1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu met mn 4e seizoen bezig in Manager Mode, 1e seizoen: Valencia, alles gewonnen wat kon, 2e seizoen: Manchester City: FA, League, Competitie gewonnen, 3e seizoen: FC Twente: EFA gewonnen en kampioen en nu met het 4e seizoen ben ik met Sparta Praag bezig :D

    Iemand een leuk team voor het volgend seizoen?
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Haha, ik ben al ong 10 seizoenen met Heerenveen aan het spelen xD
     
  3. Timnation

    Timnation Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Net online gespeeld 10 vs 10, was RCM en heb gescoord :p
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb die achievement 1x geprobeerd. :p heb alleen geen 2e controller dus heb moeilijkheid op amateur gezet maar had alleen maar 10 goals gescoord, een clean sheet en uit corner gescoord dus kreeg maar 2 of 3 badges

    En die van legend uit je club en land heb ik al gehaald best makkelijk.
    Alle goeie spelers v/d wereld naar een club, en dan c ronaldo aanvoerder maken en dan c ronaldo kiezen als be a pro speler en vervolgens alles simulaten en aan het einde moeilijkheid op amateur zetten en de wedstrijden voor de beker zelf doen (Land)

    Ik moet nog:

    - Fling yourself at it
    - Spending spree
    - The purist
    - Provider
    - Frequent flyer
    - Real world winner
    - 1st time out
    - The Peterson
    - The Poon Sang
    - The Venhola Ice
    - Duo-Hedgeidecimal
    - Jonzo's Lounge
    - The Kwong

    Nog aardig wat te gaan dus :D
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    SunGod NL [niveau 10] tegen Norm Brew [niveau 1]

    12 - 0 (einduitslag)

    SunGod NL [niveau 10] tegen callumpne [niveau 14]

    4 - 1 (einduitslag)

    Iemand van hetzelfde niveau noemen ze dat...

    Nja, ik moet nog;

    - Fling yourself at it
    - Frequent flyer
    - Real world winner
    - 1st time out
    - The Poon Sang
    - The Venhola Ice
    - Duo-Hedgeidecimal
    - Jonzo's Lounge
    - Die adidas live season achievement

    Lijkt trouwens wel alsof meerdere achievements bij mij glitched zijn. Zo heb ik Live season aan, geen achievement. Heb meer dan 5 league matches gewonnen, niet eens de achievement voor 1...
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Voor die adidas live season achievement als je barclays premier league hebt kies gewoon chelsea tegen arsenal en dan winnen gewoon offline.

    en voor die andere achievement:


    Some people have reported this to be glitched, but this seems to have been fixed thanks to tattie:

    "From playing tonight, someone quit on me so I went to their GC to send them an abusive message and it said they were playing an Xbox Live game, I know for sure when you play I. League it actually says I.Leagues, so I thought these games are counting as ranked and not I. Leagues.

    More evidence, I have played I. League matches where if its a draw at the end of the match it ends because its a league, you dont do extra time, but some of the games DO go into extra time which leads me to believe the MM system is not giving you I. Leagues all the time.

    I believe this big bug only happens in the German leagues as I only have ever won 1 game in the French league, and got the achievement after winning in Germany.

    To make sure you get an I. League match Private Chat someone and ask them to view your GC while you play and if its says I. league, WIN the match. I can also confirm that you have to win a match in each league

    EDIT: I just unlocked the achievement. Basically you know if you gave a league match if when you press start it says RETURN TO LEAGUE COMMUNITY SCREEN."
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    wat een onzin ik kom 4 potten 3-0 voor en iedereen quit gewoon! online wat een mietjes
     
  8. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    ??
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    So fucking what? Kun je sneller aan de volgende wedstrijd beginnen.
     
  10. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Udinese, heerlijk team vind ik dat
     
  11. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Draait het verlies of winst bij elke wedstrijd?
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    When you want to get on the cover of the gaming magazines, you have to play every day! I keep telling ferronn that as motivation... yesterday it worked! We went for a spin... played some games... ended with a score of 1,699. That is an increase of 110 points over last time! He made some progress on FIFA 09 finishing 2 achievements, CoD: World at War gaining 1 achievement, and then he started getting all these friend requests because of high awesomeness levels.

    mijn blog van vandaag :D

    Ontopic: Kheb net Jonzo's lounge gehaald :D was best makkelijk gewoon 10 goals scoren, geen overtredingen, aanvoerder als topscoorder (uhum c. ronaldo) , al je goals binnen het 16 meter gebied en geen doelpunten tegen :D nog 12 achievements te gaan.. :p

    En ik krijg trouwens heel veel friendrequest van mensen die ik niet ken :eek: de laatste tijd een stuk of 5 ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  13. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal ook eens ff Jonzo's Lounge halen...tot zo!
     
  14. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Winst, ik had genoeg geld om Abidal, Shevshenko en Ribery te kopen :D
     
  15. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan wordt het in 2012/2013 voor mij Udinese ;)
    Weet iemand wat de selectie dan is?

    EDIT: Net ff Jonzo Lounge gehaald :p

    EDIT 2: Kzat zelf aan Inter te denken of maken die verlies omdat die hele hoge salarissen moeten uitbetalen?
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2008
  16. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij is het allemaal gebalanceerd en maak je in het begin nooit winst. Weet het niet zeker, maar met Arsenal begon ik ook standaard met winst bij een wedstrijd.
     
  17. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien was het gewoon een vraag? Kan op mn werk niet bij de site ;-)
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik ga nu maar ook even Jonzo Lounge proberen te halen en daarna weer online\o/
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het echt niet meer geloven. Net een potje, serieus gebeurd.

    Ik 2-0 voor met Villa, hij Atletico. Ik 4x op de lat gekopt vanuit een corner, 2x op de paal geschoten en zeker nog 4x alleen op de keeper af komen lopen. Dus diagonaal geschoten, de keeper heeft ze of ik schiet net naast de paal.

    Ik had 17/10 schoten/op doel, hij 1/2. Hij scoort met Aguero in de 2e helft vanuit een sprint 2x. Daarna verlenging, ik 3 grote kansen maar ineens schieten de masters over en naast. Dan maar penalties. Nee hoor, hij schiet van een meter of 15 van buiten de 16 in de kruising :lol:.

    Dit soort potjes zorgen toch wel voor de nodige irritatie moet ik zeggen! :mad:
     
  20. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    die mails die je binnen krijgt na iedere match, heeft ook een "level report". Het aantal dat daar vermeld staat, zijn dat EAFW credits, of level puntjes? Want als ik verlies, staan ze er ook, worden die bij verlies dan eraf gehaald??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina