Ik zou gewoon voetballen, weet je hoe simpel dat is om tegen te gaan? Dan ga jij gewoon hetzelfde spelen als hem. Die verdedigers bakken er niks van kwa scoren of wat dan ook. Met penalties winnen en dan een "HUMILATION" bericht naar hem sturen. Da's pas goed Viktor, jou ook al gelukt om direct te scoren met een corner?
Kan niet wachten tot transferupdate, arshavin erbij Ik speel nu beetje als Fiasco met arsenal, alleen dan met eigen tactiek erbij. Met lyon speel ik 4-4-2 met bodmer en kallstrom erbij op middeveld, dus ook met juninho en nog één van rond de 83 en voorin govou en benzema.
Zo simpel, je mikt een beetje richting "de stip" ( penaltystip ) en je geeft die bal zo'n fucking effect en maait hem keihard weg. Die bal draait of rolt vanzelf het goal in, 9/10x ramt de keeper ernaast of komt niet eens uit.
Dan heb je het over een corner dus in 1 x op het doel? Hard schieten, is dat: volle balk, of een beetje hard?
Volle balk, daar lukt het meestal mee. Ook weer iets ontdekt. Mooie knal vanuit de corner en de tegenstander werkt hem dan automatisch in z'n eigen goal
boys.. ik had een vraagie over t nemen van een vrije-trap Ik ben benieuwd of het mogelijk is om keihard onder de muur te schieten met een vrije-trap? en zoja HOE? De muur springt namelijk zo goed als altijd. Hierdoor wordt het ook een stuk leuker als je tegen mattie's speelt. Je weet nooit of je moet springen of moet blijven staan. Verder hoorde ik ook dat het mogelijk is om gelijk vanaf de aftrap in het goal te schieten, is dit ook mogelijk en zoja HOE? Alvast bedankt P'z out
Dat vanaf de aftrap doen chienboys. Beetje gaar als je dat doet, en elke keer als ze het proberen missen ze nog bij mij, is volgens mij wel lastig. Enige is dat je je balbezit kwijt ben. Hoe geven jullie zo'n effect-in-1-keer-in-het-goal-corner dan?
En dan schieten of de high-pass knop? Ik kreeg ook een keer deze goal tegen maar dacht dat het heel erg veel geluk was. Er is dus een trucje voor . Maar schiet je dan niet veel te hard? Als je de bal volle bak schiet?
Waarom kom k in godsnaam alleen maar levels 14 of hoger tegen als ik 'gelijke tegestanders' aan heb, en level 8 ben....
Nee dat niet Probeer ik ook niet, ik geef ze allemaal halverwege midden. Carew kopt ze er altijd in, anders kunnen Barry en Agbonlahor ook prima koppen. Vaak kop ik hem op de lat en is het in de rebound raak. Alleen als de keeper uitkomt gaat hij er niet in. En hoe geef je dan effect mee aan een corner?
@ Maikiboli Dan moet je" create own session" kiezen, bij Online Game Modes. Dan Head-on-head play, Create own session, Create ranked session. Dan kan je "similar level" invoeren, er komen ALLEEN maar mensen bij je match als ze hetzelfde level hebben, of 1 lvl verschil. De namen van de menu's zijn misschien niet precies goed, maar het werkt wel. Als er geen gelijke levels zijn moet je gewoon even wachten.
Was mijn fout inderdaad. Eerlijk gezegd maakt het me ook weinig uit, uiteindelijk is het toch ook weer niet zo tof. Alleen is alles gewoon officieel en heb je de tune, en dat is het. Koop liever gewoon bijvoorbeeld dan FIFA 10. En dan nog, hoe gay is het als je de CL hebt gewonnen en je een paar seconde je team ziet feesten met de beker en daarna afgelopen is. Ik wil uitgebreide shit van een paar minuten lang, waar je het team echt ziet feesten en naar de beker gaan. Vind ik altijd zo jammer.