1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    Running away never solves the problem

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Vanochtend iets vreemds. Staat 1-1, ik Inter hij Engeland. We gaan een verlenging in. Na iets van 5 sec in de verlenging opeens stilstaand beeld (en dat karakteristieke loading dingetje)...staat er dus opeens dat connection lost verhaal.

Krijg 5 sec later een email..en ja hoor een 3-0 loss. Terwijl ik niet degene was die een vastloper of wat dan ook had. Gelijk 30 skillspoints down the drain. Hoezo genaaid?? :):

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Echt geniaal met Aston Villa inderdaad. Tijd geleden waren ze opeens super en zag ik alleen maar Aston Villa. Daarna werden ze een heel stuk minder en zag je niemand meer Aston Villa. En nu, ja nu zijn ze weer verhoogd en vliegt iedereen meteen naar Aston Villa. :emo:

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk 60 points down the drain he, want als je had gewonnen had je er 30 bij gehad.

Je begint op 1000. Als je wint komt je op 1030 en nu je verliest kom je op 970. Dit soort gevallen komen bij mij gelukkig nooit meer voor. Het is sinds ik mijn PS3 via een netwerkkabel heb aangelegd een stuk stabieler :thumbs:

5. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Probleem is dat ik dit nog nooit heb gehad op de 360. Nu weet ik dat er in club matches wel truukjes uit te halen zijn om op deze manier wins binnen te slepen, maar schijnbaar zijn diezelfde truukjes inmiddels overgewaaid naar de gewone ranked matches.

Het was trouwens wel een uber runner die gast. Alleen maar in 1x diep spelen op Defoe en Rooney..blegh... |:-

Ik had em waarschijnlijk wel gewonnen want op het moment van vastlopen schoot ik keihard op de paal. Misschien dacht die gast wel dat die bal erin zou gaan ofzo en ging 'ie daarom weg.

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Daarnet tegen iemand gespeeld met meer dan 230.000 punten in totaal, bij het begin stond zijn standaard team op Spanje. Maar ik bleef gewoon op Ajax staan, toen besloot hij om PSV te kiezen.. Hij kwam een paar keer gevaarlijk voor maar ik verdedigde zeer goed (hij speelde erg defensief, echt triest 5 man verdediging enz.) Toen gingen we uiteindelijk naar verlenging en besloot ik Emanuelson op de linker flank te laten voetballen. Ik gaf een diepe pass op diezelfde Emanuelson, hou die voor de achterlijn binnen, kap die gozer met een akka op de achterlijn uit draai naar binnen en knal hem vol in de rechter hoek. Prachtig! _O_

Daarna nog een actie met Emanuelson die voor geeft en Cvitanich binnen kopt. In de 117'ste minuut scoorde hij nog de 2-1 waardoor hij meer druk ging geven, maar hij kwam er niet meer aan te pas. 2-1 gewonnen. :cool:

7. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    230.000 punten, waarvan 210.000 verdiend met Tiger Woods 2008? ;)

Lekker boeiend die EA Sports punten.

8. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Of met offline wedstrijden op rookie ;).

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mja hij had wel een skill level van 14.

10. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dat zegt al iets meer. Maar toch het gaat er niet om of je tegen iemand speelt die uberpro is of niet. Zolang ze maar niet quit'en en je gewoon een leuke pot voetbal kan spelen. De rest boeit me eigenlijk niet zoveel. :thumbs:

(ok je wilt natuurlijk wel winnen:+, maar wel op een manier dat je plezier beleeft aan de game..lijkt me)

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Eindelijk gerechtigheid!

Die Deadly Ronaldo, Rooney en Berbatov zijn van de ranking verdwenen. Waarschijnlijk een stel fucking lutsers die de "Leave-Game-Early-and-Win" glitch al hebben gevonden.

Word steeds vaker gebruikt. Sta ik met 3-0 voor, eindelijk een goede tacktiek gevonden ( 4-2-1-2-1 ), krijg je dat icoontje en is hij weg. Yep, mailtje in je mailbox met daarin : "You lost 0-3". Geweldig!

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gister 3 van de 4 potjes met Ajax kunnen spelen.. dat zijn de leukste potjes _O_ Tegen Wigan, Roda JC en de Rangers. Waren ook spannende wedstrijden, 2x tegen Wigan in de laatste minuut gescoord en van Roda met penalty's gewonnen :) Is toch leuker dan bijv. Inter-Barca vind ik. Dan gaat het alleen om snelheid.

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Klopt, hier ga je echt combineren en zoeken naar een opening. Het is ook veel moeilijker om te scoren.
    En als je scoort, geeft het je ook meer voldoening. :)

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Wel zonde trouwens dat je die goal van Urby niet hebt kunnen opslaan omdat het online was!

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja echt jammer! Dat moeten ze zeker in Fifa '10 stoppen. Dat je na de wedstrijd de replays kunt nakijken en opslaan.

Gisteravond ook nog even snel een pot gespeeld, hij nam Portugal en ik nam Spanje. Elke bal die op Hugo Almeida kwam ging er gewoon in. Hij had vier kansen, alle vier gingen ze erin. Die gast is echt niet te stoppen, ik begreep er niets van. Hij nam de bal aan, loopt Puyol omver alsof het niets is en twee verdedigers die aan hem hangen boeien hem ook niets. Uiteindelijk dus 4-3 verloren terwijl ik echt beter was.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een onzin
    Btw ik kies zelf ook Aston Villa maar dat deed ik al voor de live update. Ik let helemaal niet op de live update.
    Ik vind het gewoon een goed spelende team, en anders kies ik altijd Liverpool.

EDIT:

Jezus wat heb je toch soms een kut level 1tjes. Die je de HELE tijd neerhalen overal waar het maar kan en die de bal de hele tijd wegschieten heb. had net een rare wedstrijd me mannen liepen de hele tijd verkeerd misten op open goal etc :mad: heb toch met 4 - 1 gewonnen :9

Heb nu een winstreak van 9! :D

spieka [Level 1] vs ferronn [Level 8]

4 - 8 (final score)

Skill Level Points = 23

Had zoveel moeite met hem tot ik op een voorsprong van 2 doelpunten kwam daarna ging hij klooien :9

Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  17. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    godverdomme zeg. Hertha BC, ik denk ja die pak ik wel. Overloop hem helemaal, alleen hij heeft 1 spits Voronin. Als hij de bal heeft, schiet is het een goal. Fakeste spits die ik tot nu toe in het hele spel gezien heb!!!!!!!! Erger dan ibra, ronaldo, weet k veel. Deze is zooo fraude. Schiet van rand 16, 35 meter, maakt niet uit. kappen schieten en goal. egt zo nasty. Nooit meer speel ik tegen die club!

18. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Level 22 grens is bereikt:thumbs:

19. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TerrorKoning [Level 1] vs MO 991986 [Level 5] 3 - 0 (final score) Skill Level Points = 33

Schreeuwend ventje, bleef zeggen dat hij me ownde en hoorde een keer zijn moeder/zus binnen komen toen hij gek werd nadat ik een goal maakte. Raakte ook gewoon 5x de paal die wedstrijd |:- Niks gaat er vandaag in. Hij leavde boos nadat ik in de 90e minuut de 3-1 maakte. Oja, hij had in het totaal 1 schot en die was raak, maakte foutje met mn keeper.

20. Eldar Paul

Eldar Paul Student

Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand me helpen, ik moet nog die achievement van dat je met je club een match moet winnen waaraan 20 mensen meedoen. Maar mijn club bestaat maar uit 2 personenen, dus dat gaat niet lukken. Is het misschien een idee om zelf een club te maken met daarin alle 'xboxworld fifa 09 gamers', zodat wij ons als xboxworld-gamers de ranglijst op omhoog kunnen werken?

Deel Deze Pagina