1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat bedoelde ik dus niet. Ik bedoelde dat ik AV gewoon erg fijn vind spelen, en daarom niet een andere club neem. Als je een club niet meer fijn vind spelen moet je idd gewoon een andere club nemen.

Die boosters zijn trouwens echt ongelofelijk ja, juventino of hoe die gast ook het die eerste staat is nog wel het ergste van allemaal.

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    GODVERDOMME scoort die gozer de eerste goal doordat mijn verdediger weer wegliep en daarna maak ik een geweldige 1 - 1 scoort hij daarna via een godverdomme onmogelijke hoek pfffffffffffffffff en ik had bovendien een fucking 1 op 1 kans gemist aaaaaaaaaaah hier word ik echt gek van :mad: vervolgens mijn controller op me bed gesmeten en die vloog 1 meter de lucht in haha :9

ferronn [niveau 8] tegen ATHAMUS1988 [niveau 10]

1 - 2 (einduitslag)

Vaardigheidsniveau-punten = 31

ferronn [niveau 8] tegen koepplchen [niveau 14]

1 - 2 (einduitslag)

Vaardigheidsniveau-punten = 28

Fucking hell weer hetzelfde in de 2e wedstrijd pfff en scoort ook weer in die focking 85+ minuten :mad::mad:

Ik kap nu wel en speel morgen weer verder! :9

Later

Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  3. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis ook heel vaak 1 op 1 momenten, bijna altijd op de paal..

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nouja, tegen die gozer wat in de top 20 stond deze maand, speelde ik wel mijn beste wedstrijd aller tijden. Niet omdat ik zo ruim won, maar mijn positie spel had een zeer hoog tempo, hij liep vanaf minuut 1 achter de bal/feiten aan.

Kwam eerst 0-1 voor, toen in de 38ste minuut de 0-2.
    Hij via Adebayor de 1-2, uit eigenlijk niet eens een dreigende actie, maar een laf schot van 20meter. Maargoed, ik snel daarna de 1-3 gemaakt, en daarna liep het allemaal nog beter bij mij, de ene prachtige aanval na de andere aanval.
    Denk niet dat ik ooit nog eens zo'n goede wedstrijd ga spelen, maar heb toch wel genoten. En toen ik daarna zag dat hij zo hoog in de rankings stond, kreeg ik toch wel even een glimlach op mijn gezicht.:+

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik maar blij zijn met mij 3-1 overwinningen op level 1 tegenstanders :+

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Yeah! Ging gisteren weer zoals vanouds, nou niet helemaal.

Tegen Ralluf gespeeld :) Stond in de 1ste helft al met 0-2 achter, Drogba is werkelijk niet te stoppen met Liverpool. Na 2 keer goed rondtikken op 2-2 gekomen. Beide nog genoeg kansen maar we benutte ze niet, ik had zelf in de 120ste minuut nog 1 uitgespeelde kans en kon doorlopen, maar de scheids vond het welletjes geweest :p

Met penalties gewonnen omdat de knuppel op de lat schoot :) Maar het gaat gelukkig al wat beter! Liverpool blijft mijn team.

Gisteren wederom weer iemand meegemaakt die op 1-0 voorkomt, dan de game pauzeerd en leaved. Ik kreeg een bericht binnen dat ik met 3-0 verloren had. Toen een rematch geeist van de noob en met 4-0 van hem gewonnen. Kreeg ik achteraf een berichtje : "OMIGAW!D! Why you leave?" ... myah, daaaaaaaag! _0/ Gewoon afgemaakt :)

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Drogba is inderdaad sterk, maar Torres is snel en met de juiste actie ben je vaak ineens 2 verdedigers kwijt. Hetzelfde geld voor Ibra, Adriano, Agbonlahor, Villa, Ronaldo, Rooney, Messi, Ribery, Eto'o, Podolski, Klose, Kaka, Ronaldinho, Anelka, Eduardo, Carew, Kanoute, Silva, Robinho, Helguano (o.i.d.), Aguero etc..
    Jammer dat EA op deze manier wil duidelijk maken dat deze spelers veel skills hebben. Veel spelers spelen normale wedstrijden met deze teams, terwijl deze mannen hierboven wel een belangrijke rol spelen, maar dat is in real-life ook. Maar je hebt er ook tussenlopen die echt ALLEEN MAAR de bal daarheen spelen. Dat zijn gewoon kutpotjes en je komt er vaak te laat achter om nog te kunnen leaven zonder consequenties.

Maargoed, je kan ook moeilijk Barca, Valencia, Villa, Arsenal, Chelsea, Man City, Man Utd, Bayern, Inter, Real, Atletico, Milan en veel landen teams blijven ontwijken. Man Utd en Barca zijn verreweg de ergste teams om te kunnen "misbruiken" zeg maar. Daarom speel ik daar bijna niet meer tegen en al helemaal niet tegen de betere landenteams.

Ook weer raar trouwens, typisch voetbal. Ralluf wint 1 van de hoogste van de wereld, jij wint van hem maar jij verliest bijvoorbeeld soms weer een kutpotje tegen een lvl 1. Erg onvoorspelbaar _O_

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het is momenteel een beetje dit wat je kan / mag / zal ontwijken :

- Chelsea
    - Manchester United
    - Barcelona
    - Inter Milan

Tegen de rest heb ik echt geen problemen. Ben gisteren denk ik tegen Ralluf ongeveer 3~4 keer ECHT in de problemen gekomen, meer ook niet. Zijn goals kwamen uit een corner en een verdedigings fout, was op de verkeerde man aan het letten. Mijn 2-2 kwam ook uit een leuke actie, hij dekt het bovenste mannetje, ik roep Babel op en die knalt hem loeihard langs Céch :)

Ik ben zelf denk ik net Level 12, Ralluf level 22 :) Dus ik ben happy :D

9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ralluf is denk ik wel wat hoger dan level 22.

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zou goed kunnen TSquares :) Dacht dat hij laatst level 22 was.

Maar het is precies wat Loonens zegt, zo speel je de sterren van de hemel tegen een Level 20+'er, zo verlies je weer met 1-0 van een Level 1. Geen TOUW aan vast te knopen.

Oh, TSquares, voeg mij eens een keertje toe man. Wil wel is tegen jou spelen, denk dat ik die dik ga verliezen. Gelukkig zijn de matches unranked. :p

11. vPx Secour

vPx Secour Guest

Ik zelf ben lv. 28, maar heb al 2 weken geen fifa gespeeld.
    Nu ben ik zwaar slecht, jammer genoeg.

12. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen Inter heb ik vaak veel kans en win ik ook de meeste wedstrijden. Maar het zijn inderdaad teams die vaak maar 1 goede steekbal nodig hebben om een wedstrijd te kunnen beslissen. Verder heb ik soms problemen tegen Aston Villa als er heel veel gebruik wordt gemaakt van Agbonlahor en hij bijvoorbeeld erg verdedigend speelt (weinig ruimte om te scoren).

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb soms het gevoel dat ik tegen een level 10 speel ofzo kom ik na de wedstrijd achter dat het een level 1 is.

Zoals dit hij was redelijk goed, maar heb gelukkig nog net gescoord :9

Maar nu moet ik weer helemaal overnieuw beginnen met me streak omdat ik gisteren in 2 wedstrijden in de 90e (1e wedstrijd) en de 85e (2e wedstrijd) minuut een goal tegenkreeg van een level 10 en een level 14:mad:

las net dit:

Verzamel, ruil en speel kaarten met het virtuele kaartsysteem. Kies uit ruim 4000 voetballers en stel de beste club van de wereld samen. Zet jezelf in het spel, schop het tot aanvoerder en leid je team naar de overwinning. Verzamel verschillende virtuele kaarten (brons, zilver en goud) en pas alle facetten van je spel aan, van je spelers tot de wedstrijdstrategie. Je kunt waardevolle kaarten binnenslepen door wedstrijden te spelen, kaarten te ruilen of te veilen. Bemachtig alle kaarten die je nodig hebt voor je perfecte team. Koop met Microsoft points extra kaarten op Xbox LIVE Marketplace of koop ze op PlayStation®Network.

Verzamel 30 verschillende virtuele kaarten (brons, zilver en goud). Met deze kaarten voor spelers, staf, contract, opstellingen en tactiek kun je je eigen droomteam samenstellen. Je verzint eerst een strategie om de juiste spelers en kaarten te verzamelen en bepaalt daarna de winnende wedstrijdstrategie. Kies de juiste coach (of ruil hem) en ga voor de slimste tactiek en opstelling om je je team naar de top te leiden. Sla je tegenstander op het juiste moment om de oren met speciale gameplay-kaarten waarmee je op het cruciale moment de wedstrijd naar je toe trekt.

Ervaar de ultieme voetbaldroom met FIFA 09 Ultimate Team. Zet jezelf in het spel en neem je plek in naast je voetbalhelden. Leid ze als aanvoerder naar de overwinning. Pas alle facetten van je voetbalervaring aan: spelers, stadia, tenues en wapens, en zorg voor een voetbalsensatie met het beste team van de wereld. Behaal de top van het klassement en doe mee aan knockout-toernooien en win een van de felbegeerde trofeeën. Hoe verder je komt in het toernooi, hoe sterker de tegenstanders worden.

Stel je eigen team samen zoals jij dat wilt. Laat je team wedstrijden en toernooien spelen tegen de echte, door de computer bestuurde voetbalclubs, of neem het online op tegen de meest getalenteerde teams ooit. Kom jij als winnaar uit de bus? Dit is de ultieme vaardigheidstest. Ben je de beste speler? De beste coach? Ben je een echte FIFA 09 Ultimate Team-legende? Vanaf 19 maart beschikbaar voor download via FIFA 09 voor PS3 en Xbox 360.

Wie gaat dit downloaden?

EDIT:

Woo ik speelde net tegen een level 12 ik stond eerst 2 - 0 voor daarna hij 2 - 2 :mad: en toen in de verlenging in de 120e minuut (de laatste seconde) maakt ik de 3 - 2 haha! :D

en daarna met gemak gewonnen van ook een level 12

Hij disconnecte zichzelf ook nog maar gelukkig weet ik hoe ik dan toch mijn winst moet krijgen :9

And im back to 1220 skillpoints! :D

Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Rare wedstrijd, in de eerste helft kwam ik met 5-0 voor. Die vent ging maar beetje van de middellijn op goal schieten. Hij scoorde daar zelfs door 8). Daarna uitgelopen naar 8-1 maar had veel meer moeten zijn, vrije trap op de lat, andere schoten op de paal.

15. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit na 32 wedstrijden (6x Arsenal, 1x Liverpool en 25x Aston Villa) nu op de 1180 skill points en speel alleen tegen eigen lvl's. Nog wel 6 verloren ondertussen maar op die manier zie ik het niet snel meer gebeuren, Arsenal heeft een lekkere sterke verdediging en snelle backs :).

Net een pot tegen Man Utd. Ik kom na 15 minuten op 1-0. Hij maakt meteen vanaf de aftrap met een run van Ronaldo de 1-1. Daarna ik met 2 combinaties meteen de 2-1 _O_. Binnen 3 minuten 3 doelpunten.
    Daarna nog uitgelopen naar 4-2 met 2 heeeerlijke lobs vanaf punt strafschopgebied ongeveer.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    32 wedstrijden maar? ik heb er ong 350 XD

meh :mad:

kut ik vind dit niet bepaald eigen niveau :9

17. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, doe dan CREATE OWN SESSION, dan krijg je ALTIJD iemand van je eigen lvl of maximaal er 1 vanaf. De verbinding kan soms tegenvallen, maar ik heb liever een matige verbinding waar ik binnen 5 min weg kan gaan, dan dat ik erachter kom dat ik tegen een lvl 1 heb gespeeld en kans heb dat ik 50 punten kwijtraak :mad:.

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Leuke match, stond met 2-0 achter was HSV tegen Manchester City. Ik HSV. Kwam op 2-1 na wat tactiekwijzigingen en in de laatste minuut kreeg ik een penalty :cool:. In de verlenging het afgemaakt en veel kansen gecreërd! :)

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zal ik straks proberen!
    Zometeen ff naar Arnhem om wat kleren te kopen O-)

20. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bayern munchen is echt kut gewordden. Normaal speelde ik er altijd mee en won alles. NU spelen zo fucked up dat het gewoon neit meer leuk is.

Deel Deze Pagina