1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is hij geleaved toen hij zag dat je dezelfde shirtjes had en toch gaat de game door, ook wel is gehad.

2. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HSV, Boca, Sao Paulo, Hertha _0_

3. spolak

spolak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kun je online je resultaten zien?

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Start, mijn fifa 09, daar ergens moet het staan.

5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Xbox Live > XBOX LEADERBOARDS en daar staat je resultaten.

Ik erger mij de laatste tijd zo erg aan mensen die FC Geile Ronaldo nemen wanneer ik bijvoorbeeld Twente of 'the wolves' neem dus zijn er mensen die LEUKE ranked potjes willen spelen, voeg dan aub ff II QuicknezZ II bij Xbox Live

6. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yes een win streak van 7 :p Ben in laatste paar potjes 2 ranks gestegen. ben nu level 10. Net gewonnen van een level 13 (wel met moeite). Arsenal!!! :D

7. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel games heb je gespeeld voor level 10, ik ben gewoon nog lvl 1. Maar ik speel niet veel online, kom alleen maar ventjes tegen die met een 5 sterrenteam willen spelen die weinig spel hebben en alleen maar rushen en dan knallen. Hatelijk.

8. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shit nu weer 2 verloren. Uhm 289 games in totaal gespeeld tot nu toe.

Laatst bewerkt: 17 feb 2009
  9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik heb ongeveer 79 keer gewonnen en heb een rank van 12 of hoger. :+

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik add je. Btw, The Wolves zijn wel ownage. Nog nooit mee verloren. Die Ebanks-Blake is niet the houden

11. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik begon gelijk online en was toen nog slecht. Had er iets van 50 verloren en 15 gewonnen ofzo.

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Die laatste nederlander had ik echt wel met minimaal 6 - 1 mogen verslaan.
    1e kans was een open goal die ik op de paal schoot en daarna nog serieus 6 één tegen één kansen gehad :9
    En van die skill level points klopt geen reet... ligt het nou aan de goals? :eek:

Ik zit nu op een 5 winstreak proberen de 10 te halen.
    Ben eerst gezakt van ong 1300 naar 800 en ben nu weer 1067 dus ben weer hard op weg!

Lang leven Aston Villa :D

P.S 600 berichten! :9

Laatst bewerkt: 17 feb 2009
  13. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Q: How does the ranking system work?
    ------------------

A: It's based on Elo, which is a system originally designed for ranking chess players but was adapted for many many different games and video games alike.

Elo rating system - Wikipedia, the free encyclopedia

It's modified slightly in FIFA, so that, the teams used change the weighting of the outcome. All else equal, a user playing with a one star team will gain more points if they win than if they were playing with a 5 star team. How much of a difference does it make? Well you could say that the difference between a .5 star team and a 5 star team is roughly equivalent to about a 3000-4000 ranking point difference. So someone who is ranked 3500 points above their opponent can even the expected outcome ( and hence potential point winnings and/or losses ) by selecting a .5 star team if their opponent selects a 5 star team.

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd leuk als mensen de robot doen als ik 4-0 voor sta. Doe dan bij elk doelpunt wat ik nog maak ook de robot. Ben benieuwd hoe hun gezichten er dan uitzien

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    ferronn [Level 8] vs rgStain [Level 1]

3 - 0 (final score)

Skill Level Points = 31

Jammer dat hij level 1 was :mad:
    Ik was een 2 sterren team en hij west brom :9

16. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha vandaag gewonnen met 9-0 van zown gozer...ik zo ..i got you bitch via de headset ..hij allemaal schelden enzo hahaha :p

17. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, echt WTF.

0-0 tegen Real, 88e minuut, ik zie Helguena of weet ik veel hoe die clown heet, ik zie hem diepgaan. Dus ik loop zeker 5 meter VOOR (ja VOOR) hem mee, krijgt hij een fucking steekpass ongeveer vanaf de zijlijn. Rent men verdediger ineens op stroop =(. Hij staat onderhand echt stil en die mongool rent gewoon door. Conditie had hij nog genoeg en het was Reo-Coker, een acceleratie van 82 en speed is ook niet zo slecht dus dit is echt bull.

Ik haat trouwens ook gasten die nou ineens Aston Villa pakken en alle ballen, maar dan ook ECHT alle ballen op Agbonlahor geven met zen 95 acceleration en 95 speed. Echt vies, heel vies. Maar wel efficient :lol:. Dus ik ga mijn tactiek ook maar aanpassen denk ik en die clown alle ballen geven. Wat een voldoening zal dat geven zeg.

Mastergame! Waarom biedt niemand nou fucking Motorstorm 2 aan =(

18. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe live update. Arsenal veel te goed. Man U normaal goed. Liverpool normaal, maar Torres in supervorm. Barca uiteraard veel te goed.

Teveel teams die ontweken moeten worden.

19. YamaPI

YamaPI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laf ben je dan :emo: Echte kerels lopen niet weg voor een sterke tegenstander _0/

20. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga niet eens met jou in discussie.

Deel Deze Pagina