1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    ooooh, in dat geval , speel nog een wedstrijd! 8)

Ik word ook hartstikke gek als ik een wedstrijd verlies, als die persoon dan voor me zou staan, zou ik hem teveel doen. :cool:

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wij zijn wel sportief ;)

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, zolang ik terrecht verlies, en geen schijn van kans heb, ben ik ook nog wel zo om hem te feliciteren na de wedstrijd.
    Maar als ik ook maar een klein beetje 't gevoel had dat er meer in zat...... 8)

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook al een paar keer gehad heel vervelend is dat en in de eerste 5 min had ik er geen last van maar na de 60ste minuut ging het heel slecht en verloor ik nog

5. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat deze week mijn bestelling van play binnenkomt.. wil ook wel eens fifa spelen :mad: zit al sinds 23 december te wachten ..

6. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook mijn probleem vandaag nog niet verloren maar gisteren 2 keer achtergestaan en verloren ze komen voor en gaan dan tikken in hun verdediging.En dan vliegt mijn controller zo ver mogelijk

7. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
  8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic valt best wel in herhaling. :+

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb dat vorig jaar eens gehad toen ik pes6 speelde. Verloor ik hartstikke onterrecht (in mijn ogen:cool:), en gooide ik ook de controller naar de deur toe, die op dat moment net openging, waardoor mijn broer de controller in zijn buik kreeg gegooid.:cool:

Nu bedenk ik me wel even waar ik de controller zou heengooien.:)

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het erger als je echt gewoon 5 1 tegen 1 kansen mist of 5 keer op de lat/paal schiet :mad::mad: Dat heb ik nu echt megavaak.. en dan scoort de tegenstander er 1 en wint dan:mad::mad:

11. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Da's gewoon onkunde :p

12. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    ALTIJD als ik 1 op 1 met de keeper kom rem ik af om hem uit het strafschopgebied te lokken. Als je de bal dan schiet is hij kansloos. Echter heel vaak komt het voor dat die bal dan alsnog wordt afgepakt door verdedigers :mad: Ik moet echt een keer leren lobben, echt 9 van de 10 keer lob ik te laat waardoor de keeper de bal gewoon wegtikt of zelfs vangt :mad: Dat verschil tussen rennend en lopend lob maken snap ik ook niet helemaal, als je loopt moet je hem echt lang ingedrukt houden en rennend vice versa.

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb gister sinds een maand weer gespeeld tegen Manchester United.

Ik had met Inter een streak van 7 dus ik dacht, boeieeee.
    Als je bij gamemodes kiest Matchcreation, create a ranked match en dan bij skill-level between 5 of 3 levels kom je alleen maar je eigen level tegen.
    Ik heb between 5 waardoor ik alleen maar lvl 23 - lvl 33 tegen kom:)

Ik speelde dus tegen man utd en meteen was het weer ongelovelijk triest.
    Hij speelde met 1 aanvaller, 3 middenvelders en 6 verdedigers waarvan 2 achteraan en 4 ervoor waardoor een dieptepass geen mogelijkheid was.
    Zijn enige aanvaller was Ronaldo en hij ging alleen maar rennen.
    Buiten wat corners heb ik geen kans gehad, in de 75ste minuut scoorde hij gay met Ronaldo.:mad:

Toen vanaf de aftrap bleef ik maar passen en schoot ik met Mancini van 20 meter, goal:)
    Daarna had hij weer initiatief maar in de 86ste minuut kwam ik weer bij zijn overvolle 16 en schoot ik van +/- 25 meter met Ibra binnenkant paal:)
    Robotje er boven op en achterin rondgetikt (dat mag als je tegen man utd speelt)

14. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    @Viktortje; mooi heroïsch verhaal \o/ Ik weiger nog steeds tegen Man Utd en Barca te spelen.

15. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel niet tegen Man United met live update. Maar wel tegen Man United zonder live update.

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Op de PS3 pas 1x gehad, tegen een gast uit Australie. Verder erg weinig last van gehad. Ik leave liever een paar keer in de 5e minuut dan dat ik tegen een lvl1 speel en 5 punten krijg 8).
    Ik heb zelfs het gevoel dat ik stabielere wedstrijden speel dan via de Quick Ranked optie. Daar had ik echt nogal vaak dat ik veel lag had en het voor geen meter ging.

Ik doe trouwens altijd Same Level.

En Man Utd is poep. Ik speel niet meer tegen Man Utd, Barca en Argentinie :lol:. Blijft bijna niks meer over, maar dat team is ook te goed. Speel sowieso niet graag tegen Nationale teams.

17. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Als je heel dicht bij de doelman bent en hij gaat liggen moet je een lobje doen 9van de 10 gaat die stilletjes binnen

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de laatste tijd ook erg vaak de keeper voorbij. Als je vlakbij hem bent, snel met je rechter analoge stick voorbij de keeper spelen, links of rechts.

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    De EA-Servers zullen vanaf 02:00 (pacific time) ongeveer een uur niet bereikbaar zijn wegens gepland onderhoud

Dat is dus om 02:00 - 8 = 6 uur 's avonds onze tijd

Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  20. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hopen dat ze die leeftijd dingen terugdraaien dan...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina