Net een geweldig potje gespeeld, ik speelde tegen GSR SUKUR die met Inter speelde.
Het was meer schaken dan voetbal maar ik vond het geweldig.
We bleven de bal rond passen totdat er een gaatje was, als je op snelheid was hield je in en bracht je de bal terug naar de verdediging om op te bouwen.
in 120 minuten ben ik 1x binnen de 11 meter geweest en dat was meteen een heerlijke goal.
De matchstats waren waarschijnlijk zoiets:
Ball possesion on midfield: 75%
Shots on Goal both teams total: 5
Corners: 2
Het klinkt echt saai maar als hij aan de bal was zat ik echt te trillen omdat hij gewoon gevaarlijk was.
In de 104de minuut gaf ik een diepe pass op Agbonlahor langs de zijkant waardoor ik eindelijk langs zijn solide verdediging was, ik schudde Cordoba 10 meter van het goal af en de keeper kwam waarna ik vanuit een diagonale hoek een lobje deed wat zachtjes over de keeper ging.
Ik ben zelden zo blij met een goal, 104 minuten lang verdedigen of wachten op die ene kans en dan heerlijk scoren
Ik heb trouwens een nieuwe tip als je dreigt de bal te verliezen met een aanvaller,
als je met je aanvaller alleen op de tegenstanders helft bent rond 20 meter moet je proberen naar binnen te kappen met een beweging.
Vaak wordt je dan getackled maar omdat je een beweging doet krijg je dan heel vaak een vrije trap, ik heb 2x met Young een vrije trap uitgelokt op een plek waar ik de bal wel kwijt moest raken!
Klik om te vergroten...