1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niet.

Het is knapper om 5-0 te winnen met spelers van 60 tegne spelers van 60 dan 90 tegen 90. Dan kun je 5x buiten de 16 schieten in de kruising, doe jij dat maar eens met iemand van 60.

Hoe kan het dat ik vandaag bij IEDERE match buttonlag heb? Heb ik normaal nooit..

PS: Zullen we een FIFA-toernooitje maken?

Laatst bewerkt: 11 feb 2009
  2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja alle transfers.

3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wanneer krijg ik eens dat achievement dat je Legendarisch bent bij je club met Ba a Pro. Ik ben nu al een tijdje aanvoerder, haal bijna elke wedstrijd een 10 en haal altijd al mijn doelen. Zit op 100/100 respect en 9.9 positie. Moet er toch wel bijna eens zijn denk ik :)

4. indir

indir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil die rooster update ook offline gebruiken, ik heb geen boekje van fifa om dat ik het overgekocht heb en die gast had hem niet meer, hoe moet ik het nu instaleren voor offline gebruik?

@ lincoln, de beste is turkse commentator bijvoorbeeld ercan taner of niet? alleen of dat ooit uitzal komen...

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Naja boeien gaat maar heel weinig skillpoints af \o/
    En als je wint heel veel erbij \o/

6. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Indir zou idd een droom zijn:D

7. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu weer 1065 :) Nadat ik gisteren honderden plaatsen was gezakt. Erg irritant trouwens die kleine kutmennekes uit Engeland! Speelde tegen iemand, en kreeg daarna heel de tijd de melding: blabla invites you to privatechat. Ik kreeg dit niet weg, daarna mijn xbox360 uitgedaan en kreeg het daarna weer heel de tijd. Werd er helemaal gek van.
    Daarna maar bij hem terug gedaan, nu krijg ik telkens de melding als ik een maat van me een berichtje wil versturen via xbox live: your message could not be sent!

Volgens mij heb ik dus gewoon een beperking gekregen van Microsoft ofzo? Stelletje teringlijers..

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, gelukkig net een Man. Utd. sletje(lvl 22) ingemaakt met Arsenal. Spoelt toch wel een héél klein beetje de vieze nasmaak van vandaag(+- 10 gespeeld, 6 verloren) weg

9. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor

1-0 voor tot ik mn vreten liet vallen en snel met van der sar uitgooide terwijl ik niet kijk, komt gerrard aanrennen en scoort hij voor open doel. Mis ik daarna een schot op opendoel (op de lat) en komen we in de verlenging. Ik maak de 2-1 na een lekkere aanval waar ik al 1x op de paal schoot, hij maakt later een aanval schopt de bal tegen een verdediger die verdediger schiet de bal weg tegen een andere verdediger balt rolt voor de voeten van torres hij maakt de 2-2.

wint hij met penaltys

soms he :')

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
  11. indir

indir Active Member

Leuk Bevonden:
    0

12. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt hij vanzelf offline gebruikt?

13. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet.. Dan moet je waarschijnlijk een code kopen voor 1 competitie ofzo met xbox live points.
    Kwam ralluf nog tegen trouwens, maar kreeg weer de melding dat dat potje niet meer bestaat.
    Is eigenlijk wel vaak de laatste tijd!

Laatst bewerkt: 12 feb 2009
  14. indir

indir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ok, dus dat word zonder rooster update gamen :confused:

15. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet gewoon met reset squads? Dat werkte wel bij mij volgens mij....

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom blijf ik nou op de paal schieten... ik raak de paal 3x en kop 1x op de lat. Hij kopt 1x met Tevez van buiten de 16 zelfs, zo precies in de kruising. Echt genieten.

Als je reset squads doet trouwens, hierboven, dan werkt het wel geloof ik.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Begin me eigen steeds meer te ergeren aan die voortrekkerij waar EA aan doet, echt zo erg.

Die Cassilias is een fokking dwerg maar houd wel alle ballen tegen. Schiet je van dichtbij loeihard in de hoek van het goal houd hij hem nog. Het lijkt verdomme net alsof die bal in "Matrix-Slowmo" richting Cassilias vliegt.

Chelsea, wat een kut team om tegen te spelen.

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de update speelde ik met Chelsea, had ik een streak van 17 te pakken op een gegeven moment. Nu heb ik van de laatste 7 potjes 5 verloren en 2 gewonnen. De hele opstelling is door elkaar geschud en het hele team speelt niet lekker meer. Echt irritant! De combinaties, opkomende spelers e.d. positioneren zich constant achter de tegenstander etc. Echt matig.

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Niet? Die fucking Quaresma schiet verdomme alle ballen erin. 9/10 staat mijn keeper gewoon te kijken en gebeurd er niks.

Wat een effect aan de ballen hé?

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Quaresma? Die bakt er al helemaal niks van. Dit had echt bij Inter moet blijven. Net of ze nog niet genoeg spelers hebben :lol:.

Deel Deze Pagina