1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    PS3 exclusief ???

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is Aston Villa toch weer masterlijk. Waarom houden ze dat team op 4,5 ster? Je wint er echt alles mee. Supersnelle spelers en na die update NOG een tandje beter. Maak er dan gewoon een 5 sterren team van.

3. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vervelen jullie je niet met iedere keer weer diezelfde teams?

Boca, Olympiakos, Palmeiras, met zulke teams mag je pas trots zijn na een post op dit forum.

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:. Trots mogen zijn na een post op dit forum?

Expres met mindere teams gaan spelen? Terwijl je altijd tegen 5 sterren of 4,5 (zo goed als veel 5 sterren teamss) moet spelen?

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Net een ongeloofelijk tof potje gespeeld. Hij nam Manchester United, ik nam Arsenal. De eerste keer dat ik vandaag speelde en de eerste keer met de nieuwe transfers. Het werd in het begin 2-0 voor mij, oa. door een prachtig doelpunt van V Persie (Lob over de verdediging, v Persie neemt aan en stift hem over de keeper) en Arshavin scoorde het eerste doelpunt.

Daarna kwam hij terug met 2-3 en werd het menens. Op een gegeven moment uit de vrije trap de 3-3 gescoord met V. Persie. Daarna werd het alleen maar beter, het stond 7-3 voor mij totdat hij disconnecte. Jammer, maar wel een heerlijk potje tot zover het duurde.

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Speel al een tijdje met PSV online. Ben niet de allerbeste maar tegen Arsenal en Man Untd. Wil ik wel telkens met 1-0/2-0 door de snelheid van Koevermans:cool:.. Heb ook perfecte opstelling voor PSV;).

Wanneer komt de update van de wintertransfers eigenlijk?

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Die is er al. :+

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    haha oke:9.. Ja heb al echt 2 weken niet meer achter de xdoos gezeten;)..Zijn de spelers dan ook een beetje goed of zijn ze dezelfde rating als bij het team waar ze daarvoor speelde?? Want had Toivonen bij PSV toegevoegd en die was maar 71..

9. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Is de tranferupdate ook verkrijgbaar als je geen XBL Gold hebt? En kun je deze ook gebruiken in de SP?

10. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, gewoon je adidas live update doen.

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan hem niet gebruiken in de Singleplayer btw!

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Busquets mocht wel wat hoger, wel tof dat ze Alves hebben veranderd. Ziet er een stuk beter uit + zweetbandjes, Touré ook beter maar weet niet of dat al zo was. Wel raar dat ze sommige lelijker hebben gemaakt, Arshavin zag er eerst een klein beetje eruit als hem, nu totaal niet meer. En haha, Huntelaar beter dan Raul :lol:

Ik kan hem gebruiken in Singelplayer, na een half uur zitten klooien. Eerst de update gedownload en toen de laatste live season update en nu kan ik ook offline spelen met transfers.

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Huntelaar vond ik er voor de update er veel beter uit zien.
    Overigens heb ik mijn live season gebruikt op mijn vorige account, dus kan ik die nu niet gebruiken, mhm..

14. Basserr

Basserr You're Breakfast!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm gister nog wel gespeeld, maar het was nog niet geupdate, straks maar ff aanslingeren en de nieuwe live season downloaden :)

Als ik het goed begrijp zijn de stats en faces ook geupdate?

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Bij sommige spelers wel ja.

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn lekkere potjes inderdaad _O_. Hij denkt: nou, eitje, 3-2 vasthouden. Staat het ineens 7-3 :9.

1x gehad tegen Chelsea, hij komt binnen 15 minuten op 1-0. Met rust stond het 5-1 _O_. Maar hij speelde de wedstrijd wel uit :thumbs: Gisteren nog een lekkere pot gespeeld tegen Frankrijk. Hij probeerde elke keer een steekbal op Benzema en Henry. Daarna ik 3 steekballen op Anelka en stond vlak voor rust 3-0. En weg wassie _0/

Ik speelde eerst altijd met 4/4,5 sterren teams, maar je verliest het gewoon op snelheid achterin vaak. Met Chelsea hebben ze Bosingwa en Cole rondlopen om gasten als Agbonlahor, Ronaldo, Torres, Messi, Eto'o, Aquero op te vangen. Die zijn echt matig snel.

17. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als je eens leest heo trots sommigen zijn als ze met Arsenal (!) Manchester United hebben verslagen.

Tuurlijk moet je met mindere teams spelen, met zulke teams blijkt pas echt wie beter is. Met alles op 90 wint mn oma ook. ( geen leuke grapjes nu zoals dat wil ik weleens zien! )

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil ik weleens zien! :+.

Nee, maar ik vind het persoonlijk wel LEUKER om met mindere teams te spelen, zeker weten. Ik speel tegen vrienden hoogstens met 4 sterren, dan is elk potje weer anders.

MAAR als je ranked speelt is het vaak echt niet bij te houden met een 3,5/4 sterren. Dan win je 1x door beter spel, maar je verliest 5x door een snelle stinkspeler van de tegenstander :+. Als de ander een minder team pakt dan pak ik dat ook, maar 90% schiet meteen naar Man Utd, Barca, Juve, Inter, Real, Chelsea, Liverpool, Bayern, Arsenal, Milan, Roma, Valencia, e.d., dan kies ik voor Chelsea tegenwoordig (altijd zonder adidas update).

Anders pak ik vaak Hoffenheim, Celtic, Portsmouth, Blackburn, Lazio en dergelijke.

19. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa komt met een nieuwe modus:

Ik vind het wel een goed idee. Eindelijk een eigen team maken! Ook goed van EA dat je hier geen geld aan kwijt bent, maar ik denk wel dat je die ''coins'' kan kopen voor MS points

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Check vorige pagina. ;)

Deel Deze Pagina