1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Gehalte aan bugspelers wordt rond level 20 wel erg hoog.

    Steeds minder voetbal, steeds meer al dan niet realistische patroontjes.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    BlackHawkDan18 [niveau 5] tegen ferronn [niveau 3]

    0 - 3 (einduitslag)

    Dear EA SPORTS™ Member!

    Congratulations, your level has just increased.

    level 4 dus :9

    -------------------------------
    EA SPORTS™ online service
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  3. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien ben ik iets te voorbarig geweest en is het gewoon een bug in een de game. op dat moment was ik echter pissed off. zelfs bij de penalty's waren de spelers nog onzichtbaar... en de reactie die ik terug kreeg van mijn tegenstander waren 'hahahahaha'. uiteindelijk nog gewonnen met penalty's en het was pas de eerste keer dat het mij overkwam dus ik mag eigenlijk niet klagen |:- :thumbs:
     
  4. Nethris

    Nethris Guest

    Alle toernooien zijn weer inactief. :{
     
  5. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Na een winningstreak van 9 of 10 weer verloren :mad:

    In de 4e minuut krijgt mijn keeper op de één of andere manier de bal niet lekker weg, waardoor hij voor de voeten van de tegenstander komt, voor open goal.

    Daarna toch op 1-1 gekomen..Wat begint hij daarna te doen..(Hij had Inter)..>CONSTANT te rushen met zijn spelers...2-1...3-1... :mad: Kwam nog wel op 3-2...Maar rond de 80e minuut begon hij toen constant achterin rond te spelen, en daarna tijd rekken bij de cornervlag..BAH
     
  6. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Inmiddels opgegeven om verder te spelen met mijn echte account, want dat gaat toch niet meer werken. Ik maak een nieuw account aan en tot mijn verrassing krijg ik zomaar gratis xbox live gold terwijl ik dat toch echt al een paar keer eerder heb gehad, dan start ik FIFA op en krijg ik een schermpje van Live season, dus ik denk: ik probeer het gewoon even met mijn code van vorige keer. En ja hoor, het lukte weer, dus ik heb ook nog eens live season:).

    Eerste potje op weg naar mijn oude level 18 terug te komen gewonnen, met 6-1 na 30 min ging hij weg :emo:
     
  7. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij een keer helpe heb de vraag al paar keer gesteld maar krijg geen antwoor :mad: :mad: hoe kan je je eigen lvl zien end at van tegen stander en hoeveel rank points je wint/verliest? alvast bedankt
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Je kan instellen dat je een email ontvangt na elke wedstrijd. Daar staat het in. Moet je ff bij opties kijken van Mijn Fifia, daar kan je het veranderen dacht ik!
     
  9. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    oke heel erg bedankt :)
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd hetzelfde ik sta 1075 en win 3 wedstrijden dan sta ik 900ste dan verlies ik 1 wedstrijd en sta ik terug op 1075 en zo gaat het al 3dagen
     
  11. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog tips om kansen te creeeren? ik speel tegenwoordig met arsenal. Steekpasjes door de verdediging lukt vaak niet. crosses zijn wel aardig met adebayor in de spits maar ook niet altijd even makkelijk. hoe kan ik de bal in de voeten krijgen bij van persie aan de rand van de 16 en vervolgens wegdraaien? geregeld moet ik ook uitwijken naar de zijkanten omdat het tjokvol is op de helft van de tegenstander. maar goed, alle tips zijn welkom, ik speel 4 2 2 2.
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Zelf paas ik gewoon een paar x als ik ong 5 meter voor het 16 meter gebied sta dan met de speler die het laatst de bal krijgt draai ik weg. Als je geluk heb soms dan is je paas een soort van steekpas.
    Dit gebruik ik 2 dagen en het werkt aardig goed :9

    @Al die andere mensen met die vragen van ''wojo hoe zie je dat en hoe doe je dat''

    Dit forum heeft ook een zoekfunctie you know? Bijna al die vragen zijn al beantwoord.

    EDIT:

    Niet lezen als je niet van schelden houd!

    Godverdomme jezus!!! Net een kut wedstrijd gespeeld zeg gewoon godver 2x een kans die 2x op de paal ging en ja 2x !!!
    En godverdomme nog een terugkerende bal gemist jezus! toen scoorde hij in de 90e minuut omdat ik moest uittrappen terwijl ik godver richting de andere man drukte jezus! dan mis ik godverdomme 5 kansen ofzo en dan scoort hij een door een kut blunder jezus!
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  13. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik kan wel gaan zoeken maar dan heb ik het morgen pas gevonden, want iemand zet om de haverklap ze uitslagen neer met het woord niveau erin. :+
    Misschien handig om in de startpost te zetten dan weet gelijk iedereen het.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  14. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAAH!! Man. United heeft dit weekend met 3-0 van Chelsea gewonnen...
    Nu wordt t nog meer een hel om tegen Man. Utd. te spelen :'-(
     
  15. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral omdat Rooney heeft gescoord. C. Ronaldo heeft weer een assist gegeven en Berbatov gescoord. Die spelers zullen wel weer boven de 90 zitten. Voor mij maakt het niet zo veel uit ik speel toch nooit tegen Man Utd..:+
     
  16. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben een echte pes man en ben net begonnen aan fifa 09. 2 vraagjes:

    1: Is er niet net zoiets als de ML?

    2. Hoe geef je een 1-2tje?
     
  17. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Ja, Manager Mode
    2. Zelfde manier als in PES
     
  18. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    1. NEE ML is een carriere waar je je eigen teams in je poule kan doen dat heeft FIFA niet . Fifa heeft wel carriere mode waarbij je de echte comps kan spele ;)

    2.Daar heeft EAsports de pass/steekpass voor uitgevonden ;)
     
  19. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat is online toch triest, kom alleen nog maar Manchester tegen. Echt te triest. Alleen maar een steekpass en rennen met rooney en ronaldo. Valt soms niet te verdedigen als ze die pass op tijd geven. Scoor je binnen 5 min een doelpunt zijn ze nog weg ook! Wel 3 gewonnen en 2 verloren, maar toch vind ik het niet zo leuk!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina