Het werkt vaak wel, want de tegenstander raakt er soms iets meer gefrustreerd door. Hierdoor ga je bijna altijd minder spelen en wil je te snel een goal maken. Als ik achtersta of ik heb een sportieve tegenstander doe ik altijd R1+L1 = Skip. Verder vooral die uitdagende en arrogante gebaren als de tegenstander erg irritant bezig is. Geweldig om hem dan op die manier te "vernederen" terwijl hij hulpeloos toe zit te kijken thuis op de bank .
50% van de tegenstanders zijn arrogant en vervelend. Dat je gaat juichen door op je knieen te glijden vind ik niet erg. Maar eerst naar de middelijn met het handje aan je oor daar word je moe van!
Ik vind het nog steeds echt jammer, dat je spelers niet moe worden in een online wedstrijd... Spelers blijven maar 90 minuten lang druk zetten op je verdediging, zonder enige verschijnselen van moeheid. Echt heel jammer.
Ja, en dan worden mensen nog kwaad ook als je een realistische speelstijl hebt met spelers die niet de hele tijd druk zetten vanaf de 16 van de tegenstander.
hey, ff vraagje. Ik weet hoe je in lobby 2v2 doet, maar nu is mijn vraag is daar ook een soort quick option voor want soms duurt da erg lang ?
Mensen raken er bijna altijd gefrusteerd van => slechter spelen => wedstrijd gewonnen. \care als mensen enorm boos worden. Heb al genoeg hate-messages gehad van mensen die ik had verslagen zónder dat ik overdreven ging juichen, dus maakt me echt niks uit
Tering gierig! ik maakte na 80 minuten de 1 - 1 en daarna drukte ik perongeluk B in en raakte ik zijn speler penalty! 2 - 1 in de 90e minuut
Vandaag maar 2 potjes gespeeld maar wel 2 lekkere potjes gespeeld . Ik beide keren met Aston Villa (zonder update). Dit team blijft voor mij toch het lekkerste, snelle en sterke spitsen, snelle vleugelspeler en een degelijke verdediging. Nog wel wat traag vaak, die verdediging, maar met Reo-Coker wordt dit best goed opgevangen. Tegen Aston Villa en Arsenal gespeeld. Tegen Aston Villa kom ik achter door een matige kopbal, net voor rust scoor ik de 1-1. Daarna heb ik hem echt helemaal weggespeeld, zeker met Agbonlahor EN Carew voorin, lekker combinerend tegen een trage verdediging. Uiteindelijk nog met 2-1 gewonnen, hij ging bij de 1-1 rondspelen en hoopte denk ik op penalties want hij zag dat ik hem wegspeelden op sommige momenten. Daarna in de 75e minuut toch gescoord en lekker SSSSSSSST gedaan naar 'm . Daarna tegen Arsenal, 2 uitgespeelde kansen en al snel op 2-0 (15e en 17e minuut). Daarna maakt hij nog wel de 2-1 met Adebayor net voor rust, ietwat gelukkig maargoed, ook eigen schuld. Daarna in de 80e minuut de genadeklap en het was 3-1. Al wel meer kansen gehad, maar niet afgemaakt. Hij leaved in de 90e minuut en ik krijg dus de 3-0 ipv 3-1 . Ook maar even een bedankje gestuurd . Ik betrap mezelf er nog wel vaak op dat ik de bal ALTIJD, of in ieder geval vaak, probeer laag uit te verdedigen. Terwijl ik weet dat ik onnodig risico loop en het eigenlijk gewoon in 90% van de gevallen niet slim is. Toch blijf ik het doen, omdat ik het automatisch doe ofzo . Doen meerdere mensen dit? Vaker onbewust dan niet, maar heb echt al veel tevaak zo doelpunten tegen gehad
Hoe kan je je xbox live history terug kijken? En zo zien welke rank je tegenstander had. Ik kwam het ooit tegen maar kan het niet meer vinden. Ben wel benieuwd, want heb volgens mij tegen best goede gasten gewonnen de laatste tijd. Heb een aardige winning streak van 13 games \o/
Ralluf een paar keer tegengekomen online maar we konden het qua teams niet helemaal uitkomen wel jammer
Ongelooflijk zeg. Ik krijg de bal niet meer in de goal. Net weer 0-1 verloren omdat ik 7 keer alleen op de keeper afloop en 7 keer van der Sar redt. Is Van der Sar nog beter geworden sinds de update? Ik kom er niet meer langs.
@ Loonens Ik ken het probleem met uitverdedigen. je kan hem hard wegtrappen, maar je speelt gewoon met pases omdat je zo eruit wil komen. Doe ik ook steeds, en vaak wordt het daardoor iets te gevaarlijk
Ligt eraan met welk team ik speel. Heb ik een team met goed koppende aanvallers/middenvelders dan trap ik hem altijd weg. Heb ik een team met wat kleinere spelers, dan gooi ik hem gewoon uit of speel ik hem achter rond
Ja, dat doe ik dan ook, maar dat is bij een doeltrap. Maar ik bedoel meer na een aanval van de tegenstander, waar ik dan de bal verover in mijn eigen strafschopgebied ofzo. Dan speel ik vaak laag over naar een medespeler, terwijl ik dan gewoon heel vaak de bal inlever bij de tegenstander. Ik ga echt proberen om die bal meteen WEG te knallen, ook al is het over de zijlijn. Gewoon weg van mijn goal! @ TSquares Overkomt me ook echt te vaak. Dan loop ik recht af op de keeper en dan doe ik hetzelfde als normaal, maar ineens gaat niks er meer in. De wedstrijd erop heb je 2 kansen in de hele match en win je met 2-0
Ik zat net even door de verschillende commentaar bestanden te bladeren op MP en daar stond English 2 bij voor 400punten. Zit hier verschil in t.o.v. het standaard Engelse commentaar dat FIFA al bevat?
Dit zijn andere commentatoren, 2 andere geloof ik. Zorgt voor meer sfeer heb ik gelezen, weet niet of het ook zo is.