1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ga met milaan spelen. Die spelen echt heerlijk. Mijn opstelling dan maar ff geven ;):

Zambrotta-kaladza-nesta-jankulovski
    ------Ambrossini(DM)-Flamini(CM)--
    Pirlo(RM)-----Pato(CA)------Ronaldinho(LM)
    ----------Kaka(RS)----------------

Veel beweging voorin, Kaka is snel. De rest is technisch vaardig! Goed in afstandschoten. Ik heb alle verdedigers Verdedigen op Hoog gezet. Ambrossini en Flamini ook. Met dieptepassen komen ze er af en toe wel doorheen maar dat valt opzich nog wel mee.

Enigste nadeel is dat kaka vaak wat weinig ondersteuning krijg. Maar opzich loopt het lekker zo!

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net weer is online gespeeld, staat hij 3-1 voor en dan leaved hij. Ik heb nu gewonnen met 3-0 dus. :+

3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou danny, bedankt voor je hulp maar ik heb alle teams al gehad, ook Milan en ook met veel verschillende opstellingen maar ik krijg het niet voor elkaar. Ze lopen gewoon niet vrij, maakt niet uit welk team ik pak en of ik passing op 100% zet bij creating chances. Vaak heb ik de bal en dan ga ik standaard altijd naar voren. Rondspelen rond de 16 doe ik nooit want dan raak ik de bal sowieso kwijt, wel vaak geprobeerd.

Ik heb gewoon niet de skills om een beetje door te stomen met Fifa09. Hopelijk kan ik met Fifa10 wat meer potten breken :thumbs:

Laatst bewerkt: 29 jan 2009
  4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    De bankzitter

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net een lekker potje gespeeld. Ik Arsenal en hij Juventus. In de eerste minuut krijg ik een open kans met Adebayor maar die knalde ik er net over. Rond de 40ste minuut een heerlijke diepe pass op Adebayor en die maak ik af 1-0. Tweede helft rond de 50ste minuut krijgt hij een vrije trap en knalt hem erin. Vervolgens heb ik rond de 70ste minuut de bal met me keeper, ik wil schieten en opeens tikt mijn keeper hem rustig vooruit, zijn aanvaller stond daar en maakte de 2-1. Daarna alles op alles gezet en in de 85ste minuut schiet ik hem met Walcott in de rechter boven hoek 2-2. Zo eindigt het ook, extra tijd en binnen 5 minuten sta ik op 4-2 na 2 mooie goals van Eduardo. Daarna verdedigend gespeeld maar hij kwam uiteindelijk toch terug tot 4-4. Met de penalty's heb ik hem verslagen met 5-4.

Kijk dat soort wedstrijden vind ik echt super om te spelen. _O_

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Jij hebt FIFA?:eek:

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    No fucking way, al sinds een dag voor de release. :+

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    De moeilijkste achievement is binnen in alle stadions winnen,ik kreeg het vroeger dan verwacht ik moest er nog 8 doen dacht ik.

9. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je vergeet gewoon RIBERY!!!!!

ik doe altijd 4-3-3 of 4-4-2 meestal toch 4-3-3
    en dan toni spits rechterflank podolski(voor de snelheid)
    links klose.
    ribery links middeveld(in de aanval laat ik hem meekomen) bommel in het midden en dan rechts zweinsteiger
    verdediging spreekt wel voorzich. (gewoon standaard)
    maja. dit werkt niet altijd het hangt erook af welke aangepaste taktiek je er bij gebruikt en tegen welk team je speelt natuurlijk ;)

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik speel vaak (gewoon omdat ik te lui ben) met alles op de standaard tactiek voor het team dat ik dan kies. Meestal pas ik alleen de basiself iets aan. De rest doe ik wel tijdens de wedstrijd. Mocht ik dan onverhoopt achter komen kan ik altijd de tactiek weer aanpassen (wat ik vaak ook wel doe)..Tenzij ik al gewoon een goede wedstrijd speelde en gewoon door domme pech op achterstand kwam.

Ik krijg het 90% van de tijd wel voor elkaar om een duidelijk overwicht te creëeren. Bijna alle wedstrijden die ik speel, weet ik de tegenstander wel onder grote druk te zetten. Dan komen de kansen en de doelpunten meestal vanzelf.

Basis bij fifa ligt overigens wel bij een goede verdediging. Want scoren met de aanvallers in fifa kan iedereen wel. Zorgen dat je zo min mogelijk aanvallen (of iig aanvallen waarbij kansen/goals kunnen ontstaan) tegen krijgt, is een stuk lastiger.

Mijn tip: temporiseer in een wedstrijd. Bijv: probeer na de 1-0 vooral niet te snel de 2-0 te maken. Veelal zorgt dat er alleen maar voor dat er achterin gaten vallen. Juist op die momenten moet je wachten tot je tegenstander komt en dan door middel van goed positiespel zijn verdediging bloot leggen.

Andersom werkt dat eigenlijk hetzelfde. Als je 1-0 achter komt vooral niet te haastig proberen de aansluitingstreffer te maken. Ik heb gemerkt dat een tegenstander op enig moment wel bezwijkt voor de druk die je opbouwt als je gewoon vanuit je eigen spel blijft spelen. Soms moet je daarbij ook een beetje geluk hebben en soms komt het (net als in het echt) gewoon doordat hij een domme overtreding maakt en geel krijgt oid. Dat soort kleine dingen maken soms ook het verschil (psychologisch vaak ook), maar dat is in het echt ook zo.

Om een (zo zie ik nu :p) veel te lang verhaal kort te maken. De aanhouder wint. :) Ook al verlies je daarbij soms. :):

Laatst bewerkt: 29 jan 2009
  11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Aaaaah, super lekker dit.

"Fuck Manchester man. Rooney has become too slow, he cant even run fast anymore"

Helaas, dan rol ik er wel met 5-1 overheen. Super! Jammer dat het gross van Liverpool nu onder de 75 zit m.u.v Torres, Gerrard, Kuyt en Skrtl.

12. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Is er een nieuwe live update dan?

Chelsea zeker nog beter geworden dan. =(

14. Ashavan

Ashavan Guest

Tempo aanpassen en rustig blijven werkt inderdaad lekker tegen een ander. Zowel off- als online. Ik wachtte gewoon tot de spelers van de ander uitgeput zijn en dan ren ik er met me fittere spelers zo langs :D

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ben nu bij wedstrijd nummer 28 in 3 dagen met Manager Mode.
    Ben dus bezig voor ''The Purist'' en ga daarna denk ik gelijk door met die 50 spelers kopen.
    Speel het op wereldklasse, en stond net 3e en had daarna gelijk gespeeld en sta nu weer 5e :mad: Echt een nek op nek race! :9 Volgens mij moet ik nog zo'n 5 wedstrijden of 10? XD

16. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Aaaah kutzooi, verlies nu opeens alles online, 5 potjes 5 verloren. Jammer, ik stond rond de 500.|:-

17. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe nemen jullie eigenlijk een bal goed mee? zodat ie hem op de borst meeneemt zeg maar, met een kopduel dat die ander niet kan koppen maar dat jij hem op de borst meeneemt?

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    gewoon nergens op drukken als er een uittrap is, als je een sterkere speler hebt mist de andere wel eens en kan je doorlopen;)

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben nu met Real madrid gaan spelen. Werd ac milaan wel een beetje zat. Zelfde tacktiek aangehouden al met milaan. Speel tot nu toe behoorlijk goed. Boven de 2800 punten en een level omhoog gegaan. Alleen met barca heb ik altijd moeite. Manu is niet zo heel sterk meer!

20. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    De ranking points worden gebaseerd op de ranking van je tegenstander en niet op het level. Wat dat level systeem dan voor nut heeft weet ik niet, maar dit zegt genoeg;

Hij stond ooit heel hoog maar is flink gezakt. Vandaar dat ik maar 27 punten kreeg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina