1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    1x = hoge voorzet met een boog
    2x = strakke voorzet op hoofdhoogte
    3x = lage voorzet over de grond

L1 + 1x = vroege hoge voorzet met een boog
    L1 + 2x = vroege strakke voorzet op hoofdhoogte
    L1 + 3x = vroege lage voorzet over de grond

Ik gebruikte altijd 2x, maar met 1x komt het vaak ook wel goed.

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    2x en 3x zijn ook goed voor snoekduiken dus wie de achievement nog niet heeft ;)

EDIT:

Ik neem aan dat jullie allemaal Beyonce's nummer: All the single ladies kennen en dan vooral haar dans?
    Deze gozer is toch veel beter?! :p

klik

Laatst bewerkt: 14 feb 2009
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik hou van die spannende potjes, dit was er ook zo een. Ik natuurlijk Arsenal en hij Valencia. Ik begon een beetje afwachtend en hij kwam druk zetten, dit resulteerde in de 8ste minuut al voor een 1-0 voor hem door een kopbal. Daarna ging ik wat druk zetten en maakte ik niet veel later de 1-1. Blabla, in de 90ste minuut stond het 3-3 en kwam verlenging ( Daar hou ik van, ik pak mensen altijd aan in de verlenging. Geen idee waarom :+ ). Rond de 100ste minuut krijg ik buiten de 16 de bal, draai me om en knal hem in de linker bovenhoek met Adebayor. Daarna kwam hij erg aanvallen en maakte bijna de 4-4 maar die kwam tegen de paal, ik snel naar voren en maakte toen de 3-5, muwawawa. :+

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere potjes inderdaad _O_.

Net tot de 70e minuut met 1-0 voor, hij scoort ineens met Baptista 2 snelle doelpunten en hij gaat vanaf de 75e minuut rondspelen. Hoge passes geven en dan weer wachten met de bal. Nu een rematch dus als ik voor kom ben ik de man die rond gaat spelen _O_

EDIT
    Sta in de 1e helft met 4-1 voor, hij leaved :lol:. Nerd alert

Alleen dit snap ik dan weer niet:

Dan win ik en krijg ik een punt minder =(

Allebei Aston Villa - AS Roma

Dat heeft EA wel goed bedacht, de formule om deze punten toe te kennen :lol:

Laatst bewerkt: 14 feb 2009
  5. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, net voor het eerst weer (sinds oktober ofzo) eens een online pot gespeeld met fifa en ik weet meteen weer waarom ik het nooit doe.

- connectie is bij 90% v/d potjes ietwat traag(er), wel goed bespeelbaar maar hoogst irritant voor het snelle tikkie-takka(:9) spel dat ik speel.
    - tussenscènes moet je soms bekijken wanneer de tegenstander dit wil...:x
    - en uiteraard werd er gequit toen ik met 3-0 voorkwam.

Dit alles zorgt ervoor dat ik het lekker bij een legendary tegenstander houd die soms wel wat eentonig is en niet altijd een even grote uitdaging is maar toch veel leuker dan dit geklooi online.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vraagje, wanneer wordt je legend bij je club in be a pro mode?

ik heb net 4 seizoenen gespeeld en aan het eind werd ik wel legend bij mn land (yeeuh , Oranje eindelijk wereldkampioen) maar niet bij mn club. Ik had 1 seizoen bij Heerenveen gespeeld, 1 bij Liverpool en 2 bij Barca. Ik schiet er per seizoen 60 in maar ik wordt maar geen legend :D

ben net overnieuw begonnen en heb mijn eigen pro bij barca weer gekozen en ik sta nu op Captain/Captain maar ik heb niet zoveel zin om 4 seizoenen bij barca te blijven om legend te worden...Is er een rating ofzo die ik moet halen aan het eind van het seizoen om gegarandeerd om hoog te gaan? En kan ik ik ook in de winterstop naar een andere club? (ik wil de italiaanse competitie wel eens proberen.)

Trouwens nog iets wat me van de week opviel, ik speelde van de week met een vriend online, ik barca, hij Man U. Mijn eigen speler zat wel bij barca maar zijn speler niet bij Man u. Is dat omdat hij de engelse competitie gekozen heeft voor Adidas Live Season?

(we speelden via de "invite a friend" optie dus unranked)

7. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Aan het eind van je Be a Pro career krijg je een speciaal toernooi dacht ik. Als je die wint ben je Legend. Je moet op dat tournooi wel captain zijn. Ik heb de achievement zo gehaald.

Best handig trouwens die Be a Pro spelers, ik gooi ze altijd in m'n team bij Manager mode en leveren altijd minstens 80 miljoen euro op :) Maarja mijn speler is ook 96 overall dacht ik

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    de mijne is ook overal 99,.. had na het 4e seizoen nog 70.000 exp over.

Dat toernooi heb ik gewonnen, dat was het WK (international cup) maar daarmee wordt je nog geen legend bij je club :mad:

waarom speel je trouwens niet europees on be a pro mode?

9. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Legend bij club word je volgensmij door 2 jaar op rij kampioen te worden met je club als aanvoeder

10. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ok. dat heb ik bijna. Vanavond of morgen dan maar afmaken :)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ah okay, dan klopt t wel... ik was nml als squad member naar barca gegaan en alleen t laatste jaar als aanvoerder kampioen geworden.

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Geweldig als iemand ssst doet en hij komt op 2 - 1 voorsprong en dat je daarna in de laatste minuut nog de 3 - 2 maakt :D en dan vervolgens de robot doet :D

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe de laatste tijd ook altijd SSSSTTT of Ik Hoor Je Niet :lol:. En dan langs de complete zijlijn gaan lopen op die manier. Helemaal leuk als de tegenstander op een irritante en laffe manier speelt.

Alle andere vieringen krijg ik vaak met geluk een leuke viering, de rest ken ik nog niet echt.

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind dat zo irritant, ik druk ALTIJD alles door. En dan maken hun de 1-1 ofzo en dan dat kut gebaar. moeten ze er echt uithalen want vind er weinig aan! Gewoon lekker doordrukken en verder voetballen!

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Druk ook altijd door, of het moet een idioot zijn die overdreven moet reageren na een goal. En als ik daarna voor kom te staan, dan loop ik wel altijd even wat rondjes om zijn keeper. :+

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind het wel leuk, alleen de robot duurt meestal te lang :+

17. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Juichen hoort gewoon bij de sport ;)

Is juist goed dat je even kunt genieten van een goal. Als je gelijk verder gaat is daar geen tijd voor.

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Juichen hoort bij de sport ja. Maar dit is gewoon te frustrerend. gewoon lekker door voetballen :D

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Juichen vind ik prima. Doe zelf ook altijd ''Shhhh''. Vooral als het een schitterende goal is of als de tegenstander een beetje arrogant doet; Hooghouden, trucjes doen etc.

20. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn frustrerende manieren van juichen, maar dit zegt ook iets over het karakter van je opponent.

Zoals IndoAap boven me die Sssh gaat doen bij een mooie goal van zichzelf, ook als de tegenstander niks fout heeft gedaan. Dat getuigt van arrogantie.

Deel Deze Pagina