1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Net zoals bij UEFA CL 06-07 dus, vond dat erg tof en leuk dat ze het erin stoppen.

Vind Legendarisch toch wel schijt vervelend. Ben net met Twente begonnen maar teams als Ado en Heracles spelen als of ze Barça zijn. En World Class is weer te makkelijk. :mad:

2. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog gekeken en keek er gewoon overheen 8)

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ronald of the B [Level 2] vs FEWTY [Level 1]
    8 - 0 (final score)
    Skill Level Points = 42

Hahaha :+ en ook nog allemaal zelf gescoord. Jammer dat hij in de 62e minuut quitte!

4. okkie1

okkie1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ook xbox live maar waar ik me zo aan erger is dat bijna alle mensen tegen wie je speelt als je voor staat met 2-0 en nog maar een paar minuten te spelen dat ze dan ermee ophouden en het team wat ik kies is nooit beter dus.
    Speel altijd ranked match kun je ook nog andere opties spelen dan?
    En hoe kun je zien hoe hoog iemand staat of hoe goed die is zie alleen maar onder het spelen de punten staan iets van elke keer 20000 ik heb er zelf nog maar 600.
    alvast bedankt

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Okkie, je krijgt 9 van de 10 keer gewoon een 3-0 (of hoger) overwinning als de ander quit. Soms niet, maar op de PS3 altijd. (laatst was het wel 2x dat de tegenstander een 3-0 overwinning kreeg, maar dat heb ik sindsdien ook niet meer gehad)

Dat kan je in zijn player hub zien, maar dan moet hij wel een rank hebben ;).

6. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Toivonen niet bij PSV? =(

7. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel hoor. Heeft een rating van 70 geloof ik;).

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    john m t 75 [niveau 8] tegen ferronn [niveau 8]

4 - 2 (einduitslag)

Vaardigheidsniveau-punten = 13

Ik had zo'n 3 en een half sterren team en hij Manchester United.
    Had eigenlijk gewoon kunnen winnen, heb één 1 - 1 kans gemist ik op de laat, 1 op de paal enz.

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa is soms zo onvoorspelbaar. Won ik de vorige dag alles, verlies ik verdomme alles vandaag. Gelijk 1000 plaatsen gezakt. En dan ook echt van die kut wedstrijden. Ajax - Arsenal bijv. 2-3, omdat ik 2 keer op de lat kop/schiet. Echt, gelijk weer CoD eringedaan zeg, pfffffff

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Met een 1 sterren team tegen een 5 sterren team:

ferronn [niveau 8] tegen corce21 [niveau 11]

0 - 3 (einduitslag)

Vaardigheidsniveau-punten = 2

EDIT:

Valencienes (2 sterren) Ik - Hij Bayern munchen (5 sterren)

ferronn [niveau 8] tegen Ma2T12 [niveau 12]

2 - 3 (einduitslag)

Vaardigheidsniveau-punten = 16

Fucking gierig, hij stond eerst 1 - 0 voor maakt ik de gelijkmaker door een geweldig lobje.
    Toen maakte ik de 2 - 1 en toen scoorde hij er later nog een via een kopbal en daarna ook nog een kopbal :mad:
    HAD GEWOON KUNNEN WINNEN! :mad:

Laatst bewerkt: 11 feb 2009
  11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hehe, kies dan ook geen 1 sterren team. Dan weet je dat je weinig kans maakt.

12. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Als je toch met vrijwel een even sterk team speelt, dan gaat het ook om de kwaliteiten van de spelers. En dan blijkt wie beter is. Juist niet als je met een minder team gaat spelen. Dan is het verlies vaak toe te schrijven aan de sterkte van het team.

Je argumentatie gaat nergens over.

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Hoe zit dat met die 'celebrations'? Als je de rechterstick 'inklikt', dan doet ie 'de robot', gewoon 'in-game' zeg maar, maar wanneer je gewoon gaat rennen en de pook een richting in duwt, dan loopt ie met zijn armen wijd, of met zijn hand bij zijn oor etc, totdat teamgenoten bij hem komen, en dan krijg je gewoon een soort 'filmpje'.

14. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Dit filmpje kan je waarschijnlijk wel helpen:
    http://www.youtube.com/watch?v=RVa-JwOO7zA

;)

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook naar help bij besturing(volgens mij) en dan ''vreugdedansen''

16. mikeVermeule

mikeVermeule Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die league matches speel ik vaak ik won met real sociedad ofzo van barcelona en van inter won ik met lecce, dat zijn altijd leuke dingen hoewel je daarvoor wel verliest:mad:

17. Arie Moens

Arie Moens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een idee hoe ik de online opstellingen (dus met de nieuwe transfers bij) ook kan gebruiken als ik gewoon exhibition tegen een maat doe?

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom pak ik gewoon gelijkwaardige sterren teams ;). Het was leuk geweest als EA iets van een geluksfactor had toegekend aan de speler met het mindere team. Maar dat is juist het tegenover gestelde van wat er nu gebeurd.

Soms ben je met een 3,5 sterren team veel beter heel de tijd tegen Man Utd, hij schiet 1x en meteen erin. Terwijl jezelf handvol kansen mist =(.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Live season updaten.

20. Arie Moens

Arie Moens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet dat geactiveerd zijn? En zijn dan transfers van pakweg belgie en nederland ook in orde?

Deel Deze Pagina