1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    @ Viktor

Als ik een goede aanbieding krijg ;)

2. MrKennedy

MrKennedy Talk Loud Hit Harder

Leuk Bevonden:
    0

Ja ik had ook ineens C. Ronaldo in een AC Milan shirt:lol:

Ik hoop trouwens met die Update dat Andrei Arshavin naar Arsenal is, want dan kan ik hem eindelijk kopen:D

3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik net tegen een gast, speelt hij met 6 verdedigers in het eigen strafschopgebied (op het de lay-out van het veld). Elke keer de lange bal op de spitsen en rennen. Er doorheen komen is ook niet echt te doen op die manier. Hij had niet eens een middenveld opgesteld :lol:.

Wel 1-0 verloren natuurlijk =(

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    als je een wedstrijd begint moet je proberen in ieder geval voor minuut 5 op zijn helft te komen, je ziet of hij een n00b tactiek heeft, dan leave je gewoon.

Ik kwam gister SoldEagle tegen, een mocro/nederlander, hij wou Man Utd, ik wou het niet met mijn Aston Villa, hij koos Liverpool.
    Nog steeds een n00b team maar ach.

Hij is 10 minuten bezig met zijn opstelling, ik heb de aftrap maar trap niet af, kijk op de radar...

Hij speelde serieus met 9 verdedigers en Torres in de spits.
    Ik leave, hij meteen; AWHAHAHAW JIJ BENT WATJEEEE

5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

10 minuten wachten dat doe ik zelf niet meer want dan weet je dat die met een noob opstelling komt.Ik wacht 2 tot 5 minuten ben je dan niet klaar met je opstelling ga ik uit de game,sommige mensen weten niet waarom je een harde schijf op je 360 hebt

6. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, jammer dat de gasten die zo hoog staan echt vaak op een kutmanier spelen. Niet iedereen ;) maar veel wel.

Ik heb net ook ontdekt dat je zijn letterlijke opstelling kan bekijken. Meteen op start en dan Match Details -> Player Ratings -> RB (bij mij R1) en dan kan je de opstelling van de tegenstander bekijken hoe hij het echt heeft ingesteld. Ik heb gemerkt dat de opstelling die je in het beginscherm ziet, voordat de wedstrijd begint, niet een goed beeld geeft van de echte opstelling.

Als daar al meteen meer dan 7 spelers in de verdediging staan, ga ik voortaan ook leaven. Dat is gewoon niet te doen.

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    top 100 is veelal Manchester United en een n00b opstelling,

Ik ben overigens erg afhankelijk van Adidas Live Season.
    De afgelopen 3 weken speelde ik matig want ik had niet een team wat goed functioneerde, ik zakte dik uit de top 100.
    Nu is Aston Villa weer goed en daarmee wint ik 90% van lvl 24-30.
    Dus deze week ff flink spelen om weer een hoge rank te behalen:+

8. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, overigens, is het iets van de laatste update oid dat ik de easw puntjes van de tegenstander regelmatig niet meer zie? Soms helemaal niet, soms pas na een helft ofzo...

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Allemaal kleine bugs, soms zie je spelers de eerste 10 minuten niet (heb ik steeds vaker)
    Soms zie je het pauzemenu niet eens tijdens een wedstrijd, soms zie je de credits niet.

Trouwens zeggen de credits niks, je krijgt ook EASW credits voor Tiger Woods 08;)

Overigens was de licentie voor de Champions League voor PES 09, betekend dat dat EA nooit meer een Champions League game gaat uitgeven?

Champions League 04/05 en 07/08 waren gewoon heerlijke games, de sfeer was geweldig!

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lijkt me niet dat FIFA de CL licentie kwijt is. Maar het is meestal het ene jaar CL en het ander WK/EK. In 2008 hadden we een EK game dus denk dat ze dit jaar weer met een CL game komen.

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste 2 jaar is de licentie van konami,dus brengt EA geen Champions League,wel jammer eigenlijk.

12. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat de easw credits niets zeggen, maar als iemand 300 punten heeft, weet ik wel dat ik tegen een nieuweling sta te spelen (waarschijnlijk). Overigens hoop ik dat ik wel minder tegen level 1's hoef te spelen komende tijd, word er een beetje moe van... Heb m op same level staan, maar ben zelf pas lvl 4...

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik net tegen een gast, hij lvl 1. Ik win met 3-0. Krijg ik 1 skillpoint, redelijk raar want hij had wel iets van 4000 easwcredtis zeg maar. Kijk ik bij zen profiel -> 9 won 62 loss. Dan snap je het nog niet helemaal denk ik _O_

14. Colintt

Colintt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt ook niet echt veel.

15. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik zit daarom ook in een leercurve. Hoop ik in ieder geval :+

16. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Pff ik had ook tegen hem gespeeld ...
    Hij was Bordeaux en ik was Aston Villa die gast ha sirieus 4x op goal geschoten en toen verloor ik met 4-1 :mad: .
    En ja hij speelt inderdad met 7+ verdidigers

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik ben sowieso iemand die niet lang wacht. Als het meer dan een minuut duurt ben ik weg, vorige keer 3 minuten wachten en toen was hij eindelijk klaar. Waren we aan het spelen en had hij 5 aanvallers. :lol:

Speel zelf gewoon altijd standaard opstelling met Arsenal. Alleen Walcott erin voor Denilson en omwisselen met Rosicky. Speelt echt heerlijk. Moet even kijken hoe ik het nu ga doen met Arshavin.

Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo schiet het tenminste op _O_

Ik Portsmouth, hij PSG. Heerlijke wedstrijd, Defoe en Crouch in de spits, heel erg sterk koppel! Wat is die Crouch trouwens lang zeg :{, lijkt net de GVR die over het veld rent!

Met me andere account kon ik niet eens winnen van lvl 11 maar hier win je redelijk makkelijk van een lvl 16. Deze game blijft me verassen!

Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik scoor nu alle corners, wel handig als het voetballend even niet wilt lukken;)

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    You want to share your secret? _O_ Moet zeggen dat Drogba, Ballack en Anelka ook erg sterk zijn met kopduels!

Deel Deze Pagina