1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vPx Secour

vPx Secour Guest

Wie wilt er een wedstrijd?

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sommige wedstrijden zijn echt tof. Was Arsenal tegen Arsenal en het ging gelijk op. Na 45 minuten stond het 1-1. In de tweede helft maakt hij in de 63ste minuut de 2-1. Ik trap af, paas wat over en schiet hem in de linkerhoek erin 2-2. Was echt meteen na zijn goal, hij ook opeens door de headset van WTF. En dan natuurlijk in de verlenging afgemaakt met 2-4, hoera. :cool:

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je hebt mij gewoon ingehaald in een paar dagen _O_

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    mocht de deal niet slagen, koop ik hem wel van je.
    Blanco cheque

5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

6. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Deal! Als je dan ongeveer een euro of 40 overmaakt via internetbankieren naar mijn rekening, stuur ik hem op :):

Ik kan het spel op zen vroegst toch pas op maandag opsturen, dus wellicht dat ik het morgen toch weer een keer probeer :lol:. Ben ook nog heel de middag alleen thuis en ben door men Sopranos heen dus het zal wel weer zover komen....

Sorry man :'-( =( :mad:

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wow, had net echt een zeer spannende wedstrijd. Hij nam Burnley dus toen nam ik maar NAC. Gingen gelijk op maar hij maakte alle 3 zijn kansen ook af. Na 45 minuten stond het dus 3-0 voor hem. Tweede helft schiet ik meteen de 3-1 erin met Amoah, paar minuten later precies hetzelfde 3-2. Daarna kreeg ik echt veel kansen maar hij ging er maar niet in, tot dat ik een penalty kreeg, en hij ging erin 3-3.

Uiteindelijk kwam er verlenging en ging het gelijk op tot dat hij in de 115ste minuut toch de 4-3 maakte. Ik moest en zou er nog een maken, keihard in de aanval terwijl we beide een rode kaart hadden gekregen. Tot dat hij een fout maakt in de 120ste minuut en ik de 4-4 er in knal, was echt baas. Daarna penalty's, beide gingen de eerste er niet in. Bij de 6e penalty had ik zo'n gevoel dat hij hem in het midden schoot en dat klopte, uiteindelijk maakte ik hem wel. Gewonnen, wow _O_

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha nice!
    Er zijn maar weinig mensen die 'lagere' clubs nemen.
    Ik geloof dat de mensen met een hoge ranking ook alleen maar met top teams spelen.

9. vPx Secour

vPx Secour Guest

Speel altijd met LA Galaxy, en ik speel tegen iedereen behalve Manchester United. 24-4. :)

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2009
  10. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Speelt onze David er nog bij? Of is et puur toeval dat je met LA Galay speelt? Succes emee!!

Spelen de betere mannen hier (Viktor, TSquares, ProEvo6) trouwens echt op balbezit? Of juist veel op counter/verdediging???) Ik ga het morgen voor de verandering maar weer om via het middenveld op te bouwen. Ik speelde veel te veel meteen naar de spitsen en dan altijd zonder het middenveld. Ik had nooit veel balbezit maar wel vaak 1 doelpunt meer. Dit, terwijl ik vaak een klap minder was.

Terwijl het overwicht vaak een stuk belangrijker is!

Het spijt me Fifa09 mensen! Ik blijf nog wel een paar uur =(

Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    KaLasH AGuerO [Level 29] vs Ralluf [Level 21] 2 - 3 (final score) Skill Level Points = 54

Nummer 29 v/d wereld!

Heerlijke wedstrijd.

Hij chelsea , ik Bayern.
    1ste helft was ik bovenliggende partij, en kwam in de 32ste minuut op 0-1, en 10minuten later de 0-2 al.

2de helft bleef het eigenlijk hetzelfde, alleen was hij dit keer ronduit dodelijk in de counter. Dit resulteerde in 2 goals voor hem, en werd het dus 2-2.

In de 86ste minuut scoor ik 1 van mijn allermooiste goalen ooit.
    Ik bouwde op vanaf de keeper, en naar mijn wete heeft iedere speler van mij de bal aangeraakt, zonder dat een speler van hem ertussen zat. Heerlijke combinatie's en speelde zijn middenveld-verdediging he-le-maal weg in die aanval. Uiteindelijk komt de bal voor de voeten van podolski, en draait hem heerlijk in de lange hoek vanaf randje 16.

Kreeg daarna ook een message van hem, dat hij erg onder de indruk van mijn spel was.
    Dat zijn nog eens leuke message's!

12. vPx Secour

vPx Secour Guest

Zou ik eens tegen de ''betere mannen'' mogen spelen, voeg me maar toe: vPx Secour. :emo:

E: David speelt er inderdaad nog bij, dat is dus ook de reden waarom ik er mee speel.
    E2: Had net een mooie pot tegen ene Seqq11 (Weet niet of 'ie zo precies heet)
    Hij stuurde me een message via deze forum, en wilde wel eens tegen me spelen.
    Heb ik met 3-1 gewonnen. :D

Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2009
  13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Stuur me maar een invite, als je een wedstrijdje wilt spelen! ;)

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    iemand zin in wat potjes?:)

15. vPx Secour

vPx Secour Guest

Ik wil wel PSV. :p

Net 2 potjes gespeeld tegen Ralluf:

0-0 in 60e minuut, hij disconnect. (Frankrijk - Chelsea)
    5-3 (Valencia - Liverpool)

:thumbs:

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    voeg me maar toe;), ik kom nu online.

17. vPx Secour

vPx Secour Guest

Ok, ik kom nu.

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

Bedoel je niet, David villa - Liverpool? :emo:

Verder goed gespeeld, en wil zeer binnenkort revange nemen, want hoe ik speelde.... |:-

Overigens, dat disconnecten kwam door m'n moeder die perongeluk met stofzuigen langs de kabel kwam van internet, dus kon ik ook vrij weinig aan doen.

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

Ik speel meer op de counter ,maar dat valt te zien tegen wie ik speel

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nice Ralluf, leuke pot zo te zien ;).

Je speelde met Bayern zag ik, welke opstelling gebruikte je? En misschien nog belangrijker, wat waren je custom tactics?

Ik speel het spel op de PS3 dus ik ben sowieso geen concurrent van je ;). Zou je je custom tactics prijs willen geven? Eventueel via PM dan?

Ik ga meer proberen op balbezit te spelen ipv naar voren en naar voren naar de spitsen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina