1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel al geruime tijd af en toe FIFA potjes online, kan het ook best wel aardig vind ik zelf en win regelmatig. Maar ik word niet opgenomen in de ranking list, terwijl ik toch wel aardig wat potjes heb gespeeld en gewoon ranking quick matches speel. Heeft iemand een idee hoe dit komt?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Alleen top 10.000 is zichtbaar.

3. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow, die c. ronaldo is moeilijk snel...

gewoon die gast blesseren en een rode kaart krijgen, boeiend zonder c. ronaldo zit er toch geen snelheid in die aanval bij man u.

4. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn verbinding is ook minder als ik via match creation speel. Ik speel dan ook liever soms tegen wat lagere levels dan dat ik met een mindere verbinding speel. Als ik zie dat iemand heel weinig EA Sports points heeft, ga ik sowieso weg binnen 5 minuten.

Devmarc: Knappe jongen als jij iemand kan blesseren.

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, ik vang 2x de bal op op randje 16, omdat hij dat heel de wedstrijd al bij mij deed. Schiet ik gecontroleerd en geplaatst met binnenkant voet, ik raak de schietknop NET aan, gaat hij onderkant lat 2x eruit. Normaal scoor je altijd zo, maargoed, no worries, 0-0.

Totdat een verdediger het leuk vindt om bij een corner AAN te nemen ipv weg te koppen, terwijl ik toch echt 100x op de kop-knop druk. Pakt zijn Carew hem af natuurlijk en jaagt de bal in de kruising. Echt ongelofelijk.

@ TSquares
    Dat doe ik sowieso al wel, maar ik heb al een stuk of 5x iemand tegen gehad met meer dan 10000 punten en dan gewoon 1 skillpoint. Dus dat aantal zegt ook niet altijd iets over zijn punten.

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Torres is echt veel irritanter, die gast is zo snel en balvast. Daarom kies ik dus Liverpool :+

7. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wanneer word je legend voor je club en land in de be-a-pro-mode (ik zit nu in mij 4e seizoen)?
    Ik hoorde dat je dat alleen kan worden als de moeilijkheidsgraad hoger is dan professioneel, of is dat onzin?

8. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen trucje dat die zoiezo geblesseerd raakt, dus je hebt kans op een rode kaart en ronaldo nog steeds aanwezig. Zet dan gewoon 2 spelers op Ronaldo.

Laatst bewerkt: 13 feb 2009
  9. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Of speel gewoon niet tegen Man Utd als je het zo'n probleem vindt ;).

Fifa heeft echt per wedstrijd een factor dat je scoort of niet ingebouwd, dat moet serieus wel. Net met 6-0! gewonnen van Real Madrid met 7 schoten op goal. Daarna met 0-1 verloren van PSG met 12 schoten op goal. Ik schoot op precies dezelfde manieren elke keer, dus schuin naar de goal lopen, even ophouden en geplaatst schieten, zelfs 2 lobs gingen op de lat.

10. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Spelers kunnen sowieso niet geblesseerd raken ranked.

11. SC Voorne C2

SC Voorne C2 Guest

Nee dat is onzin.

12. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Aston Villa tegen Sevilla.

0-2 voor hem door 2 steekballen op Kanoute. in de 44e en 45e minuut scoor ik de 2-2.

Hij in de 50e minuut uit een vrije trap de 3-2 (mijn muurtje springt de helft van de tijd niet, ook al druk ik duidelijk op driehoekje). en ik scoor in de 70e en 75e minuut de 4-3.

Ik dacht, de buit is binnen! Nee hoor, hij geeft in de 86e minuut weer een steekbal, nu op Fabiano en hij scoort. 4-4. Daarna, ik in de 90 een voorzet, Carew kopt door en zijn eigen speler maakt een sliding, 4-5 :lol:. Eigen doelpunt van hem. Masterlijk!

Erg slecht verdedigd van beide partijen, maar wel een pot vol spanning en sensatie! Achteraf wel een verdiende overwinning, ik had veel meer kansen en zelfs meer balbezit (terwijl ik dit nooit heb bijna).

13. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Echt? Dat wist ik niet 8)

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wil met juventus gaan spelen, maar dat stadionis echt heel vervelend. Hoog en veel schaduw en zon door elkaar heen. Kan je er niet voor zorgen dat je in een ander stadion speelt? Of s'avonds? Want ik zie zo echt weinig verschil tussen de teams!

15. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    torres vind ik een beste man, maar hoe hij door sommige word gebruikt.... na een mislukte aanval van mij meteen steekpass naar voren en torren rushed en scoort. Echt te lelijk en die ventjes altijd nog het 'Ssssht' gebruiken als celebration he, alsof je geheadshot bent.

dan ben je dus gewoon 2 spelers kwijt die gast rent door je spelers heen en ja je riskeert wel een onnodige rode kaart maarja.

hmm, nog niet geprobeerd. Maatje van me kiest altijd man u en dan pak ik hem aan.

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heb nu bijna 3 Seizoenen Speltype Coach erop zitten!
    Mijn Coach prestige is ondertussen 8/10 en op het moment dat ik dit typ sta ik 4-0 voor in de Championsleague finale van dit seizoen.

Het 3e seizoen zit er nu dus bijna op, maar is het nu mogelijk om van TEAM te wisselen als Coach? Of zit ik voor altijd bij de club die ik nu heb?
    En als het mogelijk is...
    Moet ik dan afwachten op aanbiedingen van clubs, of kan ik zelf aangeven wat ik zelf graag zou willen?

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ferron is geownd verhaal

Ik was Aston villa hij Valencia:

Ik kwam met 4 - 0 voor ja 4 - 0 !!!!
    En daarna scoorde die gozer ook 4!!!!!!! :mad::mad:
    en daarna werd het 6 - 4 voor hem fuckkkkkk

bernsen 1979 [Level 16] vs ferronn [Level 8]

6 - 4 (final score)

Skill Level Points = 22

Had gewoon 4 - 0 van een level 16 kunnen winnen :mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Ja, dat verdiende een tabel eromheen! :mad:

18. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik speel precies hetzelfde, met Walcott rechts en Nasri links, maar gisteren lukte er heel veel opeens niet meer, allemaal kutpasses enzo. Misschien omdat het donderdag de 12e was ofzo.

19. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom gaf je het uit handen dan? Eigen fouten of was hij gewoon beter? Als hij op een gegeven moment beter was dan had je niet met 4-0 kunnen winnen natuurlijk, dan is hij de terechte winnaar :b:. Maar als het je eigen schuld is had je inderdaad van die gast kunnen winnen :thumbs:

20. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook dat de wedstrijd opeens omslaat. Ik stond een keer 3-0 voor geheel verdiend. Opeens maakt hij 75e minuut 3-1 uit een counter. Vanaf toen lukte alles bij hem, maakte hij net voor het eind 3-3 en won met penalty's.. Soms is het opeens heel lastig verdedigen, er was geen houden meer aan. Wel fokop

Deel Deze Pagina