1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    FC Ribery dus :+

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    DIe heb ik al met FC Podolski ;). Dit gast is met Klose echt onhoudbaar op sommige momenten

3. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen FC ronaldo?

4. spolak

spolak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit dat nou eigenlijk met die online modus? Je krijgt punten als je wint, afhankelijk van de tegenstander's ranking/team word dit bepaald? Als je verliest krijg je minpunten of hoe moet ik dit zien?

5. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wint krijg je vaardigheidspunten. Die zijn nodig om in de leaderbords te komen. Ze zeggen dus wat over je skills. Als je verliest gaan die eraf. Verlies je van iemand met een lage rank, dan verlies je veel. Win je van iemand met een hogere rank, dan krijg je natuurlijk een redelijk aantal punten. Bij elke wedstrijd(Winnen of verliezen maakt niet uit) krijg je EA-Points. Dit zegt iets over hoe vaak je een EA-Game online hebt gespeelt

6. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    wahjenski ik heb gister the peterson 1G gehaald :9
    en is niet eens mijn laatste achievement haha. maar komt omdat ik elke dag paar potjes met me broertje speel :9
    tikt wel aan

7. spolak

spolak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @IndoAap
    oké bedankt!

Heeft iemand niet een handig linkje naar een site waar de multiplayer word uitgelegd?

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Spooner8 [niveau 1] tegen ferronn [niveau 8]

0 - 2 (einduitslag)

Vaardigheidsniveau-punten = 0

Jippie??
    Die gozer was redelijk goed,hij had ook aardig wat kansen ik had er 3 en had er daarvan 2 afgemaakt :9

9. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je ranked tegen een vriend speelt??

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    In de lobby ofzo :9

11. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Via je de leaderboards je friends kiezen je friend selecteren dan create match ofzo. Dan kan je Ranked kiezen.

Iemand die een potje wil spelen?

12. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oja ik zie je moet dan sessie maken en niet elkaar uitnodigen in lobby, volgens mij heb ik ut :p

13. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is iemand wel is opgevallen dat drogba niet te houden is :'-(

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, want ik win altijd van Chelsea.
    Ik loop ook altijd wat naar achteren en hou dan B ingedrukt en als me mannen hem niet hebben heb ik hem _O_\o/

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Kwam net 'superlers' tegen.

Hij Aston Villa , ik Arsenal.

Speel vrijwel nooit met Arsenal, omdat het me totaal niet ligt. Pak normaal ook Aston villa, maar omdat hij dat koos, koos ik Arsenal maar als alternatief.

Al snel bleek dat mijn opstelling functioneerde als een natte krant, en gooide vlak voor rust even de boel helemaal om, wat ook meteen goed liep. Even later de 0-1 gemaakt, en het duurde lang, heel lang op de 1-1, wat toch wel terrecht was gezien het spel. Echter gebeurde dit in de 90ste minuut, en kwam het toch wel even heel hard aan bij mij.

Ik wist dat als ik zo door voetbalde zoals de laatste 20minuten, ik het niet zou redden in de verlenging, en besloot maar vol op de aanval te gaan. Genoeg kansen, maar geen goals. In de 120ste minuut kop ik nog op de lat, en werd het tijd voor de penalty's.

We raakte allebei veel, totdat hij miste. Ik mis ook, en we gingen weer verder.
    Steeds zaten we er allebei steeds nét naast, en het wachten was op de 1ste die een bal stopte. Hij schiet, mijn keeper krijgt de bal op zijn knie, en gaat met heel veel effect omhoog, waarna hij op 2 meter van de goal terrecht komt, en héél rustig de goal in rolt.
    Net toen er werd gefloten dat hij mis was, rolde de bal nog de goal in. Erg zuur voor superlers, maar hier kon ik ook niks aan doen. Ik schoot uiteindelijk raak, en won dus ook.

Maar, wat een geweldige wedstrijd! Dat ik er hier niet meer van krijg. Het was de hele wedstrijd spannend, en wil hem zeker nog eens tegenkomen! :)

16. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was inderdaad een leuke pot! Zat al zo te hopen dat de 1-1 viel en dat dan in de 90ste minuut was wel lucky }:]
    Die penalty was inderdaad raar ja. Want ik hoorde ook niet van Evert of Youri of ie nu wel of niet telde, dus was al bang dat het zo was. Fijn he, fifa 2009 \o/

Binnenkort spelen we nog een pot, vond de pot erg spannend!

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    JoshieA [Level 9] vs ferronn [Level 8]

1 - 4 (final score)

Skill Level Points = 37

Geweldig lol, hij koos manchester united en ik dacht tja dan kies ik het maar ook en daarna kozen wij ook dezelfde shirtjes XD ik kwam in de 20e minuut al op een 2 - 0 voorsprong en hij daarna de 2 - 1 daarna scoor ik nog de 3 - 1 met berbatov en de 4 - 1 scoorde ik toen hij weg was. was wel redelijk kut met dezelfde shirtjes :9

en nu staat dit op de easportswebsite:

FIFA 09: ferronn,JoshieA played as MANCHESTER UTD against The CPU who played as MANCHESTER UTD and won 4-1

wtf? :9

Laatst bewerkt: 17 feb 2009
  18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Iemand enig idee hoe ik de optie aanzet dat je een e-mail krijgt wanneer je een wedstrijd wint?

19. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In je XBoX Live instellingen, Hoofdmenu van FIFA > Xbox Live > Settings ofzo

20. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Gisteren 2 matches gespeeld met respectievelijk AC milan en Inter. AC milan uiteraard met Beckham als rechtshalf. Dan kan je met het koppel Kaka, Ronaldinho voorin toch wel voor veel gevaar zorgen.
    Vond AC milan zelf ook fijner om mee te spelen. Inter heeft vooral veel beweging voorin en met Maicon achterin ook nog eens snelheid om alle snelle spitsen van de tegenpartij er alsnog af te rennen, maar AC vond ik als collectief fijner. Daar kreeg ik meer voetbal uit, zogezegd.

Speelde in de volgende opstelling (van rechts naar links)
    Doel: Abbiati
    Verdediging: Zambrotta, Kaladze, Nesta, Jankulovski
    Middenveld: Beckham, Seedorf, Pirlo, Gattuso
    Voorin: Kaka, Ronaldinho

Deel Deze Pagina