1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Check één van de laatste pagina's van dit topic! :)

2. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    BONHAM69 [Level 1] vs robbin92 [Level 24] 0 - 3 (final score)

Skill Level Points = 0

Na 15 minuten in de wedstrijd was ie weg, heb gelijk niveau tegenstanders gewoon aanstaan, maar zo schiet het niet echt op :+

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nummer 33 van de wereld eens ff voetbal les gegeven!
    Hij Arsenal, ik Aston villa.

Heroiic Rooney [Level 30] vs Ralluf [Level 24] 1 - 6 (final score) Skill Level Points = 51

Cheers.:b:

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Aston Villa \o/

Goed gedaan hoor! :9

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was die trage verdedigers echt zat van Avilla, zelfs zonder adidas update. Nu heb ik die weer uitgeschakeld en ben ik eens rond gaan kijken. Arsenal heeft echt sterke verdedigers, lekker snel en niet bang van een agbonlahor, eto'o, messi, ronaldo, ribery etc. Ik denk dat ik me daar maar ff op ga storten :)

Nice trouwens Ralluf, helemaal overheen gelezen. Was hij zo slecht of wat? Hoe komen die gasten zo hoog dan?

Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  6. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Loonens. Tip: 4 3 1 2 met middeveld; nasri, fabregas en rosicky, dan arshavin achter de spitsen en Adebayor en van Persie voorin. Heb hiermee een streak van 9 gehaald tegen mensen van 3 ranks hoger dan mij ook :D Alleen verloren van Hertha BSC, omdat zijn spits alles scoorde. En de verdediging van Arsenal wil nog wel is op de verkeerde plaats staan, maar dat heeft elk team misschien. Clichy en Sagna zijn wel lekker snel, Clichy bijna evensnel als Ronaldo :p

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net 2 potjes geprobeerd en met 2-0 en 3-0 gewonnen van Atletico en Real. Ben vooral blij met het feit dat ik nagenoeg geen kansen weggaf. Gisteren een wedstrijd tegen Real met 1-0 verloren terwijl ik teveel weggaf achterin. Nu staat alles als een huis!

Ik speel trouwens 4-2(DMC+MC)-2(vleugel)-2(centraal), werkt best lekker.

Zal jou opstelling/formatie eens proberen, thx voor de tip :thumbs:

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb eigenlijk geen last van de trage verdedigers, maar komt omdat ik misschien anders speel en/of aardig want ik hou altijd één verdediger achter zodat die het altijd kan opvangen en als dat niet lukt dan heb ik er weer iemand achter staan. Het valt mij nu ook op dat veel mensen bij mij gaan schieten XD

9. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, je hebt vast mijn stukje van gisteren wel gelezen. Ik liep serieus 4 spelerlengtes voor een gast met Reo-Coker en de bal werd diepgespeeld, ineens liep hij serieus op stroop. Terwijl hij daarvoor nagenoeg evensnel rende. De rest heeft een erg lage acceleration een zeker tegen de steekbal-nerds is dat funest. Ook al heb je een voorsprong.

BTW, wat heeft v. Persie een heerlijk schot, zeker als hij een beetje ruimte heeft. Ongekend!

10. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie de fuck zijn die ventjes nou eigenlijk, allemaal ventje heroiic dit dat en allemaal hoog geranked? En jij speelt hem zoek met 1-6.

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik lees al jouw verhaaltjes :9
    Ik had vandaag ook dat inplaats dat de man de bal afpakte, hij wegliep... vond ik echt heel raar die gozer scoorde daardoor ook. Aston Villa speelde vandaag niet zo als eerst komt misschien door die update ofzo.

En die v. Persie wat scoort die gozer van alle onmogelijke hoeken:'-(

12. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van Persie ja... dat schot, slaat echt nergens op. Iedereen pakt Arsenal nu ook met hun 86 verdediging, ik ga lekker door met Aston Villa, ook na de live update.

Wou net posten dat Ralluf had gewonnen met 6-1 van Heroiic Rooney, vent staat ( of stond gister ) in de top 20 van beste maandresultaten geloof ik. Echt netjes!
    Hoe kwam het dat je zo wijd won Ralluf?

Ralluf weer in de top 1000, ik nu ook weer :) Stond gister iets van 880, en daarna weer 1280 :')
    Snap er echt geen hol van, lijkt net of fifa dan af en toe bijv. mij altijd in het nadeel zet en ik sowieso verlies als ik een wedstrijd speel.

Hoe goed Adriano en Ibra zijn is ook echt niet normaal, lopen echt DOOR je verdediging heen. En dan zijn er nog gasten met 5 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders ...

13. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben altijd al Of arsenal Of olympique lyon.. Plus je zegt het alsof Aston Villa een stuk minder is, met ik ga lekker door met AV. Maar die spitsen zijn helemaal belachelijk goed:{ Er zijn gewoon teveel fraudespelers bij verschillende teams. Hadden ze iets meer in balans mogen brengen.. of juist nu maken met die updates.. mja

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag nog geen Arsenal tegen gehad, wel 3x Real, Atletico en Spurs. Real is ook erg sterk op papier na de adidas update, alleen ik merk er weinig van als ik tegen ze speel. Alleen Hunterlaar en Higuan (ofzo) hebben een goede wedstrijd gespeeld denk ik? Die zijn heel erg sterk aan de bal en met het wegdraaien enzo.

15. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel juist dat ik na de live update gewoon nog steeds door ga met Aston Villa, nu het ook wat minder is. Want zo goed zijn die nu echt niet hoor. Sommige pakken meteen een ander team als het team wat minder is na de live update. Dat wil ik zeggen.
    Barry is van 90 naar 78 bij mij, Carew is maar 77 en Aghbonlahor is ook nog 'maar' 82. Dus zo goed zijn ze nu echt niet hoor, over de verdediging nog niet eens gesproken..

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus? Is het erg om van team te switchen? Eerst mag je niet met de topteams (Barca, Man Utd, Spanje) spelen (mee eens) omdat je dan een nerd bent. Dan zet ik de adidas troep uit en ga ik met Arsenal aan de slag, mag dat ook weer niet omdat je bij je team moet blijven waar je een paar potjes mee hebt gespeeld?

En de spitsen van AV mogen dan misschien op papier niet erg getalenteerd zijn, maar als Agbonlahor (accel 95 en speed 95) wegrent en alleen op de goal afloopt, kan ook hij de bal er moeiteloos inschieten met zijn skills. Dan heb je nog Carew die erg sterk aan de bal is en als die eenmaal rent ook snel is, ook al is hij 77.

Heel veel mensen blijven bij 1 team steken, groot gelijk! Maar als ik merk dat de verdediging van Aston Villa echt te kort komt tegen de runners (bijna elk veel tegenkomend team heeft wel een snelle man voorin die met de juiste commando's dik wegrent van je verdediging) dan ga ik een team zoeken dat daar tegen kan en nog een leuke balans heeft ook. Net als Inter, alleen ligt dat team me niet echt om 1 of andere reden.

Zolang je niet met Man Utd of Barca constant speelt boeit het me echt niet. En ook dan mogen we er eigenlijk niks van zeggen, want dat zijn nou eenmaal de beste teams in het spel, gemaakt door EA en niet de gebruikers zelf. Als zij die saaie en eentonige wedstrijden nodig vinden om veel punten te scoren, laat ze lekker. Maar zolang je een team pakt buiten die 2 en je wint er veel mee en op een normale manier, dan dwing je, wat mij betreft, respect af. Ook al heb je een snelle man, of iemand met een meesterschot, of iemand die een beer is aan de bal, of de beste keeper van het spel -> zolang je die eigenschappen niet gaat misbruiken maar in het normale wedstrijdbeeld verwerkt.
    In het echt zie je bij teams met lange mannen voorin ook 90% voorzetten en 10% steekballen. En je ziet bij snelle mannen weer iets vaker de steekbal ipv de voorzet. En met mannen die een gouden schot hebben, zie je ook vaker dat ze van afstand schieten (gerrard tijdje terug voor in de beker bv). Zolang het binnen proporties blijft en het niet wordt misbruikt is het gewoon een normaal wedstrijdbeeld.

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nog ff een vraagje tussendoor:

Aston Villa met liveupdate of liveupdate uitgeschakeld? :9

18. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Respect Ralluf.

Ik vraag me ook af of die ventjes dat nou afspreken met elkaar ofzo? Ook al die deadly Ronaldo, deadly Rooney enzo. Waar slaat dat op?

Btw, er zitten hier trouwens echt veel mensen die hoog in de rankings staan. Als je bedenkt hoeveel mensen Fifa spelen en hoeveel er hier in de top 2500 zitten.

19. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo bedoel ik het ook niet, ik bedoel meer dat er heel veel spelers zijn die echt alleen de goede ploegen pakken, die bijv. eerst Man Utd. pakken, maar als die weer wat slechter zijn dan pakken ze weer Barca omdat die dan weer op dat moment beter zijn. Zo zie ik er nu ook veel met Arsenal ;).
    Ik bedoelde het meer in die richting dus.

Ik speel met live update aan btw. Altijd. ( heb alleen Premier league update )

Ralluf staat trouwens 890e zag ik net, en ik 891e:thumbs:. Heb 1 punt minder haha

Nummer 1 is trouwens de grootste oplichter in het spel, kijk eens ff (Y) Zo doet ie dat al heel lang, vorige week stond dat er ook al... en toen stond die Zazu5 ( ofzo ) nog in de top 20, nu staat hij in de top 500... of nog niet eens. Moet je nagaan hoevaak ze dat al wel niet hebben gedaan.

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap ook wel wat je bedoelde lers, maar het kwam net over of dat AV niks was en als je daarmee speelt, dat je dan wel skill hebt, maar met andere 4,5 of 5 sterren teams niet. ;)

Net met Arsenal toch maar weer eens tegen Man Utd. Hij speelde heerlijk 5-3-2 en dat allemaal centraal. Ik mocht aftrappen en binnen 58 seconden schiet van Persie de bal in de kruising. Al zijn spelers liepen automatisch wat naar voren :lol:. Daarna nog met leuke combinaties vPersie en Eduardo alleen voor de keeper gezet. 3-0. Hij maakt nog 3-1 en gaat uitgebreid dansen etc. Tijdens de replays leaved hij. Ook goed, dan een 3-0 win _O_.

Ik speel nu weer zonder update, je team is er vaak te erg van slag van, hierdoor loopt je eigen tactiek in de soep :eek:. Er zitten trouwens echt heel veel boosters in de rankings, waarom doet EA daar niks tegen? Je kan toch zo zien of mensen eruit filteren die 20x met 3-0 op rij winnen? En dan nog tegen dezelfde tegenstander ook.

Laatst bewerkt: 19 feb 2009

Deel Deze Pagina