Ik verlies opzich ook niet zo vaak van Liverpool, maar ik ga nu wat anders proberen: Een goede custom tactiek te vinden, een goed team buiten Aston Villa vinden. en dat doe ik vervolgens unranked En ook nog een nieuw account aanmaken waar ik tijdelijk op ga spelen puur om te oefenen Heb nu tijdelijk een nieuwe FIFA gamertag: Dutch Fifa haha
Check allemaal a.u.b deze link: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3176807#post3176807 Het toernooi der toernooi van FIFA 09
Hey allemaal! Ik speel ook regelmatig online en wordt ook echt gek van mensen die alleen maar met torres kunnen rennen... Dus lijkt me leuk om tegen jullie te spelen! Voeg me maar toe als je geïnteresseerd bent! gamertag: The Cardinal 87
Ja, dat ben ik ja En over dat "rennen"" ik heb daar nooit zo veel last van.. En die spelers zijn we degelijk af te stoppen. @ Martijn-HH ik zal je even toevoegen, trouwens mijn headset is kapot ik heb te hore gekregen dat ik een piep geef.
Op EA of op een andere site kan je je poppetje aanpassen en instellingen wijzigen voor Fifa 09. Heeft iemand een linkje waar je dat kan doen...Alvast bedankt
hey gamers, ik zal mezelf even voorstellen want ik ben nieuw hier! ik ben Stef , 17 jaar en kom uit bergen op zoom. in mijn vrije tijd ben ik vaak achter de xbox te vinden. mijn gamertag is Counterstef. spellen die ik vaak online speel zijn: -fifa 09 -call of duty 5 - battlefield bad company misschien dat ik een van jullie nog eens online tref!
Haha had net een mooie goal! Ik gaf een diepe steekpaas, hij liet zijn keeper uitkomen, de bal stuiterde en toen lobte ik de bal toen hij stuiterde heel mooi over de keeper heen EDIT: Damn dat ik er een paar weken over deed om in level 2 te komen en het nu gewoon in een uurtje ben
Stelletje achterlijke vieze kutmoffen die fifa spelen, ik wordt er helemaal gestoord van! eerste pot, 3x torres! 3x rushen en hoppakee, vanaf 18 meter in de kruising. 2e wedstrijd ook tegen een mof: 3-2 verloren... 3 keer die kut amauri, zo goed is hij echt niet in het echt.... kut trage verdediging van aston villa ik wordt er echt gek van, hoop dat ze ze allemaal vergassen die kutmoffen! Nu dus weer 925 ofzo ipv 819 is er geen mogelijkheid om niet tegen duitsers te spelen /Mod Let even op je taalgebruik, volgende keer een OW... - Gerjan
Argh, wéér verloren met penalty's. Ajax - Twente. Was trouwens een Fransman die Twente koos. Ik denk omdat Twente Marseille gisteren had verslagen