1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de achievement nu, 4 keer met west brom tegen man u gewonnen en 1 keer met everton tegen arsenal.Het raarste is dat hij 4 wedstrijden als ranked heeft gezien 2 verloren en 2 gewonnen,maar ik ben nog 564 in de ranking en heb geen plaats verloren.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Frequent Flyer ... wat een KUT achievement!

Club Legend en Club God zijn easy. Moet nog een hoop achievements. Heb nu 590 punten ofzo? Nu nog even die 100G halen ( niet simuleren ), die 50 spelers kopen, Custom 64 en andere meuk

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die nog niet gedaan,is het zo simpel dan ?

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met John Terry ofzo gaat dan kan het snel gaan ja :+

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Op de PS3 liggen de leaderboards er al sinds gisteren een uur of 5 uit. Je kan wel ranked spelen maar elke keer komt er de melding dat EA servers busy zijn als je hem afsluit. Geen mails gehad en zelfs na 24 uur staan de wedstrijden er niet bij.

Hopelijk duurt het niet al te lang meer!

6. Ashavan

Ashavan Guest

Snap er niks van. Zo verlies je eind van een seizoen met 1-0 van PSV...en in het begin van nieuw seizoen maak je ze in met 7-0 o_O

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    WOOOOOT eindelijk vandaag 1000GC voor FIFA:cool::cool::cool::cool:

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, daar kwam ik ook net achter.
    Kreeg pas om half 3 de emails terwijl ik de wedstrijden om 10 uur had gespeeld.
    Daar gaan me punten wel logisch als je met west brom tegen Manchester United speelt tegen een level 11, volgens mij ben ik niet teveel skillpoints kwijt.
    Want er staat 23, 25 terwijl ik er gisteren 1120 en nu 1112
    Maar me Winst - Verlies Ratio is wel gezakt! :+
    Vandaag alleen maar met Manchester United Interactive League spelen en dan kunnen ze zelf wel is voelen hoe het is om om met een 3 en een half sterren team tegen een overpowered team te spelen :thumbs:
    En trouwens Everton tegen Arsenal vind ik goed maar niet West Brom tegen Man United :thumbs:

9. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JamieJames95 [Level 1] vs Cerberi [Level 3]

0 - 3 (final score)

Skill Level Points = 0

???? dat is raar...

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    nice, ik heb gister de spending spree gehaald..
    Ook had ik bijna alle stadions maar de lijst waarop ik ze aan het turven was ben ik kwijtgeraakt:mad:
    verder moet ik de 2 Be A pro's nog en de interactive league matches

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Damn, 1000G met FIFA09.

Ik ga toch maar is aan de slag met 07 :) Schijn je toch binnen een week allemaal te kunnen halen, heb daar nog geen enkele achievement :eek:

Heb wel gehoord van een nieuwe glitch? Heb het zelf nog niet meegemaakt maar het schijnt dat je d.m.v de rechterstick op je 360 de bal gewoon kunt controleren zonder dat er een speler aan te pas komt? |:-

12. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ??? Wtf?8)

13. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet nog 2 achievements, interactive leaugue en alle stadions. Stadions gewoon vanaf de A aan het afgaan, ben nu halverwege de E, net begonnen dus... Die interactive leaugue wedstrijden gaan nog een probleem opleveren. Als ik bij de statistieken ervan kijk heb ik er al 8 gewonnen, maar nog steeds geen achievement.. Dus geen idee wanneer ik hem dan wel krijg..

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nog even voor de duidelijkheid:

De Interactive League Achievement

Als je de wedstrijd gaat spelen moet je kijken of er ''Return to Arena'' staat of ''Return to league community scherm'' Als dat 2e er staat dan zit je goed (De 1e keer is het ALTIJD return to Arena) dus dan moet je leaven en dan weer een wedstrijd zoeken en dan zit je als het goed is goed.

Interactive League is RANKED

Moet hem zelf ook nog halen maar vind het heel wat gedoe :x

Reuj waar slaat je bericht op:
    Je speelt lelijk, waarom geen rematch.

Ik doe nooit rematch dat ben ik gewend en waarom zou ik het bij jou wel doen?
    En of ik lelijk speel, boeiend zolang ik er goed mee speel vind ik het best ;)

Laatst bewerkt: 27 jan 2009
  15. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Oké ik zal het even uitleggen voor je.

Volgens mij speelde je met 6 verdedigers, in ieder geval speelde je erg verdedigend om vervolgens ook nog es alleen maar met Torres te gaan rushen. Naja ik vind dat een lelijke manier van spelen. Doe je nooit een rematch nee? Blijkbaar niet want ik heb er nog om gevraagd. Als we een rematch deden had ik je sowieso genakt met een ander team :x

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    5 Verdedigers, volgens mij is maar 1 goal met rennen van Torres wat overigens ook gebeurd in echt voetbal of niet? Als ik de kans zie om te rennen dan pak ik die :x en bovendien heb je niet om een rematch gevraagd tenzij jij: Waarom geen rematch? als een vraag voor een rematch beschouwd. :x En dat je me genakt zou hebben tja daar zullen we nooit achter komen he :thumbs:

17. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn neefje heeft FIFA09 gekocht... Maar krijgt een 'Disc Unreadable' Message. Installeren op de HDD lukt ook niet, halverwege de installatie geeft de xbox hetzelfde message.

Wat te doen?

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Z.S.M omruilen in de winkel.

Lijkt erop dat je disc beschadigd is. Als hij nog garantie heeft is dit geen enkel probleem.

19. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... Ebay :+

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waarschijnlijk is hij niet regio vrij?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.