1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik haat pingels! :):

2. Arsenal2003

Arsenal2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je de level van jezelf en je tegenstander zien?

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dan moet je even instellen dat je email meldingen aan zet. Dan krijg je na elke wedstrijd een mailtje gestuurd met daarin een overzicht (inclusief level en skill points). Je kunt het ergens in het menu van Fifa (onder xbox live) vinden. Moet je daar even je email adres invullen en klaar. :)

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Haha, zo'n verhaal heb ik hier idd al heeeel vaak gezien;)

5. fifaplayer

fifaplayer Guest

Ik sta nu rond 1800e plaats.
    Heb 260 wins en 70 loss.

Wie wil er van het weekend wat spelen ?

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Viktor, dat is wat overdreven wat TSquares zegt, maar ik lieg echt niet over wat er in de wedstrijden gebeurd. Soms in alle frustratie misschien wat overdreven reacties, maar that's it. Ik nodig je echt uit om de Fifa09 versie op de PS3 te komen spelen. Of ik zie dingen die er niet zijn, OF het is gewoon een versie met wat meer bugs erin ofzo, ik weet et niet =(

Ik zag gisteren trouwens een gast in de ranking staan met 200 won en 30 losst ofzo, hij staat iets van 200e ofzo. Sick _O_

Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  8. fifaplayer

fifaplayer Guest

Dat zijn leuke stats, heb 78 procent winst op 360,

heb hem ook op ps3, daar 80 procent winst

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nog 3 wedstrijden voor ''The Purist'' en fuck ik sta nu 8e, dus ik moet alle 3 winnen :9

10. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien jij aardig kan ballen zo te zien, voeg me ff toe als je wilt op de PS3 -> Loonens

Dan kan ik eens een paar potjes tegen jou spelen (liefst unranked) en dan kan je me wat aanwijzingen geven om men spel te verbeteren. Als je wilt natuurlijk _O_

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Rematch erop zitten :)

11-1! Houdoe en bedankt! _0/

Over gisteren ... ;

Was inderdaad een schandalige wedstrijd hoor. Ik stopte gewoon met voetballen, had wel gedacht dat hij zou weggaan. Toonde medelijden, liet hem tot 6-4 komen, daarna 3 goals voor hem erbij en de laatste viel wederom in de 90ste minuut. Erg schraal, maar m'n eigen schuld.

Wederom, toon geen medelijden met je tegenstander!

12. heardofdark

heardofdark HEARDOFDARK

Leuk Bevonden:
    0
    kampioen van nederland op legendarisch met psv :$ en de beker :$ :p zit nu ergens 3de divisie engeland bij chester :p of 4de divisie :p kga alle prijzen hale :p

btw iemand een idee hoe ik de achievment moet halen dat je met een snoekduik moet scoren het lukt me niet een snoek duik

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb ''The Purist'' gehaald ben 4e geworden had zelfde punten als Arsenal die 3e stond :mad:

@Rampage

Dat kon ik je de 1e keer ook al vertellen!

Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je die achievement van 50 spelers kopen het snelste ? ik koop soms is in de manager mode maar 50 spelers is toch een beetje zot

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Detailed zoeken naar spelers van 5/50 en dan op ze allemaal bieden dan simulate match dan weer hetzelfde simulate match enz als de transferperiode is afgelopen alles simulaten tot hij weer open gaat :9

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Is een beetje saai maar ik ga het zo proberen.:thumbs:

17. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ga ik zo ook maar eens doen. Gewoon met Man. United en dan veel kopen.

18. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat jij al het geluk wat je hebt niet registreert en alle pech wel. Zo lijkt het alsof je altijd verliest door pech. Maar op lange termijn is dat onmogelijk. En aangezien je al zo'n 500 wedstrijden hebt gespeeld...

Btw, winstpercentage zegt niks. Iemand als viktor speelt alleen tegen top 500 spelers. Dan is een winstpercentage van 60% beter dan een winstpercentage van 95% tegen level 1 spelers. En er zijn blijkbaar nog steeds mensen die 9 van de 10 van de wedstrijden tegen level 1 spelers spelen omdat ze die optie niet hebben aangezet.

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Damn ben fucking blut in 1 dag :9
    Maar ff ontopic:

Toen ik level 6 was en ik had gelijke niveau toen speelde ik alsnog tegen level 1tjes nu 2 levels later speel ik alleen tegen level 7 en 8 en hoger en heel soms level 3tjes die ook wel redelijk goed zijn. Ik speel nu ook vaker gelijk en verlies vaker dan ik win daarom speel ik ook niet zo veel meer :9

20. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    M.a.w je bent gewoon nep.

Toegeven is ook een kwaliteit hier op dit forum. Altijd is er wel wat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina