1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Inderdaad, en wel elke keer hier blij komen doen als je wint.

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een klein beetje jammer inderdaad =(.

Ik net een pot, ik Bayern, hij France. Het laden duurde al erg lang en ik moest een tijdje wachten op zijn spelers om te verschijnen, maargoed, toch geprobeerd. Het spel lagt als een gek en ik heb een button-lag van bijna een seconde (dat je commando een seconde later wordt uitgevoerd). Ik wil dus weggaan, maar hij heeft heel de tijd balbezit. Ik kom er niet aan te pas en hij scoort. 4:43.

Ik ben weggegaan omdat het spel echt onspeelbaar was, begint hij me te bombarderen met zen klote berichten :lol:. Ik uitleggen, nee hoor, onze fransman weet het beter en wil me aan EA gaan rapporteren :lol:. Te lachwekkend dit.

3. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je überhaupt tegen een land wilt spelen.

4. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Legendary is zo goed, niet normaal :x

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het normaal ook niet, maar had al 5x opnieuw geladen dus ik denk, doe maar.
    Net een geweldige pot, ik Bayern, hij Chelsea.

Hij komt in de 14e minuut op 1-0 en gaf me allerlei gebaren die nogal "uitdagend" waren. Ik heb even duidelijk gemaakt dat ik daar niet van ben gediend en in de 16e, 19e, 24e, 30e en 36e minuut heb ik gescoord. Met rust was het 5-1 dus :lol: _O_. Alles ging ineens heel erg lekker en combinaties lukte volledig :).

Eindstand = 6-2.

Die puntentelling klopt trouwens maar echt weinig van:

Hier was ik Bayern en hij Inter:
    Hier was ik Bayern en hij Chelsea:
    Anyone? :lol:

Geweldig ook hoe mensen schaamteloos richting Barcelona bewegen 93-85-84, 1 guest hebben en dan verwachten dat ik er nog tegen ga spelen ook. :lol:

Laatst bewerkt: 25 jan 2009
  6. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er staat connection lost with your opponent ofzo. Dan heb jij toch gewonnen (tenzij jij de stekker 'ruit trekt natuurlijk

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb jij gewonnen ja.

Net een onverwachte moeilijke pot tegen Hoffenheim, uiteraard met Bayern. Ik zat wat te internetten en alweer drukte ik verder, terwijl ik niet naar de tv zat te kijken. 3-2 gewonnen. Heel veel meer kansen gehad maar niet afgemaakt. 1-0, 1-1, 2-1 voor mij in de 1e helft nog. Daarna in de 2e helft in de 80e minuut een penalty weggegeven. Daarna in de 84e minuut een poeier met Podolski, zo in de haak. 3x de robot (meer geluk dan wijsheid) erop gegooid en hij elke keer SSSST. Alleen nu heb ik geen mail ontvangen en staat de wedstrijd ook niet bij mijn stats. Hopelijk komt hij nog!

8. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net met PSV penalty's verloren jammer :mad: wel achievement van in 89ste minuut scoren :D

9. Emma

Emma Guest

Ik speel het nu ook sinds 2 weken, gaat alleen nog niet zo goed helaas.

10. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekent dat de verbinding met je tegenstander is verbroken....

Kan dus ook dat jij connectie met de servers hebt verloren en dan verlies jij.

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Vind je het logisch dat ik niet kan winnen als hij de hele tijd gaat rond tikken?

@die gozer onder jou

Mag ik niet blij doen als ik win dan? Ben jij niet blij als je wint dan?

En trouwens ook al trek je je internet kabel eruit dan is het bijna nooit zo dat er dan niks staat.
    gebeurt bijna nooit. (Mijn internet valt ook vaak uit)

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag maar ons interesseert het weinig dus waarom je het aan ons moet vertellen..

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Spreek voor jezelf.
    En het maakt mij geen reet uit als jullie het niet interesseert.
    En btw kijk is in het hele topic en kijk hoeveel mensen hun wedstrijden posten goeie en slechten

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindelijk ook de overwinning gehad tegen Hoffenheim. 5 op rij gewonnen vandaag, nu lekker pizza erbij met Sopranos seizoen 4 op :cool:

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Eet smakelijk :+

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Bah, word een beetje gek, om heel wat pagina's door de bladeren, en alleen maar posts tegen te komen met hoeveel je hebt gewonnen en skillpoints en rankings etc..
    Heeft toch geen toegevoegde waarde of wel soms? Schrijf 't dan in je dagboek of iets dergelijks, maar denk niet dat andere mensen 't leuk vinden die dingen te lezen, en ik zie ook bijna nooit iemand erop reageren...

En als er dan eens een goede vraag gesteld word, reageert er niemand op, en word er vrolijk doorgegaan met wedstrijden proppen in dit topic..

Dus hierbij nog maar eens mijn vraag omdat hij alweer binnen een paar uur is ondergesneeuwd..

Hoe zet je een mannetje achter je verdediging, die dus als laatste man functioneerd?

17. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, we zullen voortaan alleen maar vragen beantwoorden en vragen stellen.

Je kan de verdedigers zelf van positie veranderen bij je opstelling, dan moet je bijvoorbeeld even de DMC pakken en die achter de 2 DC's zetten. Dan is het een Sweeper geloof ik.

Maar om jou niet teveel op te zadelen met posts waar dit topic eigenlijk voor is bedoeld volgens mij, is het een idee om een apart topic te maken voor wedstrijdverslagen?

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    @Ralluff

Als ik het wist zou ik antwoorden, als het al 1000 keer gevraagd is en er is al antwoord op gegeven dan zou ik niet antwoorden, als ik het weet dan antwoord ik.

Op jouw vraag antwoord ik niet omdat ik het zelf ook niet weet, en ik wil het ook zelf weten :9

Btw volgens mij heb ik een bug ik krijg geen emails meer over me winst, krijg geen skillpoints meer erbij, geen winst en ook geen verlies. :mad:

En trouwens wij stellen ook wel is vragen maar daar word ook geen antwoord op gegeven.

@Loonens

Dat vind ik onzin dit is het FIFA 09 topic en we mogen dus alles wat over FIFA 09 gaat hierin posten. :9

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Op beide dames hierboven:

Ik bedoel dus niet dat je je wedstrijden niet mag posten.
    Ik doe 't ook wel eens, maar alleen als ik tegen hooggeclasseerde spelers heb gespeeld, of als een wedstrijd echt heel mooi was.

Maar jullie snappen zelf neem ik aan toch ook wel, dat je op 19 v/d 20 neergezette posts over wedstrijden hier, je toch geen antwoord krijgt.. dus wat heeft 't dan voor een nut om 't neer te zetten.

Tuurlijk, je mag 't neerzetten, en 't is ook niet geheel offtopic, maar wat boeit 't mensen nou, of jullie een wedstrijd winnen?

Verwachten jullie soms, dat mensen na iedere post van jullie over wedstrijden, jullie gaan quoten, en ze jullie helemaal gaan feliciteren met reactie's zoals.. ' WAUW, wat vet! '
    Als jullie dat graag in gedachte hebben, wil ik dat best doen, en neem ik daar ook zeker het initiatief in!

Maar jullie snappen neem ik aan wel wat ik bedoel he;)?

Overigens nog bedankt voor 't reageren op mijn vraag, zal 't zometeen even proberen! :)

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Waarschijnlijk speelt hij gewoon opbouwend, rustig een gaatje zoeken in je verdediging. Want je stond met 2-0 achter...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina