1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Juventus, is een erg lekker team!

    Viktortje, je gaat lekker heur :+
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou nog is een ander taal afhalen maar ze zijn al weg op xbox live
     
  3. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    kwor helemaal gek van die pleuresoneerlijkheid online. aston villa heeft gwn 2 spelers die nog sneller zijn dan ronaldo, hoe the fok kan dit :confused:

    is het trouwens uit te zetten die popup die steeds komt als je online speelt? zegmaar waar je steeds ja of nee kan klikken.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  4. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kun je dat niet uit zetten.
    Maar hoezo kan het niet zijn dat spelers van Aston Villa sneller zijn dan Ronaldo?? Ronaldo kan dan een verdomd goede voetballer zijn, hij is niet de snelste mens op aarde? Anderen kunnen toch sneller zijn?? Lijkt me niet zo heel raar hoor..
     
  5. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, maar ik bedoel over het spel. In het spel is Ronaldo heel erg snel, maar die speler van Aston Villa is Nog sneller. Dus misschien is die speler in het echt wel sneller dan Ronaldo, maar voor het spel is die veel te snel.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Rommedahl heeft in acceleration 90:)
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar anders zou Man U helemaal te sterk zijn, het zijn geen goden hoor..
     
  8. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die een team zoeken die goed tegen Man United bestand is.
    Tip: FC BAYERN MUNCHEN !!!!!!!!!!

    Net 3x achter elkaar van Man United online gewonnen :lol:
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch weer even klagen natuurlijk!

    Net een paar lekkere potjes, verschillende teams en leuke wedstrijden gehad. Kom ik weer Man Utd tegen, naja, boeie, gewoon proberen.

    Ik scoor 1-0 met Aston Villa, hij meteen vanaf de middencirkel een schot op goal en 1-1. Echt te bizar voor woorden maargoed. 2e helft trapt hij weer af, je raadt het al. WEER vanuit de middencirkel met een schot van Giggs, 2-1. Daarna nog 3x de paal geraakt en verloren dus.

    Wtf? Waarom staat mijn keeper niet gewoon op zen plek? Matige actie, echt triest. Nog erger was het feit dat hij gewoon echt niks kon, net als andere man utd-noobs. Dan nog verliezen....verleiding was groot om te leaven moet ik zeggen! :eek:
     
  10. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    ff opscheppen kan het nie laten O-)

    Ik speel elke dag met een andere club en vandaag besloot ik Bayern Munchen te kiezen.

    Results:

    9 potjes
    8 gewonnen
    1 verloren ( je raadt al van wie)

    Stick with Bayern from now on :b:
     
  11. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel altijd met Man u heb 3 x tegen bayern gewonnen ..:p ...dus het ligt echt aan de tegenstand ;)...Bovendien zet ik bij manu alleen maar aanvallers in de basis zodat je de tegenstander compleet kapot maakt :p haha
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Waarom spelen jullie in godsnaam tegen Manchester United??
    Ik hoor alleen maar geklaag, speel er gewoon niet tegen..
    Liever heb ik dat ik 1 minuut lang moet wachten tot ik een andere tegenstander heb dan dat ik 15 minuten tegen Manchester speel.
    Trouwens heeft Ronaldo een rode kaart gekregen dus zal hij wel flink omlaag gaan:)
    Bayern Munchen is inderdaad erg goed, Lucio is één van de beste verdedigers, Toni kan goed koppen en podolski is snel.
     
  13. Nethris

    Nethris Guest

    Ik speel juist tegen Man united en ik ga niet klagen.
    Elke persoon die Man united kies is een noob, waardoor ik makkelijk kan winnen. Ik kies vaak Arsenal of Tottenham Hotspur.
    Lennon en Bent hebben een snelheid van 95 ofzo. :b:

    39 potjes gespeeld, 37 gewonnen 2 verloren.


    E: Ik heb een vraag, als je stopt voor de 5e minuut krijg je er dan een loss bij?
    Want ik stond 2x achter elkaar met 2-0 voor in de 4e minuut en ze stopte.
    Geen win bij gekregen..
    E2: Cristiano Ronaldo was 80 rechtsbuiten, lekker toch? :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2008
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het deze week 1x geprobeerd, om niet tegen man-utd te spelen. Moet ik gewoon 7x! afsluiten om een ander team te krijgen. Dan is de lol er snel vanaf en dan probeer ik het maar gewoon.
     
  15. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens.


    Degene die vroeg naar Agression van je spelers, dat ze te snel kaarten pakken. Dat kan je instellen bij custom tactics. Ik heb pressure op 15, en aggresion op 70. Hoger zorgt voor veel kaarten, anders schijn je weer geen duels te winnen. Heb het van een of andere dude op het EA forum die veel custom tactics maakt voor de topteams in Fifa, en algemene tactics maakt voor normale teams.

    Tactics zijn wel gericht op realistisch voetbal, wanneer je bv build up speed heel hoog zet, krijg je dat trieste online countervoetbal waarbij iedereen de hele tijd vooruit rent. Toen ik zocht op Fifa 09 Arsenal Tactic op google was het de eerste, misschien wel een idee om is te kijken..
     
  16. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, net een nieuw team "ontdekt" :).

    Valencia draaide niet echt lekker meer, geen idee waarom maar na ongeveer 60 wedstrijden ofzo had ik er ongeveer 10 achter elkaar verloren. Op manieren waar je niet echt blij van wordt, ik creëerde geen kansen meer bijna en kreeg echt prul doelpunten tegen.

    Na wat rondkijken kwam ik bij Aston Villa uit. Na 10 wedstrijden heb ik er 8 gewonnen (Spanje, Bayern, Liverpool, Barca 3x, HSV, PSG) en 2 verloren (Man Utd + Chelsea). Die 2 verloren waren echt lompe doelpunten tegen. Hoge bal over de verdediger, ik druk op PASS en doe dit richting de keeper. De pass is veel te zacht en de aanvaller rent erachteraan en scoort. Dit terwijl ik de balk toch echt helemaal vol liet lopen. Voortaan maar wegschieten of naar de zijkant wegwerken :)

    Agbonlahor is echt master, samen met Carew is het echt een lekker duo voorin. Af en toe Yoong/Young via de flanken op laten komen en een voorzet geven op die lange spijkers.

    De 2 spitsen zijn snel in de balbehandeling, ze zijn nog redelijk rap ook en de 1-2tjes zijn echt erg lekker.

    De enige wijziging die ik toepas is Bouma op LB ipv de standaard speler. Verder alleen de custom tactics aanpassen natuurlijk.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kan je dat eigenlijk instellen ? Als ik online speel moet ik altijd eerst mijn tactiek veranderen. Kan ik dat niet opslaan en dat als ik begin met een wedstrijd ik mijn tactiek kan laden in plaats van alles opnieuw te doen ? :D
     
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik geloof van niet. Offline wel, daar kan je bij TEAM MANAGEMENT in het hoofdmenu je team zo instellen hoe jij wil.

    Online moet je ook elke keer die roosters laden, zal er ook wel mee te maken hebben denk ik.
     
  19. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    @YungSung
    Heb je een link van die forum??
     
  20. Cremy

    Cremy Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ben net dik ingemaakt door Colint12 :p. Hij was echt de hele tijd in balbezit en passde echt de hele tijd rond en veel goeie steekballen.

    Maar als ik dat probeer lukt het natuurlijk nooit he :p hah
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina