou pakken. Ik dus zijn invite accept, pakt hij Barca :lol:. Maar gewoon geleaved en geen woorden aan vuil gemaakt.

    Daarna nog 1 potje gedaan tegen een gast die Seoul pakte. Bleef 1-1 op onverklaarbare wijze maar maakte in de 120e minuut toch nog de 2-1 :lol:. Echt ongelofelijk hoeveel kansen ik heb verprutst in die wedstrijd. Het is een 3,5 ster elftal en dan ga ik te makkelijk denken. Terwijl ik tegen SPanje gewoon veel scherper was.

    Het toppunt was nog wel het aantal punten die die gast van Seoul had. Nog 0! skill en exp. points. Te triest dat PSN mij dan koppelt aan hem terwijl ik lvl 10 ben :mad:.
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik wil wel (heb veel tactisch inzicht :+), maar wel morgen pas uiteraard :)
     
  20. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk zit ik ook boven de 1000 points :) Net trouwens een belachelijke partij verloren, 3x torres terwijl hij niets had in te brengen... 3-2 verloren dus
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina