1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Me zwager is jarig vandaag en speelt nog pes6 op het moment. Wil graag fifa geven voor ze verjaardig maar is het nou cht overal nog 50+ euro?
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Meh! Da's niks. Er zitten mij nog teveel fouten in.

    Goed, gisteren weer LiveUpdate en Liverpool heeft nu ipv 5 nog maar 4.5 ster. Geweldig. Ze staan zowat heel de Premier League bovenaan en omdat ze nou 1 wedstrijd minder spelen zijn al mijn spelers 70~75, behalve Gerrard, die heeft 95.

    Als je dan gaat kijken naar de vorige update waar het allemaal 90+ was. Waarom flikken ze dit nou weer? Als Manchester United verliest staan ze allemaal nog op 90. Godver, ik haat die oneerlijke kutzooi in FIFA :mad: Maargoed, het maakt niet uit. Heb gisteren toch 10+ wedstrijden gewonnen en er 1 verloren. Ach, wat boeit het :) Het boeit verdomme wel! Alle teams even eerlijk en niet Manchester United bovenaan gooien omdat die 2 rotkoppen Rooney en Ronaldo op de voorkant staan.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  3. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Tja ze zin egt gierig inderdaad. Ik wist nog dat Manchester 3x achter elkaar met 1-0 won en toen hadden ze nog allemaal groene spelers !
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wayne Rooney kroonde zich woensdagavond in de thuiswedstrijd tegen Wigan Athletic (1-0) al na 56 seconden tot machtwinner, maar vijf minuten na zijn negende doelpunt van het seizoen moest de aanvaller geblesseerd afhaken.

    Raakt ie dan ook geblesseerd met de live update? Hope so :D
     
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja maar dan moet die wel lang geblesseerd zijn ;).
    Van Nistelrooij is nu ook 72-74
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    3 tot 6 weken volgens mij!
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Tuurlijk niet! Het is Rooney! Die blijft gewoon 90. Baal er gewoon ontzettend van. Als koploper in de Premier League mag je verwachten dat, ondanks slecht spel, je team zich goed voelt omdat ze 1ste staan? Vorige week was het leuk om tegen andere te spelen maar nu is Liverpool weer zo traag als dikke stront geworden :{

    Jammer genoeg is dat niet het geval. Vind het gewoon irritant. En dan noemen ze dat Liveseason ook nog is realistisch!? Bah! |:- Als Manchester United geblesseerde spelers hebben blijven ze gewoon op 90 staan.

    Robbie Keane staat nu op 74 t.o.v vorige week, 90.
    Dirk Kuyt staat nu op 76 t.o.v vorige week, 85
    De verdedigers die vorige week op 85~90 stonden staan nu op 74. En dat na 1 gelijk spel, gewoon belachelijk. De wedstrijd die vorige maand gespeeld is tegen Manchester United ( waarin met 2-1 van hun gewonnen werd ) was weinig van te merken in een Liveupdate. Bah ... kut EA, word nu kotsmisselijk van die voortrekkerij :x:mad:
     
  8. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Zijn gwn United fans daar...
    En na een gelijkspel is zelfs de verdidiging en volgens mij de keeper omlaag gegaan terwijl ze de 0 hadden gehouden :mad:
     
  9. jan-arie van der heijden

    jan-arie van der heijden Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand zin om straks een potje te spelen? wat is je naam dan voeg ik je wel toe....

    en nog een vraag...

    komen er iedere dag live updates uit? ik heb op de spaanse competitie een live update, update die dan iedere dag?


    bedankt alvast
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  10. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe: Reuj

    Nee, live updates zijn er na elk speelweekend in de competities.
     
  11. jan-arie van der heijden

    jan-arie van der heijden Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    okee ik voeg je straks toe als ik thuis ben van school, spreek je straks dan,
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Arsenal speelt erg lekker! Ik heb het idee dat de teams ook worden aangepast buiten de adidas updates om, kan dit kloppen? Eerst was Walcott traag als dikke stront en nu rent hij iedereen eruit. Zelfde geld eigenlijk voor best veel spelers, Arsenal is voor men gevoel beter dan dat ik het spel net kocht (adidas update uit, nu en toen ook)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik speel altijd met Arsenal maar merk alleen verschil in Walcott, op het begin was hij sloom en nu is hij al een tijdje gewoon snel net als in het echt. Ik speel met Live Season uit dus denk dat ze dat ook wel updaten. Maar echt alleen Walcott dan imo.
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Wat ik me afvraag, komt er na de transferperiode nou ook nog een nieuwe update uit met daarin alle transfers verwerkt zoals Huntelaar naar Real etc etc
     
  15. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat was met FIFA08 wel zo dus zal met 09 het ook wel zo zijn
     
  16. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat reageert Arsenal sloom, of het ligt aan het spel, maar nu bij Arsenal merk ik het echt goed.

    Ik druk op pass, hij kapt eerst nog voordat hij passt. Hij doet altijd nog even 1 beweging voordat hij mijn actie uitvoert :lol:
     
  17. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Man U zonder live update was eerst 86-83-83 en nu 86-82-83, dus ja.
     
  18. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik geen live update, en ik vind dat een stuk prettiger. Het klinkt heel mooi hoor, maar ik lees er echt alleen maar gezeik van, en amper positieve reacties.

    Maarja, als er aan verdiend wordt, zal het er volgend jaar ook wel weer zijn...
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat Liveseason is gewoon kut. Want jou team, als ze onderaan staan, word gewoon genaaid. Liverpool nu ook. Ze staan al een tijd op 1 en nu is Manchester United gewoon weer beter alhoewel alles, kwa statistieken, erop wijst dat Liverpool gewoon beter is momenteel. Maargoed, het zal wel.


    Totaal geen leuk spelletje meer zo. Het 2e elftal van Liverpool is nu even goed als het 1ste. Tijd om even op de officiƫle site te kijken met wie en welke debuterende spelers goed zijn ;)
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik arsenal, hij celtic.

    Ik kom 3-0 voor, hij gaat weg.

    Ik heb dus een loss met 3-0. Wat een verkracht zielig kutspel.

    Toch blijven spelen natuurlijk, wat moet je anders. :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina