Kwam net 'superlers' tegen.
Hij Aston Villa , ik Arsenal.
Speel vrijwel nooit met Arsenal, omdat het me totaal niet ligt. Pak normaal ook Aston villa, maar omdat hij dat koos, koos ik Arsenal maar als alternatief.
Al snel bleek dat mijn opstelling functioneerde als een natte krant, en gooide vlak voor rust even de boel helemaal om, wat ook meteen goed liep. Even later de 0-1 gemaakt, en het duurde lang, heel lang op de 1-1, wat toch wel terrecht was gezien het spel. Echter gebeurde dit in de 90ste minuut, en kwam het toch wel even heel hard aan bij mij.
Ik wist dat als ik zo door voetbalde zoals de laatste 20minuten, ik het niet zou redden in de verlenging, en besloot maar vol op de aanval te gaan. Genoeg kansen, maar geen goals. In de 120ste minuut kop ik nog op de lat, en werd het tijd voor de penalty's.
We raakte allebei veel, totdat hij miste. Ik mis ook, en we gingen weer verder.
Steeds zaten we er allebei steeds nét naast, en het wachten was op de 1ste die een bal stopte. Hij schiet, mijn keeper krijgt de bal op zijn knie, en gaat met heel veel effect omhoog, waarna hij op 2 meter van de goal terrecht komt, en héél rustig de goal in rolt.
Net toen er werd gefloten dat hij mis was, rolde de bal nog de goal in. Erg zuur voor superlers, maar hier kon ik ook niks aan doen. Ik schoot uiteindelijk raak, en won dus ook.
Maar, wat een geweldige wedstrijd! Dat ik er hier niet meer van krijg. Het was de hele wedstrijd spannend, en wil hem zeker nog eens tegenkomen!
Klik om te vergroten...