haha, tijdje niet meer gespeeld en ik verlies alles Wie wilt er zo ff potje tegen mij? ff kijken hoe slecht ik nou eigenlijk ben gamertag is TerrorKoning moetje maar ff hier reageren dan kom ik ff online.
Wie weet hoe ik kan voorkomen als ik zit te verdedigen en krijg plotseling de bal. en heb dan de pass of schietknop daarvoor al ingedrukt hoe ik die kan annuleren want dit gebeurt me zeker 1x per wedstrijd. Zie nu ook als tegenstanders de bal iets voor zich uitspelen en dan er steeds achter aanlopen om snel te counteren hoe doe je dit?? alvast bedankt
Ja, was inderdaad raar! Ik vind maar steeds een potje, en dan weer 3 potjes geen, enzovoorts. Zit soms 10minuten naar een potje te zoeken, en vind je eindelijk iemand, kun je weer leaven omdat hij Man.U kiest. Mijn NAT staat echter gewoon op open.. hebben nog meer mensen hier last van?
Ja zo is het bij mij ook, echt gvd irritant! Stond gisteravond nog 1015, nu weer 1250 ofzo... 3 frotpotten op rij verloren, en ik snap er geen kont van.. want het kan echt niet zo zijn dat ik gister 3x beter voetbalde, volgens mij zit ea mij gewoon te fucken ofzo hoor... Echt gewoon niets lukt, sta telkens bijna in de top 1000... maar haal het dan dus weer net niet!
Manager Mode met Parma begonnen, zit nu in mijn derde seizoen en het team begint behoorlijk sterk te worden Speel nu in de Serie A en heb al 4,5 ster.. zal binnenkort mijn opstelling met overall cijfertjes eens posten, spelen alleen maar jonge talenten in m'n team die allemaal in de 90 gaan eindigen *)
Net tegen iemand gespeeld hij manchester ik volendam, die jongen is manchester niet eens waardig ik verloor maar met 2-0 waarvan 1 een stop fout door Verhoeve.
Je bent ongeveer hetzelfde als mij bezig! Ik stond zaterdag 1903 , toen heel veel gespeeld, en maandag stond ik 829ste. Nu, sinds de nieuwe update, verlies ik vrijwel alles... oke, 1x of 2x op rij een hele goede tegenkomen zou toeval kunnen zijn, maar 7x , waaronder ook nog mensen van buiten de rankings?! Sta nu weer op een toch wel teleurstellende 1356ste plek...
Net een potje tegen zo'n trukjes vent echt verschrikkelijk irritant, hij ook steeds corners net bij de keeper doen dat hij ze er weg moet stoten. Gelukkig wel gewonnen met 3-1
Ja heb net nog ff een potje geprobeerd en de wedstrijd gelukkig gewonnen van Inter ( met 5 verdedigers en onhoudbare ibra en adriano ), hij stond 600e ofzo. Dus sta nu weer rond plaats 1130. En dat je mensen buiten de rankings tegen komt moeten ze echt afschaffen! Zo irritant, laatst een Duitser waar ik met 14-1 van won Toch leuk dan dat ie Duits is.
Ik heb ingesteld dat ik alleen binnen 3 niveaus speel. Vind ik zelf ook leuker want dan is elke wedstrijd weer lastig!
Wat een kutmongolen kom je soms ook tegen: Ik koos Aston villa hij Manchester United. De eerst goal maakt hij door alleen maar te rennen daarna werd het 1 - 1 , 2 - 1 , 2 - 2 en dan later nog 3 - 2 en dan stuurt hij vervolgens nog een bericht met: ur shit hahaha ik denk eerder dat hij shit is als hij met man united speelt en alleen maar rent. ferronn [Level 8] vs samwell17 [Level 13] 2 - 3 (final score) Skill Level Points = 28 Fucking hell wat een kansen heb ik gemist!
Ligt het aan mij, of kan Arsenal tegenwoordig niet normaal meer passen? Heb sowieso even gekeken bij de stats, en Gallas is 5 punt dingen sneller dan Nasri. z0mfg wtf ea sports wtf lol.
Is arsenal niet sterker geworden met Arshavin? ff testen.. Edit: Nou ik heb het idee dat arshavin echt geen aanwinst in, niet sterk, slechte pases, niet snel, alleen goed qua dribbelen.. Maar als je hem op de positie van van persie zet, is die al een stuk gevaarlijker. hij scoorde 2e helft daardoor 2 goals en 1 assist, maarja toch 4-3 verlore helaas..
Ik heb echt moeite met alle teams opeens, mijn verdedigers laten echt alles door gewoon.. Milan is ook echt een kutteam, pato en kaka zijn gewoon te snel en lopen overal doorheen
Ja veel staat anders. Arsenal speelt echt anders als eerst. best kut.. Arshavin moet je echt gebruiken denk ik als een nummer 10, gewoon iemand die de bal controleert en aan spitsen meegeeft. Want snelheid enzo zijn ver te vinde bij die gozer..