1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat Loonens er in totaal maar 32 gespeeld heb :p hij heeft op deze site al minstens 100 wedstrijdverslagen haha. Ik sta nu op precies 1400 skillpoints met level 10. Tijd om richting de rankings te gaan!

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Leuke match, na 90 minuten spelen stonden we nog op 2-2. Nadat ik weer eens met 2-0 achter kwam, in de eerste helft van de verlenging veel geschaak. Tweede helft al veel leuker, ik scoorde direct. Schoot met Gerrard uit een vrije trap op de lat en in de rebound scoorde Torres, gelijk vanaf de aftrap scoorde hij weer. Op het eind mooie steekpass op Kuyt die het netjes afrond! :)

Toen straks ook een wedstrijd tegen iemand die net begon, denk ik. Stond met 3-0 voor, alleen toen ging hij weg en kreeg ik een 3-0 verlies. Dat was na 25 minuten spelen. :mad:

3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een account Loonens en daar had ik bijna 700 wedstrijden mee gespeeld. Hiermee was ik ongeveer op de 1500 punten mee gekomen. Elke keer hield het daar op (zeker 5x op dat aantal geweest en uiteindelijk weer naar de 1100 door veel verliespartijen). Terwijl je wel elke keer tegen hetzelfde level speelt.

Toen heb ik een oefenaccount aangemaakt (op de PS3 is dat een stuk makkelijker dan op de 360) en daarmee ben ik heel veel tegen Barca, Man Utd en Inter gaan spelen omdat ik daar veel moeite mee had. Toen ik veel bleef winnen omdat ik natuurlijk tegen lage levels speelde, ben ik bij die account gebleven. Nu heb ik een perfecte formatie/tactiek ontwikkeld voor mij (vind ik zelf) en omdat ik te lui ben om die settings te kopieren via een USB-stick naar mijn andere account, ben ik bij mijn nieuwe account gebleven. Daarmee zit ik nu dus op 32 wedstrijden, terwijl ik met mijn andere account zeker veeeeel meer wedstrijden heb gespeeld. En zeker offline nog 50 matches tegen vrienden.

Al met al een leuke game, maar soms word ik er echt gek van \o/

4. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik win bijna van niemand dik :9 Ik heb een tijdje terug 'mooi voetbal proberen te spelen' achter me gelaten. Nu speel ik erg zakelijk.

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Jammer dat EA geen stat reset knopje heeft :9

6. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog tips voor de Jonzo's Lounge achievement?

Die badges halen lukt mij wel, alleen ik kom telkens 100 tot 200 punten tekort om aan de 2500 te komen.

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zet je niveau op amateur en scoor 10+ goals waarvan drie met de aanvoerder en drie met een anders speler. Hou gewoon 0 tegen doelpunten en/of laat je neerhalen en scoor de vrije trap. Geef veel voorzetten en scoor die met je hoofd :9

8. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vanmiddag uit 2 corners gescoord, met 35-0 gewonnen, met 3 verschillende players een hattrick gemaakt, en mijn aanvoeder had de meeste goals. En nog kreeg ik 'm niet.

Ach ja, straks nog maar een keer proberen.:)

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Je kan ook twee controllers connecten en dan met eentje spelen, dan is het een eitje.

10. spolak

spolak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    true

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    O_O

Ik had maar 10 goals gemaakt, hattrick met aanvoerder en met een andere speler en niet eens van een corner of vrijetrap gescoord. en ook nog clean sheet en toen had ik hem al :9

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Gast die had je moeten screenen!

13. Emma

Emma Guest

Vandaag me eerste potje online gespeeld, en gewonnen! Die ander koos meteen voor Manchester United, dus die heb ik toen ook maar gekozen. Ging verbazingwekkend goed! Wel klein beetje last van vertraging in het beeld, maar was goed te doen :D

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Heh, nice! Voeg me maar toe als je wilt, kunnen we wat potjes spelen. ;)

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Lekker voor hem! stond 3 - 2 voor mij en in de 85e minuut kreeg ik een penalty tegen en die hield ik vervolgens! :D en toen scoorde ik nog de 4 - 2 haah

16. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    manivado [niveau 10] tegen tarik3389 [niveau 16] 4 - 0 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 46

Laat ik ook maar keertje is een uitslag posten :D

17. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik kom er nu achter dat je maximaal 1500 punten kan halen uit doelpunten. Dus zelfs als je 100 doelpunten scoort, krijg je 1500 punten maximaal. In dat potje had ik amper doelpunten gemaakt dankzij kopballen en ook niet uit vrije trappen gescoord.

Ik heb nu een potje gedaan met een 2e controller. Weer 2 keer uit een corner gescoord, 1 keer uit een vrije trap, 2 keer uit een panalty en nog wat voorzetten er ingetikt met het hoofd.

Ik had nu 2900 punten en 7 badges dus de achievement is binnen.:9

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    En ik maar denken waarom... stond de hele tijd eigenlijk 1 -1 :9

Oh kut nu stop ik maar is met uitslagen posten heb er vandaag genoeg gepost voor een jaar

Fiorentina 0 - 1 Ajax haha!

After years and years of hard work *kuch*, Ferron has finally achieved level 9. It took him a long time to reach it, he had some problems on the way, but he had a great come-back. He achieved to beat a few level 12s and a lot of level 1 wich still gave him a lot of skillpoints. He is now on his way to level 10, wich will not take him much time if he just continues like this.

Zelfgeschreven hoor :9 (had ik zin in)

Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  19. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net een wedstrijd gespeeld die echt perfect illustreerde waarom ik deze game eigenlijk best wel beu ben;

Hij Aston Villa, ik Arsenal.
    Meteen Young en Agbonlahor in de spits. Elke bal werd een steekbal op zijn spitsen. Maar dan ook echt ELKE bal. Met die 2 snelle jelle's voorin is het alleen een kwestie van tijd voordat je verdedigers een keer verkeerd stappen. 1x gebeurd, 1-0. Daarna gaat hij meteen rondtikken, hooghouden etc.. Ik krijg de bal en ren vanaf de middenlijn op zijn keeper af. Hij haalt me neer van de zijkant maar ik was wel doorgebroken. Gele kaart :lol:. Daarna krijgt hij een corner, hij neemt hem kort en blijft daar over tikken totdat ik eraan kom. Ik maak een sliding OP de bal, de bal rolt uit en ik krijg rood. Terwijl de sliding van vooraf was en de bal gewoon over de zijlijn speelde.

Maargoed. Daarna hij een voorzet en zijn Young (mannetje van 2 turven hoog) komt boven mijn 2 sterke centrale verdedigers uit. 2-0. Hij begint als hij de bal krijgt te pauzeren en wacht die 35 seconden compleet af. Hij verandert niks. Daarna krijg ik balbezit en maakt hij op elke positie op het veld een sliding. Elke keer een vrije trap maar geen kaart, dus ik kom niet eens aan opbouwen toe. Ik loop op zijn keeper af en maak de 2-1. Hij speelt direct de bal met een hoge pass naar zijn keeper en blijft hooghouden totdat ik er ben. Dan tikt hij naar de verdediger etc. etc.. Hij pakt zelfs de bal met Agbonlahor en gaat gewoon de ruimtes inrennen waar niemand staat, van en naar zijn eigen goal toe. Daarna (als Agbonlahor moe is) pakt hij Young en gaat met die clown rennen totdat hij moe is. Agbonlahor is ondertussen weer fit en die krijgt de bal weer. Ondertussen heeft hij weer 2x op pauze gedrukt en speelt hij met 7 verdedigers (mannen achterin) en 3 man in de spits (Carew, Young en Agbonlahor). Ik krijg zelfs nog een kans ook! Maar hij haalt me op een laffe manier neer en krijgt rood. Ach, dan maar Carew eruit en een verdediger erbij :lol:. De vrije trap gaat op de lat en ik heb de laatste 20 minuten de bal niet meer aan kunnen raken.

Zulke spelers zorgen er echt voor dat het een triest spelletje wordt online.

Ik denk ik spoiler het even, voor degenen die het niet willen lezen, groot gelijk, het is gewoon even frustratie van me afschrijven.

Daarvoor nog wel een lekkere pot van Man Utd gewonnen met 3-0, maar dan tegen het "mindere" Aston Villa wel verliezen. Is Agbonlahor in het echt trouwens ook net zo snel als Torres of Eto'o ofzo? Kan me haast niet voorstellen eigenlijk.. Die gast is echt triest snel en samen met Young misschien wel de sterkste aanval van de game.

Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  20. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me die frustratie goed voorstellen. Die slidings gaan soms nergens over en dan krijg je rood voor iets wat helemaal niet erg was.

Vandaag heb ik ook een aantal potjes online gespeeld. Gelijk weer 2 mensen die het nodig vonden om de game te leaven... Daar word ik toch zo moe van.

Ik had ook nog wel een leuk potje in de Interactive League.
    Ik was Blackburn Rovers tegen Man. United. Vooraf dacht ik dat ik kansloos was aangezien die C. Ronaldo ziek snel is maar tot mijn grote verbazing had ik met 4-0 gewonnen, en dat had zelfs uit kunnen lopen naar 6-0 als ik wat zorgvuldiger met kansen om ging.

Deel Deze Pagina