Ik ben benieuwd wat er nu met Ajax is gebeurd en de spelers hiervan.. Zowiezo als eerst Arsenal proberen online, daarna Chelsea en dan met Ajax.
Liverpool geen Keane meer Keane en Defoe weer terug bij de Spurs. Palacios ook naar de Spurs Aston Villa is nog wat sterker geworden door Heskey Arshavin dus naar Arsenal Jo naar Everton Quaresma naar Chelsea Tosic naar Man Utd, samen met Ljajic (talenten?) Dacourt naar Fulham Craig Bellamy, Wayne Bridge, Nigel de Jong en Shay Given naar Man City Bron: Voetbalzone Kan zorgen voor leuke momenten denk ik
Liverpool geen Keane meer vind ik jammer, maarja, transfer is transfer he... Nu maar babel ernaast in de spits dan denk ik....en dan dirkie of Riera op linksmid
Als je live update pakt niet hoor.. ik heb net gewoon in single player Man City tegen Spurs gespeeld met Bellamy in de spits, De Jong op middenveld, Bridge linksback en Given op goal!
Kom vandaag in 1x allemaal mensen tegen die liverpool zijn. Zijn die zo goed geworden? Torres en gerrard hebben vaak geluk hoe ze de bal meekrijgen
Komt door hun 3-2 overwinning op Portsmouth denk ik, dat was een heftige wedstrijd om te zien. Normaal gesproken was het altijd Chelsea of Manchester United die ik tegen krijg, nu moet ik tegen Liverpool gaan spelen. Hoe geweldig.
beh, ik speel meestal met Liverpool, maar heb liveupdate niet op de Premier League... misschien met Huntelaar toch weer eens real proberen...
Ik speel al sinds FIFA07 als Liverpool. Weet precies wat dat team kan en niet kan. Wat het nu absoluut niet kan is opboksen tegen ( hoe gek het ook klinkt ) Chelsea. Dat heeft Ralluf vaak genoeg laten zien. Bal z.s.m vooruit schieten en thats it. Geen opbouw maar gewoon hop en klaar. Chelsea heeft altijd balbezit en Liverpool speelt, yep, altijd slechter tegen Chelsea dan tegen Manchester United