1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Gattuso ook een goede verdediger dan? Dacht dat hij meer op het middenveld actief was.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    somigge spelers hebben verborgen verhogingen.
    Reo Coker is 82 middenveld maar 86 linksback.
    Xavi was 93 CM maar was 96 RM in dezelfde update..
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu al 4 wedstrijden achter elkaar tegen prutsers die geen rank hebben
    Zo schuif ik maar 3 plaatsen op in de ranking, hij vind geen spelers van mijn niveau.
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde bij mij, heb nu 10 wedstrijden gespeeld tegen failers van niveau +- 7. Wel ongelooflijk triest verloren dernet. Was zo'n Franse noob die alleen de snelheid van Anelka en Benzema gebruikte, 2-0. Ongelooflijk zeg, daar gaat m'n streak
     
  5. Eldar Paul

    Eldar Paul Student

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    1
    @domiendj1, daar hebben ik en een maat van mij ook last van. Heb al met xboxhelpdesk gebeld, die kunnen niet verder helpen. Zij zeggen dat ik EA zelf moet vragen. Dat ga ik dan maar even doen. Ik laat hier nog wel weten wat ze er zelf over zeggen.
     
  6. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Had net zo'n leipe goal tegen Mavido. Voorzet Huntelaar, terugkoppen Sulejmani en volley met Aissati in de kruising. Veels te leip.
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik speel ook met ac milaan, ze hebben alleen wat weinig snelheid dus dan moet je het vaak echt uitspelen. Ik speel zonder Pato want die is gewoon te licht. Wist ook niet dat beckham er al bij zit. Ik speel zo:

    Zambrott-Nesta-Kaladze-Jankulovski
    ---------Ambrossini----------------
    ------------------Flamini----------
    --Seedorf-------------------------
    -----------------------Pirlo-------
    -------Kaka----Ronaldinho--------

    Wat ik al zei, je mist snelheid. Het voordeel is wel dat Seedorf en Pirlo makkelijk van afstand kunnen scoren. Ambrossini speelt heel verdedigend, als hun balbezit hebben zakt ie tussen Nesta en Kaladze in. Deze opstelling werkt heel goed en krijg niet al te veel doelpunten tegen. Het liefst heb ik ronaldinho niet in de spits maar het is helaas niet anders. Pato en chevshenko zijn nou niet echt heel erg goed!
     
  8. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    haha manivado* maar ja man was echt een mooi doelpunt dat!! moet ik toegeven.
     
  9. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een thriller net, begon er net in te komen gelukkig weer, had er 3 op rij verloren van frotkezen..
    Ik kom 1-0 achter, daarna 1-1 ... 2-1 voor, 2-2 gelijk , 3-2 voor in de 84e minuut... 3-3 in de 90e minuut. Daarna verlengen. 118e minuut maak ik 4-3... hij loopt daarna met kanoute vanaf de aftrap bijna overal doorheen, kaatst en krijgt de bal terug en scoort in de 120e minuut de 4-4.. Ik was in staat om me controller echt overal naartoe te gooien. Want had echt veel 1 op 1 kansen gemist. Gelukkig met penaltys gewonnen :)

    Hij stond 1500e ofzo, ik nu weer ergens rond de 5000e plek
     
  10. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel skillpunten heb je nu nodig om in de ranking te komen?
     
  11. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof 1500 ongeveer
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ja of iets meer, 1700 dacht ik
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Pato is wel licht, maar hij heeft redelijk wat snelheid en is erg wendbaar Ronaldinho samen met Pirlo achter de spitsen is voor mij wel lekker. Seedorf heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk, zal die binnenkort ook es proberen.

    Of anders misschien 4-2-3-1 proberen, Kaka in de spits met Ronaldinho, Pirlo en Seedorf erachter. Genoeg mogelijkheden voorin!
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Misschien moet ik eens pato proberen, seedorf was vorig week 90 en speelde erg lekker, Deze week was die gezakt naar 83 en dat merk je wel. Kan ik ook met pirlo en ronaldinho achter de spitsen! Ff kijken wat het word!
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Kun je hoge ballen ook gewoon op je borst aannemen!? (En zo ja, hoe!?)
     
  16. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht met de RUN knop, dus R1 op de ps3.

    Ik krijg het nog steeds niet echt voor elkaar om een voorzet te geven aan de eerste man van de aanval. Mijn voorzetten vallen altijd achter de 1e man. Een hele enkele keer komt hij goed maar echt teveel ballen worden terug gespeeld. Maakt niet uit hoe ik speel, hij valt er altijd achter.

    Alleen staat voorzet assist wel op "assist". Misschien moet ik daar es wat mee gaan uitproberen.
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb hem op semi-assist. Kan je iig de snelheid bepalen. Dat werkt goed.

    Een probleempje bij fifa vind ik alleen dat als je zeg maar vanaf rechts de 16 binnenkomt dat iedereen de 5 meter gebied inrent en niemand inhoud en op de 11 meter gaat staan. Je kan hem nooit lekker terug leggen!
     
  18. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat ook niet mogelijk om in te stellen Loonens ofwel? Dat je de bal in de loop meegeeft bedoel je toch? Ik denk alleen dat je gewone paas en steekpaas qua vormen kan gebruiken, en niet met de bal mee. Maar kan je toch iets vinden let me know :D
     
  19. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel ligt aan je instelling ik heb met een paar teams gehad dat ze breed liepen op de 11 meter ook en met een steekpaas schoten ze de bal erin.
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je niet op de a,x,c,y,b knop drukt neemt hij hem volgens mij standaard aan.
    Als de keeper hem bijvoorbeeld uittrapt en je wint het duel door de tegenstander te duwen zonder op een knop te gebruiken neemt hij hem met de borst aan..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina