1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je kort wilt tikken zou ik passing laag zetten tussen 30 en 40, daarnaast wil je dat ze meer vrij lopen dus zou ik ze op free form zetten en creatief lopen (oid) tussen de 60 en 70. Hangt natuurlijk beetje van het team af waarmee je speelt.

    Zoiets zou het wel moeten zijn.
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel met Arsenal en gebruik deze taktiek.
    Build up:
    Speed: 100
    Passing: 1
    Positioning: Free Form

    Chance Creation
    Passing: 100
    Crossing: 70
    Shooting: 100
    Positioning: Free Form

    Defence
    Pressure: 50
    Aggression: 70
    Team width: 30
    Defender line: cover

    Het is misschien een tikkeltje extreem en je doet er goed aan snelle verdedigers te hebben maar aanvallend speelt het echt te heerlijk en maak je de mooiste combinaties.
    (geen idee of dit online werkt hoor, misschien moet je het dan iets verdedigender doen?)
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Je Pressure en Agression is te hoog. Hierdoor denk ik dat je onnodig bal verlies hebt als je wil uitverdedigen.
     
  4. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt blackterror zal het is proberen met arsenal. zal dit ook lukken met bayern (met toni in de spits met zijn acceleration van 76 ofzo xD)
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Je kan pressure en agression beter op 1 zetten, dan heb je niet het probleem dat je spelers ''opeens'' vooruit lopen, misschien was dat Loonens probleem wel
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 1? Dan hebben de spitsen van de tegenstander superveel ruimte? Pressure snap ik wel, maar agression, dan halen je tackles bijna niks uit bij mij.
     
  7. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    The Poon Sang 20
    Win with 11 created players over xbox live.

    To start off with, go to Manage teams from the main menu, then go into the creation zone and create a player. Create 11 players, you'll want 1 Goalkeeper, 4 defenders, 4 midfielders and 2 Forwards. Put them onto any team you want. Then go back to the main menu, back to manage teams, and go to team management. Find the team you put the players on and edit the squad so that they are all the starting 11.

    For the next bit I seriously suggest a boosting partner, because its going to be hard winning genuinely with 11 created players against someone who will more than likely use one of the best teams on the game. Set up a game with your partner over xbox live, and have him let you win. Achievement will pop up at the end.
    The Venhola Ice 20
    Win a FIFA 09 Clubs match with your club
    Quite straight forward, just win an online club game with your club. You can either create a club or join a club, there are many clubs in the Fifa 09 forum which you can join. Get you and your team to go to the dressing room, and start a game. It doesn't matter how many players are there as long as your club wins. Acheivement will pop up at the end of the club game.

    Wie kan helpen ik heb geen club om mee te winnen? En bij die tweede wie moet die nog ik wil wel ff doen dat jij mij eerst laat winnen en ik daarna jou?
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ik ik!
    Unranked toch? :D
    Moet ik nog wel ff een team maken
    De 1e dan met 11 created players :p
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2009
  9. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga ook ff een team maken, ik voeg je ff toe op live!
     
  10. domiendj1

    domiendj1 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee wanneer er terugu een roosterupdate komt met de wintertransfers??
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Biqshow

    Ik wil ook wel die club achievement met je doen ook al heb ik die zelf.
    Dan moeten we er nog wel 1 erbij hebben en hopen dat we winnen :9
    Minimaal 3 mensen om een club match te spelen :9
     
  12. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel meedoen of moet k dan ook eigen team maken?
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal eens kijken, verdedigend is het allemaal niet even sterk soms, maar ik houd wel van een beetje pressieO-)
    Ach, aanvallend voetbal daar doe je het voor toch:9
     
  14. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd wordt eg lauw van dit spel! :confused: Zo oneerlijk gewoon. Iemand van level 20 met ManU Moet gewoon winnen ofzo? Alle ballen kome bij hem. Hij scoort uit alle hoeken, ik krijg de bal er onmogelijk in. :confused: Ik snap dit gewoon niet..

    Ook neemt hij een penalty zon boogballetje in het midden. Dus ik houd hem, maar de keeper kan hem zo pakken maar stompt hem in de voeten van de tegenstander en hij scoort het? Duels die ik doe is overtreding, die van hem gaan door.

    Erger me hier kapot aan!!
     
  15. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Speel het nu veel minder door gears 2, ook beter voor mijn woedeuitbarstingen. :thumbs:
     
  16. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, that's the story of Man Utd. Het is ziek maar waar. In manchester kennen ze btw ook geen buitenspel.
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, ik maak de club en dan invite ik je :9

    Iemand die de ''Venhola Ice'' achievement wil halen? Meerdere personen mogen ook hoor :eek:
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2009
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met een Amerikaanse account speelt, wordt je dan ook automatisch tegen Amerikanen gezet zeg maar? Op de PS3 heb ik een Amerikaanse en NL account, puur voor de PS store, maar met die andere account wil ik wat gaan testen etc. tegen Man Utd en Barca. Maar als ik nou elke keer tegen Amerikaanse gasten wordt gezet dan is de lag niet te harden natuurlijk.

    Of kijkt het spel gewoon naar de locatie van je router/verbinding zeg maar en kijkt hij dan wie in de buurt zit?
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan je instellen :+
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat weet ik. Maar als je dat instelt: "in de buurt" zeg maar, kijkt hij dan naar je profiel -> USA of kijkt hij naar je locatie -> NL
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina