Hij Aston Villa, ik Arsenal.
Meteen Young en Agbonlahor in de spits. Elke bal werd een steekbal op zijn spitsen. Maar dan ook echt ELKE bal. Met die 2 snelle jelle's voorin is het alleen een kwestie van tijd voordat je verdedigers een keer verkeerd stappen. 1x gebeurd, 1-0. Daarna gaat hij meteen rondtikken, hooghouden etc.. Ik krijg de bal en ren vanaf de middenlijn op zijn keeper af. Hij haalt me neer van de zijkant maar ik was wel doorgebroken. Gele kaart
. Daarna krijgt hij een corner, hij neemt hem kort en blijft daar over tikken totdat ik eraan kom. Ik maak een sliding OP de bal, de bal rolt uit en ik krijg rood. Terwijl de sliding van vooraf was en de bal gewoon over de zijlijn speelde.
Maargoed. Daarna hij een voorzet en zijn Young (mannetje van 2 turven hoog) komt boven mijn 2 sterke centrale verdedigers uit. 2-0. Hij begint als hij de bal krijgt te pauzeren en wacht die 35 seconden compleet af. Hij verandert niks. Daarna krijg ik balbezit en maakt hij op elke positie op het veld een sliding. Elke keer een vrije trap maar geen kaart, dus ik kom niet eens aan opbouwen toe. Ik loop op zijn keeper af en maak de 2-1. Hij speelt direct de bal met een hoge pass naar zijn keeper en blijft hooghouden totdat ik er ben. Dan tikt hij naar de verdediger etc. etc.. Hij pakt zelfs de bal met Agbonlahor en gaat gewoon de ruimtes inrennen waar niemand staat, van en naar zijn eigen goal toe. Daarna (als Agbonlahor moe is) pakt hij Young en gaat met die clown rennen totdat hij moe is. Agbonlahor is ondertussen weer fit en die krijgt de bal weer. Ondertussen heeft hij weer 2x op pauze gedrukt en speelt hij met 7 verdedigers (mannen achterin) en 3 man in de spits (Carew, Young en Agbonlahor). Ik krijg zelfs nog een kans ook! Maar hij haalt me op een laffe manier neer en krijgt rood. Ach, dan maar Carew eruit en een verdediger erbij
. De vrije trap gaat op de lat en ik heb de laatste 20 minuten de bal niet meer aan kunnen raken.
Zulke spelers zorgen er echt voor dat het een triest spelletje wordt online.