1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon niet tegen spelen. Live update sucks met die bovenmenselijke spelers. Bah.

2. Nethris

Nethris Guest

Vandaag om 1 uur uit, niet veel huiswerk dus het wordt spelen en spelen. :)

3. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hetzelde als mij alleen heb ik zo een wiskunde toets
    :p

4. Nethris

Nethris Guest

Vandaag moet ik alles van CKV inleveren, zodat het vak vervalt maar.. nu komt het, ik heb niks. :thumbs:
    Daarna maatschappijleer PO, heb ik wel.
    Boekverslag nederlands, heb ik wel.
    SO Frans woordjes, geleerd.

En nu over fifa, vandaag zal ik wel mijn streak verbeteren!
    Vandaag ook een play-off match, kwartfinale tegen de nummer 1.
    We hebben al eerder van ze gewonnen, dus hopelijk winnen nu ook.
    Als we winnen, halve finale en dan moeten we tegen een wat slechtere. (Hun zijn al door)
    Gaat om geld hier, yo.

(Gamebattles dus)

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2009
  5. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op welk aantal puntjes ga je een level up eigenlijk? zat gisteren op 775, maar geen level 4 nog, wanneer gaat die over?

6. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam op lvl 10 rond de 1400 punten ongeveer.

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een game ook he :lol:. Ik sta 1-0 voor tegen Bayern. Hij maakt in de 89e minuut de 1-1.

Daarna een corner (bij mijn goal), kopbal en de bal gaat over, daarna krijg ik dat icoontje te zien van internet connection. Ik druk dus uit reactie op X om de herhaling over te slaan, maar geen reactie. Het beeld begint weer te bewegen en de keeper passt de bal naar zijn aanvaller. 2-1 :lol:. Moest gewoon lachen hoe triest het was.

8. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker droog :lol:

9. YamaPI

YamaPI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt niemand het irritant als het spel soms weigert je van mannetje te laten wisselen. Als ik in het strafschopgebied om een bal duelleer, maar de tegenstander kopt de bal richting een teamspeler van mij, kan ik deze speler niet selecteren. Ik moet dan met het mannetje waarmee ik het kopduel begon naar mijn teamspeler rennen om die bal op te vangen.

Heb al vele instellingen geprobeerd in de controller configuratie, van dat ik steeds zelf moet wisselen totaan dat de computer iedere keer voor mij van mannetje wisselt. Het blijft maar gebeuren, zelfs de rechterpook vertikt het om van mannetje te wisselen.

Dat mach best is verholpen worden hoor. Trouwens super-cancel zit niet eens in het spel, er is wel een cancel knoppencombinate maar je mannetje rent nog steeds naar de bal toe!

Heb nog heel wat van deze irrante punten die PES gewoon beter doet, wordt er wel heel erg agressief van hoor :mad::mad:

10. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Misschien is Street fighter IV dan wat voor jou:b:

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Supercancel zit er zeker wel in. Bij mij is het L2 + R1. Dan stopt mijn speler met ALLES, maar dan ook echt met alles.

Het is inderdaad irritant dat je soms niet van speler kan wisselen, dit komt omdat je dan al een commando hebt gegeven (bijvoorbeeld schieten, passen etc). Die speler moet dan die commando uitvoeren en loopt naar de bal toe, op dat moment kan je niks doen.

Ik doe dan vaak de Super Cancel, dit werkt heeeel erg zeker wel.

Oftewel, minder button-bashen! Je moet proberen al de knoppen die je indrukt gecontroleerd te doen.
    Dan voorkom je stomme acties als passen terwijl je de bal wel net hebt gehaald,
    of schieten terwijl je dacht dat je de bal niet meer had,
    of hoge pass terwijl je dacht dat je een sliding zou maken,
    of het verspillen van de bal terwijl je toch echt dacht dat je hem niet meer zou halen.

Het spel onthoudt namelijk altijd de eerste knop die je indrukt voordat je de bal krijgt. Dit is inderdaad een klein minpunt, maar aan de andere kant. Als je de volgende keer een lobje wilt toen met L1 + schieten, en het spel wisselt ineens van speler om je op L1 drukt, dan scheldt je het spel weer uit omdat hij het niet goed doet.

Je kan er beter mee leren omgaan en je eigen speelstijl aanpassen.

Ik zou de game voor geen goud willen missen of zelfs ruilen tegen PES09 + goud (:lol:) op dit moment. Ik ben altijd een PES-fan geweest, maar PES09 is echt een hele zwakke uit de reeks. Dit terwijl Konami echt wel weet hoe het moet! Ik heb de game een week geleend en zeker zo'n 40 uur gespeeld maar sjonge jonge...werd er gewoon moe van =(

Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  12. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna Ronaldo weg:cool:

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Mag je niet zeggen
    Stoppen met voetballen mag hij wel

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Mag je niet zeggen
    Niet zo overdreven goed zijn in FIFA 09 mag hij wel :)
    Is er trouwens ergens een add-on voor firefox dat ie automatisch vernieuwd na een paar seconden? dan hoef ik niet zo vaak op F5 te drukken.

Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    *)

16. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer mensne nu man utd zo nodig moeten nemen :mad: kan ik nu Liverpool nemen om ze af te straffen om zo overpowered team te kiezen. :) Steeds vaker dat mensen eerst bijvoorbeeld op een 4.5 sterren team staan en bij mij automatisch Feyenoord staat, dat ze daarna gelijk Man utd nemen. Maar ik ga dan of weg of ik probeer tegen een andere team van hem, maar dat willen ze nooit (hoe zielig). Maar nu neem ik dus liverpool met Gerrard (91). :)

17. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool met live update is sterker dan Man U zonder live update.

18. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Eigenlijk wel logisch want Liverpool staat 1e met 7 punten voorsprong op Man U ookal heeft Man U 2 wedstrijden minder gespeeld

19. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net heerlijk onterecht gewonnen :lol:. Ik Villa, hij Villareal. 0-0 120e minuut. Hij 10 schoten en ik 2 geloof ik.

Daarna penalties.

1-0 voor mij
    Hij mist, ik blijf staan en hij doet een stifje
    2-0
    2-1
    3-1
    Hij mist weer, ik duik de goede hoek in
    4-1 -> schiet de bal in de haak

Heerlijk :)

20. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt gek van Liverpool nu het zijn echt bikkels :confused: ik tackle er 1 5 keer blijft maar komen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina