1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je goed passt blijft je eigen speler staan en loopt de verdediger er naar toe. Hebben ze volgens mij expres gedaan om teveel van dat soort goals te voorkomen.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Viktor

    Waarom heb ik een bericht van jou met daarin:

    als je dit leest.. ben je dom. HAHA sukkel!

    Ok? :9
     
  3. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel gewoon een strakke voorzet op de voorste aanvallers. Ik schiet veel te vaak de bal helemaal door en ook vaak terug naar de 16. Terwijl ik de knop echt maar 1x 0,01 seconde indruk.
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja begrijp dat ze het een beetje moeilijk moeten maken, maar ze staan er nooit goed voor. Vind dat wel een beetje jammer want kom er vaak goed door aan de rechterkant en kan hem nooit lekker terug leggen :mad:
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    RUN knop is bij mij R2 op de PS3, maar wellicht omdat ik hem heb aangepast aan de PES-knoppen instelling.

    Zal het vanavond eens proberen.

    Dat van die voorzetten snap ik ook nog niet zo goed. Ik gooi hem meestal maar op goed geluk voor de goal, en dan zie ik het wel. Zou handig zijn als er gewoon een boek zou uitkomen met alle moves enzo, net als bij PES.
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    De R1 knop is juist de PES afstelling, daarom heb ik die daar ook op ingesteld. Hij is standaard R2 namelijk.
     
  7. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging weer lekker vandaag, nu 1682 punten. Bijna leaderboards dus!
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was heel de wedstrijd baas tegen nummer 116 van de wereld 1-1 was het en in de verlenging scoort die vanuit het middenveld, echt belachelijk is dat.Nu sta ik 506de in de ranking.Toch triest als je zo een doelpunt tegenkrijgt.De geluksfactor ligt blijkbaar hoog in fifa
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ah joh, met echt voetbal kan dit ook. Er kunnen altijd rare dingen gebeuren op het veld, of je het nou leuk vind of niet..
    Ik heb ook zovaak meegemaakt wat jij post hoor. ;)
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat Be A Pro niet helemaal. Ik kom niet verder dan "Fan Favourite", ik haal elke wedstrijd 8en en 9s en scoor ook redelijk veel voor een verdedigende middenvelder maar mij aanvoerder maken? Ho maar! Vorige wedstrijd scoorde ik nog alledrie de goals tegen NAC. Iemand die weet waar die status op gebaseerd is? Reputation misschien?

    En ik ben al wel aanvoerder van het Nederlands elftal. :+ Nogal vreemd.
     
  11. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik erger me daarbij vooral aan het gedraai en gekeer van de CPU. Heb soms 10 minuten lang geen balbezit met mijn team.
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 8x iemand zoeken (5x man utd en 3x disconnect) heb ik toch maar weer de stouten schoenen aangetrokken en toch tegen man utd geprobeerd. Tja, je moet wat als je al 20 minuten zit te zoeken!

    En gewoon weer men eigen schuld om toch toe te happen. Er is niet eens tegen te verdedigen :lol:. Als je tegen een kneus speelt valt er wel te winnen, maar zodra hij maar een klein beetje weet wat hij moet doen om je weg te spelen met zen uber-menschen dan ben je kansloos.

    Ik weet het, irritant dat ik weer post over de match tegen man utd maar toch moet ik et even van me afschrijven denk ik ofzo :lol:. Ik ga gewoon niet meer tegen man utd dan maar denk. Bedankt EA! In reallife vind ik man utd een erg mooi team, maargoed, zo is er gewoon echt geen bal aan.
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu al 20jaar elk weekend naar de voetbal maar zo een doelpunt heb ik nog nooit gezien.In de 08 kreeg je nog meer doelpunten tegen vanuit de middelijn dat is nu toch al beter,nu nog maar 1 keer meegemaakt
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2009
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Je hebt gelijk. Maar goed, mijn run-knop is dus R2 op de PS3 :)

    vanavond begonnen met een league-seizoen met Arsenal. Eerste keer dat ik dus league doe, en het liep best lekker de eerste paar wedstrijden.

    1ste game verlies ik met 1-0 van Chelsea. Ok kan gebeuren.
    2de wedstrijd kom ik 1-0 achter tegen Wigan maar in de laatste 10 minuten scoor ik nog 2x (Adebayor en Van Persie geloof ik, maar kan ook Eduardo geweest zijn)
    3de wedstrijd tegen Blackburn, en veeg ze compleet van de mat met 7-1, 6 goals en 1 assist van Adebayor.

    Ik reuze blij dus met zo'n fantastisch resultaat en zo'n briljante spits....

    ...eerstvolgende wedstrijd: Adebayor kreupel de wedstrijd uitgeschopt door Aston Villa!!! :mad: :mad: :mad: Wel de wedstrijd gewonnen met 2-0 (2x Van Persie), maar nu ben ik voor lange tijd mijn held kwijt :mad:

    Morgen maar weer verder...

    Is er niet ergens een goede uitgebreide moves-list enzo, een site met alle ins-en-outs voor alle info over Fifa09? Die vrije trappen snap ik namelijk ook nog niet zo best.

    Kan niet wachten tot ik een HDtv heb trouwens. Soms best verrekte moeilijk om het allemaal te volgen op mijn SD tv-tje...
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    wil er iemand ranked tegen mijn Ajax?

    gisteren Heracles - Ado en Groningen - AZ tegen fcDanny gespeeld, waren leuke potjes:)
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg de game binnenkort opgestuurd. Zijn er nog dingen die ik sws moet veranderen vantevoren? Ik hoorde wat over alle spelers aanpassen enzo zodat ze realistisch spelen ofzo.. Lijkt me wat veel gedoe allemaal
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in ieder geval de juiste namen in het Nederlands elftal gooien. ;) Anders moet je met Ronhaar en de zijnen spelen.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050


    Hoe pas je dat aan!?

    Je kunt trouwens de mannetjes en hun abilities enzo niet aanpassen, toch!? Niet zoals bij PES...!?
     
  19. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Jij hapt ALTIJD toe en zegt altijd ik ga niet meer tegen Manchester United. Toch doe je het weer en ga je het hier weer van je afZEIKEN. Goed dat je het weet maar schrijf het volgende keer maar van je af op een papiertje ofzo.
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Helaas 2x verloren, ik ging daarna wel wel zonder wat te zeggen. Best lullig. Az heeft best een aardige voorhoede trouwens. Misschien morgen weer tegen jou spelen. Wil eigenlijk wel ff me nieuwe formatie met ac milaan testen tegen jou unranked. Jij dan ook met team waar je normaal altijd mee speelt. Kijken of het een beetje werkt!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina