1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, ook al vanaf het begin van de wedstrijd
    Maarja boeiend ik zal het niet meer doen jongens! XD

@Ralluff

Is goed ik post alleen als ik een goeie wedstrijd heb gespeeld! :9
    Nee, maar ik zal proberen wat minder te posten! XD

Maar dit wil ik toch ff posten:

Dear EA SPORTS™ Member!

Congratulations, your level has just increased.

Gaat snel zeg! en me emails doen het weer! :9
    Maar me winst van daarvoor tellen ook niet mee :mad:

Laatst bewerkt: 25 jan 2009
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt triest dat zulke fouten nog in een Fifa zit die al meer dan 13 jaar bestaat. Zulke kleine fouten zorgen voor een hoop frustratie bij online potjes.

Toenstraks schoot men keeper uit, maar zijn aanvaller liep nog rustig weg. De keeper schiet gewoon en de aanvaller neemt de bal meteen over :lol:.

@ Ralluf.
    Uiteraard snap ik je intentie wel, maar ik verwacht ook vaak niet eens een reactie op mijn posts, zonder dat ik er een vraag in post. Leuk natuurlijk, maar ik vind het gewoon leuk om te schrijven. Helemaal als je net met 2-1 hebt gewonnen na een superspannende pot, dan schrijf ik hier een post met de adrenaline nog in me lijf!

Ik vind het persoonlijk ook leuk om korte wedstrijdverslagen te lezen.

Maar ik zal een stuk minder gaan posten in ieder geval, wist niet dat het storend was voor mensen maar blijkbaar wel.

4. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Net met een hoop man van XBW de Duo-Hedgeidecimal achievement gehaald.
    Was een hoop werk om het allemaal op te zetten, maar dan heb je ook wat :9

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb net na 3 pogina eindelijk de duo heidgeidecemal gehaald :D
    Was aardig pittig om 2 teams van 10 te hebben maar het is ons gelukt! :9
    En we hebben daarna nog een clubs match gespeeld die we overigens met 5 - 0 gewo.. uh verloren hebben :9

lol post ik dit net post reuj het precies op dezelfde tijd! XD

6. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Was wel leuk ja,na een tijdje proberen is het dan toch gelukt
    Knap werk van iedereen.

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net 2-0 gewonnen tegen Inter, in het eindscherm doe ik "rematch" -> EA servers are busy, please try again later.

Nu telt deze overwinning vooralsnog ook gewoon niet mee, matig weer =(. Iemand anders weleens gehad? Kreeg ook een time-out melding.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    EDIT:

Lama deze keer duurde het wat langer!

@Loonens

Nee heb ik nooit meegemaakt als de wedstrijd is afgelopen dan telt hij toch altijd mee?

Heb echt alle wedstrijden die ik nu bijna heb gespeeld heb ik allemaal gewonnen met 6 - 0, 4 - 0 , 3 - 0 :eek:
    Word echt te makkelijk heb net ook van mijn eigen level (7) 4 - 0 gewonnen..

Laatst bewerkt: 25 jan 2009
  9. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    De wedstrijd was afgelopen inderdaad en ik koos na re-match zelfs nog gewoon "return to arena". Ben nu een beetje huiverig om weer te gaan spelen, wedstrijden winnen en dan tellen ze niet mee, jammer.

Lekker toch dat het makkelijk is? Snel zoveel mogelijk skillpoints binnenhalen!
    Ik probeer het morgen wel weer, nu nog ff sopranos verder kijken dan maar _O_.

10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wat is Fifa toch leuk! Ik ging Online ranked match doen.

1ste helft scoor ik 4 x met Raul :cool:. Die gast die kon echt helemaal niks dus ik doe bij de 4de goal de Robot :+ 3 x raden, hij nokte hem hahaha

11. Ashavan

Ashavan Guest

Na lange tijd, weken, de game proberen...

Weet je de laatste Fifa die ik speelde was 2000. Die vond ik zo kut dat ik sindsdien over ben gestapt naar PES. Dus terug gaan naar FIFA was enorm wennen qua besturing en gameplay. Wat een hekel had ik aan FIFA wat dat betreft. Sure de game zag er veel beter uit dan PES, maar met een gameplay waar ik niet mee overweg kon schiet het ook niet op.

Op de makkelijkste twee moeilijkheidsgraden was het easy. Won elke partij met dubbele cijfers. Met de standaard (Professional) was het te moeilijk. Altijd gelijk of een nipte nederlaag en kon nauwelijks kansen krijgen. En als ik dan per ongeluk bij het doel kwam ging het ver over of ver naast. Heb toch de tijd er in gestoken, weken, om te blijven proberen. En damn wat was het frustrerend van tijd tot tijd.

Opeens was de "klik" er. Je hoeft helemaal geen trucjes te doen. Gewoon goed rond tikken en de bal kwam via de meest briljante snelle combinaties bij een spits die door heel de verdediging van de tegenstander ramde om te scoren uit allerlei hoeken. Kon dus van de wedstrijden gaan genieten...dacht ik.

Want nu stoor ik me aan andere dingen.
    1. Voordeel regel en dat die veel te lang telt. Als de bal dan alsnog verloren gaat legt de scheids de game alsnog stil voor een vrije trap en een gele kaart. In de werkelijkheid gebeurd dit nooit en is zeer irritant. Als een overtreding een gele kaart waard is wordt er geen voordeel gegeven.
    2. Voor het minste of geringste liggen spelers al op de grond te huilen met blessures. In het echt zijn veel spelers fysiek zwak, maar niet zo ernstig als FIFA je wilt laten geloven.
    3. Het gebeurd nog steeds regelmatig dat een bal achter een speler beland, of dat een speler overgeslagen wordt en de bal op de een of andere vage reden bij een speler aan komt die gedekt wordt door 3-4 man. Beetje jammer terwijl ik toch echt op de juiste medespeler mik.
    4. Ondanks dat vrije trappen makkelijk te plaatsen zijn is dat met een penalty absoluut niet zo :mad:
    5. Het commentaar...ongeacht taal...is kut
    6. Menu's zijn kut. Ik wil een simpele competitie spelen...geen manager. Daarnaast staan heel veel zaken vrij onduidelijk vermeld qua omschrijving. Dus je moet maar klikken op een game modi om er achter te komen wat het is en doet. Beetje jammer.

Voorlopig is het nog wel "fun" ondanks sommige enorme irritaties qua gameplay zoals punt 1 wat enorm zwaar mee telt voor mij. Sta nu in de Nederlandse competitie 2e op 2 punten achter Feyenoord met nog 8 partijen te gaan :D

Als ze die dingen fixen wil ik best deel 2010 ook aanschaffen. :D

Heb toch uit gewoonte PES2009 ook 2e hands gerocheld. Toch benieuwd hoe dat is na het vorige deel.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2009
  12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    In mijn mening is FIFA dit jaar wel gewoon de betere dan PES, zelfs de PU zegt het en zij zijn pro-pes!:+

overigens mag je natuurlijk patsen met een uitslag maar ik denk dat bijna niemand hier cheaten en Manchester United accepteert;)

13. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hoe kan ik mijn favoriete team opnieuw instellen? Ik wil niet meer Man U, als ik online ga begin ik dus met team kiezen bij Man U en leaved iedereen :mad:

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  15. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja maar ik ben ook nooit Man U online! Alleen was ik in Manager mode bij Man U begonnen :mad:

16. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat mogen ze van mij ook echt fixe die vrije trappen zijn te makkelijk gemaakt en de penalties te moeilijk je kan nooit goed plaatsen ofzo

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    5 keer met je tegenstander tegen de onderkant van de lat aan knallen is toch leuk man! :x=(

18. Ashavan

Ashavan Guest

En dat was niet eens met een penalty of een vrije trap :p
    Vage aanval was dat.

Wat ik ook vreemd vind is dat nadat je een aftrap neemt je meteen met een rush richting het doel kan en scoren. Je moet in begin even een speler uitkappen en dan op het juiste moment beginnen te sprinten. Binnen de eerste 1-3 minuten van de match sta je al meteen met 1-0 voor. Dat voelt zo Arcade aan :confused:

Herinner me een partij tegen Roda JC. Eerste 5 kansen zorgde voor 5-0 rofl

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2009
  19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmm, dat doen ze bij mij ook altijd. Zo'n "early-rush" meestal pak ik de bal gewoon af. Bij mensen zoals Ronaldo / Rooney / Torres / Ibra val ik automatisch terug en stuur ik 2 man ( 1 ben ik zelf, de andere doe je door de B knop op je 360 ) en heb ik de bal 9/10 keer toch wel.

Niet echt zo'n last van? Speel zelf met Liverpool, misschien dat het daar aan ligt.

20. Ashavan

Ashavan Guest

Speel niet online dus geen last van andere spelers en "gecheat" hehe
    Niet Fifa specifiek, maar speel zelden tot nooit online op de xbox.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina