FIFA 09 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, met Ronaldo, Ibra, Gerrard of Lampard wel ja. Maar je kan met iedereen scoren vanaf randje 16 ;)

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gek kan het lopen. Gisteren ging het echt voor geen meter, vandaag heb ik er net 4 op rij gewonnen van Lyon, Napoli, Arsenal en Argentinie. Allemaal met Aston Villa, het is een redelijk overpowered team, maar tegen 5 sterren en sommige 4,5 sterren teams (arsenal, lyon) valt het echt wel mee en heb je gelijke kansen.

Wat is Argentinie trouwens masterlijk? eerste keer dat ik tegen ze speelde maar Messi, Tevez, Cambiasso, Riquelme, Macherano en vele andere maken er toch ook echt wel een topteam van, zeker in de klasse Spanje en Barcelona. Man Utd is gewoon een klasse apart.

3. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jeeeuj, level 2 \o/

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zet het vuurwerk al maar aan :lol:

5. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha :+

6. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Net echt mijn eerste mooie wedstrijd via live gehad. Ajax(3,5) tegen Herta BSCH (4). Ik maakte 1-0, toen maakte hij gelijk, ik 2-1, hij gelijk, dat negentig minuten vol gehouden. In de verlenging scoorde ik echter opeens drie goals. Best prettig. :+

7. Nethris

Nethris Guest

Ik daag een level 21 uit, in lobby.
    Win ik met 9-0, wtf. :)

Net weer een, maar dan 4-0.
    Ben wel inmiddels niveau 21.

Seqq11 [Level 20] vs LC Rosso [Level 21] 4 - 0 (Final score) Skill Level Points = 34

(Heb een hoofdletter aan de F gegeven, is mooier, lol)

Laatst bewerkt door een moderator: 31 dec 2008
  8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wanneer level je eigenlijk van level 1 naar 2?

9. Nethris

Nethris Guest

Als je begint met winnen. :lol:

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dan kan ik dus lang wachten :9

11. Nethris

Nethris Guest

Maar eerlijk, ik vind het best wel raar.
    Ik had level 2 al bij 10 wins ofzo. :cool:

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Net nog 2 leuke wedstrijden gehad en lekker gewonnen :cool:. Barcelona speelt erg fijn online!

13. Nethris

Nethris Guest

Barca speelt in ieder geval niet lekker tegen Man U.
    Barca speelt op buitenspelval, en met een speler als Ronaldo heb je problemen. \o/

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, ik speelde laatste potje tegen Man United en stond 2-0 voor (moest alleen eten :+). Alleen dat kwam denk ik omdat de tegenstander niet zo goed was 8)

Waar kun je eigenlijk je e-mail invullen dat je die mailtjes krijgt van de wedstrijden?

15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Barca speelt inderdaad niet lekker ook hun aanvallers staan veels te ver weg van de middenveld

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    echt raar ik had 2 emailtjes gestuurd over hetzelfde onderwerp dat ik me email en wachtwoord was vergeten van ea en dit zijn de berichten:

en de andere:

oftwel 1 wilt er wel helpen en de andere niet. :9

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Zojuist me laatste potje van het jaar gespeeld.
    Toen i kag dat het C.Ronaldo NL was dacht ik yes, een grote concurrent maar hij kiest altijd Frankrijk dus dat wordt weer leaven.
    Toen koos ie AZ dus ging ik voor Ajax.

Het was echt een geweldige wedstrijd, iedere speler kwam er appart in voor.
    We gingen met een 0-0 stand rusten maar beide waren we steeds bang voor dat moment dat de tegenstander doorgebroken is.

Hij bracht Lens erin voor Holman en Ari voor El Hamdaoui, ik bracht Rommedahl en Leonardo voor Sulejmani en Suarez.
    Hij trof éénmaal de paal, ik miste 1 op 1 vanaf 5 meter.
    Toch bleef het 0-0 en gingen we verlengen, hij haalde Lens er weer uit en bracht Pelle.

In de 103de minuut was hij eindelijk doorgebroken met Ari en scoorde hij de 1-0.
    Het leek afgelopen toen ik een rode kaart ontving.
    In plaats van dat ik Emanuelsons positie opving ging ik vol in de aanval en bracht ik Cvitanich voor Lindgrenn.
    In de 115ste minuut viel ik vanaf de flank aan met Rommedahl en belande de bal voor de voeten van Gabri, 1-1!
    Echt heel onverwacht en dat was dus de eindstand.

Toen kwamen de penalty's we scoorden beide de eerste 3 waarna ik met Rommedahl misste.
    Toen kon hij met zijn 4de penalty op voorsprong komen, hij schoot hem met Ari naar de kruising maar Stekelenburg klemde hem!
    Dat had ik echt nog nooit gezien8)
    Toen scoorde ik met Cvitanich de 4-3 waarna hij moest scoren om te winnen.
    Pelle trad aan maar ik stopte hem.
    Ik had dus na penalty's gewonnen in een echte triller.

Kijk ik in z'n motto: Pelle is de beste!
    Wel droog want die misste de beslissende strafschop:+

Het jaar afgesloten op plaats 94..

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wie is er goed, en wilt tegen mij gamen nu? Ik wordt echt knettergek van die mensen die na 2-0 al quiten. Heb het nu al iets van 7x achter elkaar gehad. Knettergek wordt ik ervan. =.=

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    godvergodver!!!!!!!!!!!! Speelde net tegen iemand kwam hij 2 - 0 voor door zijn kopkracht (die gozer kan echt goed koppen) maakte hij een blunder 2 - 1, zo bleef het tot de 80e minuut ik de 2 - 2 gemaakt, en dan godver in de 90e minuut maakt hij de 3 - 2 :mad: Had ik net 1 win - 1 verlies nu heb ik dus 1 win - 2 verlies zo schiet het dus ook niks op! :mad:

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het maakt niet uit of je wint of verliest maar van wie je wint, ik win soms ook 4x en al ik de 5de keer verlies me rank alsnog erop achteruit is gegaan voor de 5 potjes.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina