1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik unranked speel is dat voor het plezier en dan wil ik niet bij mijn club tegen man u spelen dan kan ik even goed ranked spelen.Is het dan zo moeilijk om eerlijk te spelen ik dacht het niet.Ranked doet iedereen wat hij wil maar als je unranked man u neemt terwijl ik tubeke pak een ploegje met 1 ster dan klopt er iets niet
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien vind je tegenstander het leuker om met 5-sterren teams te spelen. Waarom moet hij zich aanpassen aan jou, en jij niet aan hem?
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan vraag ik mij af waarom speelt mijn tegenstander fifa 09
    Als ik een ploeg neem bij 1 ster kan je toch ook een ploeg met 1 of 2 sterren nemen of kan hij daar niet bij spelen ???
     
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh, hij moet zich aanpassen maar jij bent niet bereid je aan te passen?

    Zoals dirkjang al zei, nogal hypocriet.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan speel je toch tegen iemand uit je friends list?
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geloof je nu toch zelf niet.Aanpassen omdat hij bij Man u speelt :p
    Je snapt het niet denk ik.
    Jij moet spreken al vergeten wat je gezegd hebt over de snelheid van 5 sterren teams.Dus zeg nu maar niet dat die Man u moet aanpassen

    Dat is precies het nadeel van het geweldige Fifa 09. Het draait veel te veel om snelheid bij de wereldteams (en aangezien iedereen die pakt). Echt rustig opbouwen is er niet bij en dat is nu juist wel nodig. En dan zie je dat hoog gerankte spelers als jij volledig op snelheid teren
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik ook
    Maar daar straks wou ik nog even een wedstrijdje spelen met mijn club 3 sterren.En mijn tegenstander neemt Man u.En dat is om te lachen ranked heb ik daar geen probleem bij maar unranked komaan he.Andere 5 sterren teams geen probleem maar Man u is belachelijk
     
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag tussendoor, hoe krijg je die skillpoints eigenlijk? Ik krijg altijd wel punten maar hoeveel hiervan zijn skill points en hoe verdien ik die?

    Ik heb nu 1000 skill points na 280 wedstrijden ofzo, en in de leaderboards staat er 1 met 51 wins, 7 loss en 1600 skill points bijvoorbeeld.

    Wat doe ik dan fout? Ik heb er 160 gewonnen en 120 verloren ongeveer.
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik zeker niet vergeten. Maar ik geef het spel de schuld en niet de mensen die Man U pakken. Da's een verschil.

    Als mensen geen 2 sterren team willen pakken kan ik dat begrijpen. Je kunt ze niet dwingen om ineens met een team te gaan spelen waar ze nooit mee spelen.

    In Fifa zijn de verhoudingen gewoon zoek. Fysieke kracht en snelheid spelen een enorme rol.
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is inderdaad het probleem. Dat mensen het overpowerde team gebruiken, tja, je kan het ze niet verbieden.

    Net toch weer een potje tegen man. utd, deze keer verloren. Maar ik speel er vanaf nu gewoon nooit meer tegen. Ik win er regelmatig van, maar het zijn gewoon kutpotjes, echt geen fuck aan. Ook al win ik dan, dan heb je nog geen voldaan gevoel om 1 of andere reden. Blegh.....jammer EA! Erg jammer.
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp die mensen in ranked geen probleem bij , maar in unranked niet.In unranked speel ik altijd bij mindere ploegen voor is iets anders te doen en iets nieuws te proberen.En ja die snelheid ligt aan het spel jammer genoeg.Ranked zal ik nog genoeg tegen Man u spelen maar unranked is het gedaan dan ga ik netjes uit de game en zoek ik opnieuw een tegenstander.Ik erger er mij niet meer aan.Ik win liever met skills dan met Ronaldo te lopen
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  12. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe speel je eigenlijk een unranked match dan? Gisteren voegde iemand mij toe in een xbox party, toen gingen we fifa09 spelen en hij zei dat het gewoon ranked was dan?
    Hebben de high ranked spelers hier nog goede tips? (Tsquares? :p )
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ga naar xbox live settings, general settings en vul je e-mail adres in.
    Dan krijg je na elke wedstrijd een mail naar welk level je bent, tegen welk level je speelde en of je skillpoints hebt gekregen.
    Als je met een 2 sterren team van een 5 sterren team speelt krijg je meer skillpoints, als je 3000 skillpoints hebt ben je ongeveer lvl 20, als je dan tegen een lvl 1 speelt krijg je maar 5 punten ofzo als je wint, het is dus belangrijk dat je tegen een hoog genoteerde speler speelt.
    Je kan instellen dat je alleen je eigen level tegen komt, xbox live, quick match settings, simillar level ON.



    Play a friend, dat is altijd unranked.
    Je kan niet ranked spelen als je een uitnodiging hebt gehad.
    Als je tegen een vriend ranked wil moet je naar de FIFA 09 lobby, dan kies je ''my country'' zorgen jullie dat jullie beide in de lobby zitten en kunnen jullie tegen elkaar spelen
     
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    En op de PS3? Weet je daar iets van toevallig? Zitten die xbl-menu's in het spel zelf of ergens anders?


    Ik heb al een keer iemand uitgenodigd en dit was gewoon ranked, ook een vriend.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al gevonden trouwens, die instellingen :). Ben benieuwd!

    Krijg net een mailtje inderdaad, lache dit :)

    Maar nu sta ik nog steeds niet in de leaderboards, ook al heb ik 1101 skill points en de nummer 9903 bijvoorbeeld maar 903 skill points. Hoe kom ik hier tussen?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  16. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een potje gespeeld tegen Cixx, leuke partij vond ik :) alleen blijven die foutjes in het spel jammer... Hij gooide met zijn keeper recht tegen me aan, blijft zonde om zo een goal tegen te krijgen.
    @Cixxz: Ik wil wel nog een keer een potje spelen, maar mijn xbox360 bleef net heel de tijd hangen, kon er alleen nog maar uit komen door mn cd erin en eruit te doen.

    dit was ook gewoon unranked toch? Want op het einde bleef ie weer hangen na de wedstrijd, ik zag alleen de ingang van het stadion :mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ik tegen gasten met "similar level" speel, zijn de wedstrijden een stuk meer aan elkaar gewaagd en spannender :). Maar nog zitten er een paar pipo's tussen. Sta ik met 3-2 voor, leaven ze als de scheids affluit. Win ik alsnog gewoon met 3-0 :lol:.

    Maar toch krijg ik maar geen rank.....terwijl ik bijna 400 skill points meer heb dan de nummer laatst in die leader boards :eek:.
     
  18. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    saa net potje tegen ajax, wel leuk. laatste paar dagen al aantal potjes tegen ajax gehad (ik feyenoord) en allemaal gewonnen hehe. Maar net gaat die in de rust weg, terwijl ik maar 1-0 voorstond..

    Joden lope altijd weg (A)

    PS: ik heb vaak bij ranked match dat ik ff moet w8e op de speler en dan staat er, wedstrijd is niet meer beschikbaar ofzo. Weet iemand wat dit is? Alsof die niet goed kan connecten met andere spelers ofzo..
     
  19. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15

    was zeker een leuke pot :) en wat heb ik lopen lachen om die blunder van mij keeper die de bal vol tegen jou speler knalde haha :lol:

    en ondertussen hebben we ook al de 2e pot gedaan ADO DEN HAAG - NAC

    deze wedstrijd moesten we beslissen met strafschoppen..
    deze won ik uit eindelijk dankzij me keeper waterman de penalty stopper _O_

    heb nog een aantal mensen hier geadd maar staat nog steeds in pending..

    Chaplander - In behandeling

    FrozenRoom - In behandeling

    Loonens - In behandeling

    manivado - In behandeling

    PRO EVO GAMER 6 - In behandeling

    Shin DvD - In behandeling

    viktortje007 - In behandeling


    dus acepteer deze even mensen en als ik je nog niet geadd hebt in me friendlist nodig mij gerust uit ik ben altijd wel in voor een leuk potje fifa :D
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik accepteer je ook wel kerel, maar ik heb fifa09 op de PS3 en niet op men X360 ;). Maar je zal vast wel andere games hebben waar ik je een keer tegenkom :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina