FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thanick

    thanick Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was spannend ;)
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hihi, verloren tegen Eto'o. Oh, ik bedoel Barcalona. Alleen maar snelheid gebruikt... Anyway, congrats, we doen wel een keer een rematch met andere teams

    3-2 na verlenging btw
     
  3. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Is chelsea ook een cheat team ofzo? mensen nemen altijd gelijk Man U als je chelsea neemt om daarna lekker alleen te rennen met hun 4 spitsen...
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Chelsea is met de adidas live season update deze week gewoon goed. Aangezien ze 2-0 hebben verloren dit weekend zullen ze zeker gaan zakken
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Opstelling met Real madrid ff wat aangepast. Het loopt heel goed. Wel de laatste wedstrijd verloren maar dat was een beetje lucky van zijn kant!
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Zo. Net tegen Ralluf wat gespeeld.

    Eerste pot ging erg lekker, 3-0 gewonnen.

    2e en 3e pot wat aangekloot en met penalties verloren ( niet mijn ding ). En toen ging het ineens zwaar mis met mijn instellingen. Paasjes kwamen niet aan, keeper reageerd 20 minuten later en aanvallen werden helemaal niet opgezet. Iedereen stond de laatste 3 potjes gewoon stil. Heb die dus ook allemaal verloren. Nu kan je zeggen dat het gewoon aan mij ligt maar het viel zelfs Ralluf op.

    Laatste potje moest ik helaas vroeg tijdig afkappen, de hond moest uitgelaten worden. Stond in de eerste helft met 3-0 achter en maakte nog 3-3. Toen werd het 4-3, 4-4 en was de 90 minuten voorbij.

    Lekker gespeeld. Hopelijk kan ik morgenavond toch wel uitdokteren wat the fuck er met die instelling was.

    Heb Reset Squads gedaan omdat ik met Liverpool genoeg Manager Seizoenen erop heb zitten en genoeg goede spelers gekocht heb, niet eerlijk als je zo speelt dan met A+++ spelers.

    Maar, Ralluf heeft genoeg geleerd en blijft hopelijk bij Chelsea plakken. Morgen weer, dit keer zonder de erg irritante en zeer foute instellingen.
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Waren inderdaad leuke potjes, en ben achter het een en ander gekomen hoe ook mijn eindpaas succesvol werd.

    Klopte inderdaad iets niet bij jou, 1ste potje speelde je heel anders dan de andere potjes. Laatste potje was wel fijn, jammer dat je weg moest.
    Zal zometeen nog wat potjes online gaan doen met chelsea, kijken hoever ik kom.

    Bedankt, en hopelijk kunnen we morgen, of een andere keer nog wat potjes doen! :b:
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Inmiddels gevonden.

    M'n CB ging mee naar voren, speelde High Pressure ( WTF? ), verdediging stond te hoog en mijn aanvallers deden alleen counter.

    Kortom, niet mijn spel. Wel jammer, beetje nutteloos verloren :mad:
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarstraks de laatste achievement met fifa gehaald en nu 1000/1000.Altijd leuk als je 1000 haalt met je lievelings game.
     
  10. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ook allemaal problemen toenstraks, heel veel weer verloren.. uit wanhoop daarna eens barcelona gepakt, ff wennen maar af en toe is het wel lekker spelen ( zonder live update ) . Net ff reset squads gedaan en nu gaat het alweer veel beter..

    Iemand dadelijk een potje doen?
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Net met Ajax 3 - 1 van Lyon gewonnen (eigenlijk 3 - 0 bij die laatste liet ik de keeper express uitkomen)
    Heb weer gescoord met een geweldige vrije trap! :D vanaf de zijkant over de muur in de kruising :D

    ANDYBELO [niveau 5] tegen ferronn [niveau 8]

    1 - 3 (einduitslag)

    Vaardigheidsniveau-punten = 41

    Krijg je lekker veel puntjes voor zeg, maar ik ben er wel 200 kwijt geraakt :9
     
  12. The_Thijs

    The_Thijs Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb echt een te vaag probleem met fifa 09....
    Als ik multiplayer doe op 1 xbox dus met 2 controllers dan hangt fifa zodra de 2de speler de controller gebruikt =(.
    xbox doet niets meer en moet opnieuw aangezet worden.Verder werkt alles prima.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien helpt het om de game te installeren op je HDD?
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Misschien een beetje offtopic (maar het is maar een klein vraagje): hoe installeer ik een game op de hdd van de 360?

    Speel fifa best vaak en dan is het best handig imo als je niet de disc erin hoeft te laten zitten. :thumbs:
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren met Chelsea tegen Man utd, kreeg ik een vrije trap, met Lampard. Zeker 10 meter buiten de 16. Volle bak onderkant lat en zo eruit. Verder geen doelpunt, maar het geeft de burger wel moed om van zulke afstanden gewoon op goal te knallen _O_.
    Dichterbij gaan ze er steeds vaker in.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Disc moet je er wel in laten zitten. ;)
    Hoe installeer je? :: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3148308&postcount=456
     
  17. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Disc moet je er zowiezo er in laten zitten. Zonder disc kan je hem niet spelen.

    Dashboard->gaat naar je disc Fifa 09-> drukt op Y->instaleren op HD->15 minuutjes w8en en klaar.
     
  18. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een update? Weet iemand waar deze voor dient?
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Update voor de game? Weet ik niet.
    Er zou vandaag wel een update voor de 360 uitkomen. Lost een paar problemen met de audio op.
     
  20. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    Heb een vraag over tactics. welke tactic moet je gebruiken als je heel kort wil tikken en de spelers zich zelf aanbieden. Want het kort tikken lukt wel alleen mijn spelers bieden zich niet aan? verder hebben jullie nog enig idee wanneer de transfers er in komen ? alvast bedankt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina